سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اعلام پایان حضور پگاه زنگنه در کادر فنی تیم ملی گفت: او سلسله‌مراتب را رعایت نمی کرد و از فردی در فدراسیون دستور می‌گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
رئیس دیوان عدالت اداری، گفت: برخورد نامناسب با ارباب رجوع از آفت‌های مهم ادارات است و نباید تبعیض و تفاوت بین مراجعان قائل شد.
اختلاف فرحناز ارباب با پگاه زنگنه علنی شد
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، طعنه عجیبی را به ریو فردیناند زد و او را حقوق بگیر قطری‌ها معرفی کرد.
«پیتر جکسون»، کارگردان سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» با استفاده از هوش مصنوعی توانست صدای جان لنون را از صدای ساز‌ها و نویز‌های پس‌زمینه جدا کند و در اختیار مک‌کارتنی قرار دهد.
ارتش اوکراین یک پهپاد جدید کامیکازه را بر روی یک برج نظارت تصویری حرارتی Murom-P روسیه در بلگورود آزمایش کرد. این پهپاد با سرعت بالا مستقیماً به برج اصابت کرد و منفجر شد. این برج‌ها به خاطر شخصیت اربابان حلقه‌ها «چشم سائورون» نامیده می‌شوند.
بیشتر آبادی‌های تهران از اسامی اشخاصی نامگذاری شدند که زمین‌های آن نواحی به آن‌ها تعلق داشت. معمولا هم این حق برای اربابان و ثروتمندان بود تا نام خود را بر روی یک زمین به یادگار بگذارند، اما ماجرای نامگذاری خیابان سمنگان در محله نارمک کمی متفاوت است.
دادستان کل کشور در دیدار نوروزی با کارکنان دادستانی کل کشور بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر بر مردم تاکید کرد.
سنتر سابق تیم ملی آمریکا و لس‌آنجلس‌لیکرز یکی از بهترین بازیکنان تمام تاریخ NBA در «باکس» بود و کمتر کسی توان رقابت با او را داشت.
حکایتِ این اهالی قدرت، حکایتِ آن نقاش است که نقشی از معشوق خویش می‌کشید و تلاش داشت معشوقش شبیه نقاشی‌اش شود نه بالعکس. شناخت آنان از واقعیت، در واقع، دلالت دادن به امر «آشنا» در فضای گفتمانی و ذهنی خودشان است. آنچه به عنوان واقعیت می‌شناسند، جلوه‌های همان امر آشناست، لذا تمایز و تفاوت میان آنچه می‌شناسند و آنچه مستقل از شناخت آنان است، از زمین تا آسمان است. واقعیت، همواره یک جهان «جلی» مستقر بر پایه ادرکی آنان است. هیچ تناظر واقعی و مستقیمی میان شناخت آنان و واقعیت وجود ندارد.
محمدرضا تاجیک نوشت: اسلاونا دراکولیچ دراکولیچ در کتابِ «کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم»، می‌نویسد: «آنجایی که کمونیسم واقعا شکست خورد، در حیطه اداره امور پیش‌پا‌افتاده زندگی روزمره بود، نه در حیطه ایدئولوژیک.» اما آنچه وی از آن غافل است این واقعیت است که آنچه موجب ندیدن امور پیش‌پاافتاده توسط اربابان قدرت و سیاست می‌شود، در واقع همان ایدئولوژی (در معنای ارتدکس آن) است.
روزگاری خانه‌های مجلل بسیاری از رجال شهر به خاطر آب و هوای مطلوب شرق تهران درمحدوده تهرانپارس فعلی، بنا شده بود. افرادی که هریک به نوعی در ساخت و شکل گیری هویت این محله تقش داشتند. «ارباب هرمز» یکی از همین افراد است که در رونق این محله داشته است.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
آیت الله نوی همدانی: تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده است.
آیت الله کعبی با اشاره به حکم در قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ تصریح کرد: حکم محاربه شامل کسانی است که ارعاب و تخریب اموال عمومی را انجام می‌دهند و با اعمال شان امنیت جامعه را مختل می‌کنند حتی اگر منجر به قتل هم نشوند، اما به نفس اینکه امنیت و آرامش را مختل کنند و مردم را به قصد جان، مال و ناموس بترسانند را شامل می‌شود.
«محاربه به عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آن‌ها است به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد. هرگاه کسی با انگیزه شخصی به سوی یک یا چند شخص خاص سلاح بکشد و عمل او جنبه عمومی نداشته باشد و نیز کسی که به روی مردم سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، محارب محسوب نمی‌شود».
حجت‌الاسلام مروی با اشاره به توصیه پیامبر اکرم (ص) به مبلغان که «در تبلیغ دین بشارت دهید و نفرت ایجاد نکنید»؛ عنوان کرد: در تبلیغ دین نباید به گونه‌ای رفتار کرد که در مردم نفرت ایجاد شود، ما در این حوزه کمبود‌هایی داریم و نباید نقص‌هایی که داریم همه را به حساب دشمن بگذاریم؛ کار دشمن دشمنی کردن است، اما گاهی اسباب شیطنت او را فراهم می‌کنیم.
گاف‌های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، همچنان انتقادهای محافظه‌کاران را برمی‌انگیزد؛ جمهوری‌خواهانی که همواره گفته‌اند چنین گاف‌هایی علائم اختلال سلامت روان بایدن است.
هرکس عالما عامدا به واسطه ضرب یا اذیت و آزار زن حامله، موجب سقط جنین او شود، علاوه بر پرداخت دیه یا قصاص حسب مورد به حبس از یک تا سه سال محکوم خواهد شد». این ماده قانون افراد را به طور عام خطاب قرار داده و به ارکان مادی و معنوی این جرم اشاره کرده است؛ اما در مواد قانونی دیگر به افرادی که به طور مشخص با امور مربوط به پزشکی سروکار دارند و اسباب و وسایلی که می‌تواند سقط جنین را فراهم آورد، پرداخته است.
متهم گفت: همسر قبلی ام به خاطر اعتیاد از من طلاق گرفت و من سال گذشته با «فاطمه – ک» (مقتوله) ازدواج کردم، اما پولی برای تامین مخارج زندگی نداشتم و درآمدم حتی کفاف هزینه‌های اعتیادم را هم نمی‌داد به همین دلیل وقتی با تقاضای همسرم برای خرید اسباب بازی و لباس‌های نوزادی مواجه شدم دیگر حال خودم را نفهمیدم و او را کتک زدم!
ساخته ایلدیکو انیدی، یک درام تاثیرگذار با ضرب آهنگ پایدار است که با وجود ریتم یکدست، تماشاگر را با خود همراه می‌سازد و این دستاوردی برای فیلمساز مجارستانی است که اسباب تحسین او را فراهم آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ