پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، ۱۷۴ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی ازدحام جمعیت در یک استادیوم فوتبال در السالوادور دست کم ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند
سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ با نام بردن از ایران، به بحث انتقال فوتبال روسیه به قاره آسیا واکنش نشان داد.
فاجعه هیلزبورو باعث شد فنس‌ها برای همیشه از ورزشگاه‌های انگلیس برداشته شوند.
دو ستاره از آسمان فوتبال آسیا کم شد، امیدهایمان نا امید شد، با آه و حسرت و اندوه می نویسیم:این گلبرگ ز بی آبی مرد.
درگیری شدیدی در زمین فوتبال در یکی از مسابقات لیگ امارات رخ داد؛فیلم منتشر شده از این درگیری صحنه های بدی را نشان می دهد.
نماینده مجلس شورای اسلامی به فاجعه فوتبال مشهد واکنش نشان داد.
ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفتند! اصولی رئیس فوتبال استان خراسان، ساکن تهران است و با چندشغل در فدراسیون از این فاجعه بی‌خبر بوده!
فاجعه تعرض جنسی به ۱۵نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: من خودم شاکیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و عشق دوربین فوتبال خراسان کجاست؟
فاجعه تعرض جنسی به ۱۵نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: ما خودمان شاکی هستیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و پروازی فوتبال خراسان کجاست؟
مدیررسانه سابق تیم شهرخودرو با انتشار یک استوری خبر از یک اتفاق تلخ برای فوتبال مشهد داده است
ژوائو فلیکس که بعد از کش و قوس فراوان اتلتیکو را ترک کرد و به چلسی پیوست در اولین بازی خود با پیراهن این تیم اخراج شد تا شروعی کابوس‌وار را در لیگ برتر تجربه کند.
ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در دیدار این تیم برابر مراکش عملکرد ضعیفی داشت و آمار فاجعه باری را از خود به جای گذاشت.
لوکاس پودولسکی دلتنگ نسل قدیم فوتبال آلمان است و معتقد است ملی پوشان فعلی از انگیزه لازم برای کسب موفقیت برخوردار نیستند.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، به کشته شدن ۱۷۴ نفر در یک بازی لیگ دسته اول اندونزی واکنش نشان داد.
در حقیقت اکنون پلیس به متهم شماره یک در این فاجعه انسانی تبدیل شده است.
رقابت‌های لیگ اندونزی روز گذشته شاهد یک فاجعه بزرگ بود اما این بزرگترین فاجعه تاریخ فوتبال نیست.
رئیس فیفا گفت: دنیای فوتبال به دنبال حوادث تلخی که در پایان بازی آرما اف سی و پرسبایا سورابایا در ورزشگاه کانجوروهان در اندونزی رخ داد، در شوک به سر می‌برد.
رقابت‌های لیگ اندونزی روز گذشته شاهد یکی از بدترین فجایع تاریخ فوتبال دنیا بود.
پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، حداقل ۱۲۷ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
بر اثر درگیری و آشوب ایجاد شده پس از یک بازی فوتبال در جزیره جاوه اندونزی دست کم ۱۲۹ نفر کشته و ۱۸۰ زخمی شدند. این اتفاق یکی از بزرگترین فجايع تاریخ فوتبال دنیاست
هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، ۱۲۷ کشته و ۱۸۸ زخمی برجای گذاشت.
کارشناس فوتبال ایران پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه را از روش قدیمی و کهنه تاکتیک‌های کارلوس کی روش دانست و گفت: استراتژی و نقشه بازی تیم ملی نشان داد هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده‌ایم.
فاجعه ویلموتس گیت برای مردم در این شرایط اقتصادی دردآور و تاسف برانگیز بوده ، به همین میزان شنیدن خبر تایید صلاحیت متهمان این پرونده نیز واکنش های منفی جامعه را در پی دارد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بعضی از ترکیبات موجود در برخی مواد غذایی، ترکیبات ارتقاءدهنده سلامت هستند، از جمله ترکیباتی مانند فیتونوترینت‌ها (مواد مغذی گیاهی) که مولکول‌های شیمیایی هستند که در مواد غذایی گیاهی یافت می‌شوند. در حقیقت این ترکیبات متفاوت از ویتامین‌ها هستند و بدن ما نیازی ندارد که مانند ویتامین‌ها به طور روزانه آن‌ها را دریافت کند، اما اگر این ترکیبات را در رژیم غذایی خود داشته باشیم باعث ارتقاء و افزایش سطح سلامت ما خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ