وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۲.۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده است. در تابستان و پاییز سال گذشته، نرخ بیکاری روندی نزولی داشت و حتی در کانال ۸ درصدی (به گفته مرکز آمار) حرکت می‌کرد. اما در پایان سال گذشته، نرخ بیکاری در آستانه دو رقمی شدن قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پس از صدور رای عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه، همسر شهید هتاکان را بخشید و پرونده بایگانی شد.
شماره ١٠ ساوه‌ای‌ها همچنان به یاد ستاره فقیدشان بایگانی ماند.
شاید تصمیمی احساسی به نظر بیاید اما می توان یکبار برای همیشه شماره 24 را در فوتبال ایران به بایگانی سپرد.
رئیس تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز اعلام کرد شماره پیراهن لبران جیمز در این تیم بایگانی می‌شود.
شکایت الکس بائنا، بازیکن ویارئال، از فده والورده امروز بی‌اثر ماند و پرونده بایگانی شد.
خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر از این باشگاه برای بایگانی کردن شماره پیراهن 4 به افتخار او قدردانی می‌کند.
ریکاردو ساپینتو که نسبت به تمدید قرارداد خود از سوی باشگاه استقلال خوشبین بود، لیست خریدی را از تیم های لیگ برتری آماده کرده بود که بلافاصله بعد از تمدید قرارداد به باشگاه ارایه دهد.
همچنین ویژگی جدیدی برای کسب‌وکارها درحال توسعه است تا بتوانند استاتوس‌های خود را بایگانی کرده و درصورت نیاز مجدداً از آن‌ها استفاده کنند.
کمیته برگزاری مسابقات فوتبال اسپانیا شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید را رد کرد و پرونده بایگانی شد.
نادری گفت: با توجه به اینکه تا قبل از زمان مقرر برای اعلام وصول تقاضای استیضاح در صحن علنی، تعداد امضا‌ها از حد نصاب لازم یعنی ۱۰ امضا کمتر شده بود لذا طبق آیین نامه استیضاح وزیر اقتصاد منتفی و بایگانی شد.
روایت تکان دهنده از نگهداری ۱۰ هزار مغز انسان در دانمارک که خانواده متوفیان برای نگهداری این مغزها مجوز نداده‌اند.
پیراهن ستاره پیشین و اسپانیایی تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، بایگانی شد.
علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل نیز درباره اظهارات ند پرایس به گفت: آمریکایی‌ها در مواجهه با اتفاقات ۶ ماه اخیر ایران جبهه‌گیری کمتر خصمانه‌ای داشته، به دلیل آنکه تمام پنجره‌های مذاکره با ایران بسته نشود. حتی بایدن از نخست‌وزیر انگلستان خواست که سپاه را جزء لیست تحریم‌ها و گروه‌های تروریستی نیاورد.
طبق گزارشی جدید اپل عرضه عینک سبک واقعیت افزوده خود را به دلیل چالش های فناورانه برای مدتی نامعلوم به تاخیر انداخته است.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که دفتر مشاور کاخ سفید در همان روز به اداره بایگانی و سوابق ملی اطلاع داده است که اسناد «در یک کمد قفل‌شده» پیدا شد و آژانس آنها را صبح روز بعد بازیابی کرد.
ساوبر اظهار کرد: این اسناد کشف شده حاصل درخواست و یا بررسی دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا نیست. این اسناد در "کمدی قفل‌شده" توسط وکلای شخصی جو بایدن در این اندیشکده یافت شد. این وکلا در این اندیشکده در حین بسته‌بندی پرونده‌هایی بودند که به این اسناد برخوردند. کاخ سفید با وزارت دادگستری و دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا همکاری می‌کند.
در خرداد ۱۴۰۱ به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و جهش چندبرابری قیمت مواد غذایی، تورم ماهانه تا ۵/۱۲ درصد رشد کرد. یعنی میانگین قیمت‌ها فقط طی یک ماه ۵/۱۲ درصد بیشتر شد. اما این نرخ به دلیل حذف ارز دولتی طبیعی بود. از تیرماه به بعد به‌صورت تدریجی این نرخ کاهش یافت تا شهریور که به عدد ۲/۲ درصد رسید. موضوع نگران‌کننده، اما در مهرماه اتفاق افتاد. یعنی صعودی شدن مجدد نرخ تورم ماهانه در مهرماه. با وجود آنکه هیچ اتفاق و شوک جدیدی به بازار وارد نشده بود، تورم ماهانه مهر به ۳ درصد رسید. این عدد می‌گوید وقتی فقط در یک ماه ۳ درصد قیمت‌ها بیشتر شده است.
باشگاه بارسلونا در نهایت به این نتیجه رسید که از تیم داوری بازی برابر اینتر به یوفا شکایت نکند چرا که اطمینان دارد شکایت بایگانی خواهد شد
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: باید ساماندهی بایگانی راکد دیوان عالی کشور بر اساس دستورالعمل انجام شود.
اختلاف در تیم ملی؛ شایعه‌ای که مهر تایید پای آن نخورد اما سردار آزمون تکذیبش کرد تا پرونده‌اش فعلا بایگانی شود.
فدراسیون بسکتبال آلمان، پیراهن شماره 14 تیم ملی این کشور را برای همیشه بایگانی کرد.
شماره ۶ که توسط بیل راسل، اسطوره NBA استفاده می‌شد، در سراسر لیگ بازنشسته خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس شماره پیراهن بازیکنان این فصل سرخپوشان را به صورت رسمی اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ