پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درپی حرکت خلاف جهت یک سمند تصادف وحشتناکی در وسط اتوبان رخ داد که موجب آسیب جدی به یک دستگاه پراید شد. دلیل این حرکت جنون‌آمیز سمند در بزرگراه مشخص نیست.
کورس و حرکات خطرناک راننده BMW با رانننده یک کامیون در کف بزرگراه‌های تهران، صحنه دلهره آوری را به وجود آورده است.
ویدیویی از لایی‌کشی و سبقت خودرو‌های چند ده میلیاردی کف خیابان‌های تهران در فضای مجازی منتشر شده است.
داستان جنگ زرگری میان میکل آرتتا و پپ گواردیولا برای اینکه آرسنال زودتر دکلان رایس را بخرد، درست از آب درآمد.
امید عالیشاه یکبار دیگر پس از گلزنی در دربی پیراهن خود را از تن خارج کرد، اما اینبار ماجرا رنگ و بوی دیگری داشت.
یک راننده پراید عقب ماشین خود را با بار پر کرده و یکی از سرنشین خودرو در موقعیت خطرناکی کنار راننده با در باز ایستاده است. جالب اینکه راننده با خونسردی هرچه تمام به مسیر خود ادامه می‌دهد.
متهم در تحقیقات تکمیلی انگیزه خود از انجام این اقدامات جنون‌آمیز را اعتیاد شدید و توهم حاصل از مصرف مواد روانگردان شیشه اعلام کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را به دلیل صحبتهایی که علیه پل تیرنی، داور دیدار تیمش با تاتنهام داشت، به «رفتار نامناسب» متهم کرد.
داوید دخیا، دروازه‌بان یونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون برنامه بسیار فشرده تیمش را دلیل اصلی نتایج ضعیف شیاطین سرخ در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر دانست.
اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید برای باشگاه آرسنال به دلیل شادی‌‌های عجیب و غریب بازیکنانش بعد از پیروزی مقابل بورنموث در دقیقه 97 مسابقه بین دو تیم پرونده‌ای انضباطی تشکیل شده است.
میکل آرتتا بعد از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل بورنموث با نتیجه 3-2 به ستایش بازیکنانش پرداخت و از این مسابقه به عنوان دیداری جنون‌آمیز یاد کرد.
یک عابرپیاده در حرکتی ترسناک با جان خود بازی خطرناکی انجام داد و جلوی یک کامیونت با سرعت بالا دراز کشید.
رهبر انقلاب اسلامی اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم را در چند کشور اروپایی محکوم کردند و این اهانت‌ها را نشانه دشمنی استکبار با اصل اسلام دانستند.
ویدیویی از خیابان توحید استان اصفهان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن؛ دو خودرو بنز حرکت جنون‌آمیزی را وسط خیابان انجام می‌دهند. البته هر دو خودرو توسط پلیس راهور توقیف شده‌اند.
بی‌دقتی و بی‌احتیاطی یک راننده، باعث به خطر انداختن جان خود و دیگران شد. در این ویدیو صحنه واژگونی خودرو و برخوردش به اتومبیل‌های دیگر را می‌بینید.
تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه در دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۳-۳ در دیداری هیجان‌انگیز، آلبی‌سلسته در ضربات‌پنالتی ۴-۲ پیروز و قهرمان شد.
به گفته جرم‌شناسان، طراحی و اجرای جرم و جنایت در سوئد وارد فرآیند پیچیده‌تری شده و سال ۲۰۲۲ از حیث مرگ و میر ناشی از تیراندازی در این کشور، خونین‌ترین سال تاریخ سوئد بوده است.
ستاره خط دفاعی تیم ملی برزیل در مراسم پیش از بازی به سوژه اول عکاسان بدل شد.
خبر کشف جسد مرد ناشناس ساعت یک بامداد ۲۲ مهرماه به پلیس اعلام شد و وقتی ماموران به محل حادثه رفتند، متوجه شدند مقتول یک کارتن‌خواب حدودا ۴۰ ساله است که سه نفر از اراذل و اوباش با انگیزه‌ای نامعلوم او را کتک زده، با چاقو کشته و فرار کرده‌اند.
ویدیویی عجیب از قلیان کشیدن خطرناک یک موتورسوار در صدمتری مشهد باعث ترس و حیرت حاضرین در صحنه شد.
راننده خودرو پراید با روش عجیب و خطرناک رانندگی‌اش، توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.
موتور سوار تهرانی با توانایی‌های ویژه در کنترل موتورسیکلت، اقدام به انجام حرکات نمایشی در بزرگراه امام علی (ع) کرد.
ملی‌پوش ایرانی لورکوزن برای حضور در ترکیب تیمش برابر هافنهایم هفته پرفشاری پشت سر گذاشت.
ویدیویی منتشر شده از موتورسوار آکروبات‌باز میان خودرو‌ها در اتوبانی در مشهد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ