در پایان نهمین روز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات به ۱۲ نفر افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نهمین مدال تکواندو در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان توسط میرهاشم حسینی قطعی شد.  علیرضا نادعلیان اما از دور مسابقات کنار رفت.
طبق تقویم اعلامی اتحادیه جهانی کشتی، حسن یزدانی به همراه سه نماینده دیگر ایران در روز اول مسابقات جهانی بلگراد به مصاف حریفان خواهند رفت.
توبیاس بیلستروم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران مدعی شد: بسته تحریمی جدید برای این است که ما نشان دهیم نقض حقوق بشر در ایران توسط اتحادیه اروپا درک می‌شود و برای کمک به اوضاع تلاش خواهیم کرد.
بیست و نهمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه سوم تیرماه برگزار خواهد شد.
گزارشی از نهمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را مشاهده می‌کنید.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، نهمین همایش سراسری گرامیداشت روز فولکس واگن را برگزار می‌کند.
سیصد و نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ‍‍(۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و نهم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۳ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا گفت: این جشنواره در چهار محور اصلی و ۱۲ زیرمحور همزمان با روز جهانی ارتباطات برگزار می شود.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در نهمین روز از سال، ۱۱۲.۶ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.
اعتصاب غذای خضر عدنان یکی از اسرای فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی وارد چهل و نهمین روز خود شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
نظامیان صهیونیست در یورش های امروز به کرانه باختری چندین فلسطینی از جمله یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند.
در نهمین روز از رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان تیم‌های بحرین، هلند، آلمان، مصر، نروژ به برتری رسیدند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هفدهم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۴ برای نهمین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
تیم فوتبال استقلال در نود و نهمین دیدار خود با پرسپولیس نتوانست پیروزی خود را حفظ کند و به یک امتیاز بسنده کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز چهارشنبه نهمین روز از آذر ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend۹، روز ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
وزارت خارجه فرانسه روز جمعه در توییتی با اشاره به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران نوشت: اتحادیه اروپا هشت دور تحریم‌های بزرگی را اعمال کرد. در روز دوشنبه، پهپاد‌های ایران بذر مرگ و ویرانی را پاشیدند. ما کار روی نهمین بسته تحریمی را آغاز می‌کنیم.
آرسنال نهمین بازی خود در لیگ برتر را با یک پیروزی باارزش مقابل لیورپول به پایان رساند تا بعد از یک روز دور ماندن از صدر جدول دوباره به صدر برگردد.
درخشش سینماگران ایرانی در هفتاد و نهمین دوره ی جشنواره فیلم ونیز و همزمانی آن با روز ملی سینمای ایران مبارک باد. سینما همچنان می تواند شادمانی مردم را دوچندان کرده و یادآوری کند: مهمترین سفیر فرهنگی ایران است. همچنانکه پیشتر موفقیت سینمای ایران در جشنواره فیلم مسکو و دیگر جشنواره های معتبر بیانگر همین دیدگاه بوده است.
استقلال و ملوان عصر روز پنجشنبه برای پنجاه و نهمین بار در طول تاریخ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
تاسوعا نهمین روز از ماه محرم است که در بین شیعیان به نام روز علمدار کربلا، حضرت عباس (ع) شهرت دارد. برای این روز اعمال و آداب مستحبی آورده شده است که در این مطلب به شرح آن پرداخته‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ