سمنان- مدیرکل دادگستری سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بالغ بر هزار نفر از ندامتگاه‌های استان آزاد شدند، گفت: آزادی این تعداد با اعمال ارفاق‌های قانونی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام، از حمایت ویژه طرفداران این تیم در پیروزی 2-0 مقابل منچستریونایتد تمجید کرد.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از عضویت داوطلبانه یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در این سازمان خبر داد.
با تشدید جنگ داخلی و کمبود مواد غذایی در سودان جنگ زده، کمیساریای عالی امور پناهندگان با انتشار اطلاعیه‌ای از گریختن ۲۰ هزار آواره سودانی از مناطق جنگ زده به چاد در غرب سودان خبر داد.
سمنان- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: طی سال گذشته و در سراسر استان بیش از یک هزار بی سواد و کم سواد تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند.
یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۷۰۰ نفر تا ظهر چهارشنبه نهم فروردین ۱۴۰۲ در مراکز اسکان فرهنگیان اقامت داشته‌اند.
یک گزارش آماری مستند نشان می‌دهد سران رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی (۲۰۲۲)، ۹۵۳ منزل مسکونی فلسطینی‌ها را در کرانه باختری را تخریب کردند.
شاگردان خمس در حضور تماشاگران خود توانستند به یک پیروزی شیرین مقابل فولاد دست یابند.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
ارابه‌سواران مانند فوتبالیست‌های امروزی درآمدی داشتند که نسبت به سایر ورزشکاران و حرفه‌های دیگر قابل قیاس نبود. به همین دلیل بود که یوونال شاعر سرشناس آن دوران نوشت: «مردم تنها به دو چیز مشتاقانه امیدوارند: نان و سیرک»
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در یک هفته گذشته، خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در خطوط مترو تهران، از آغاز عملیات اجرایی خط ۱۰ به طول ۴۴ کیلومتر خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
جام جهانی از نظر تعداد باز‌ی‌ها به میانه راه رسید و از امروز به بعد هر لحظه به پایان جام نزدیک می شویم.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: روزانه بیش از یک هزار نفر شامل بیماران خاص، مبتلا به ‏ام اس و نظایر آن از خدمات داروخانه‌های هلال احمر بهره می‌برند.
طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۴ واحد صنعتی راکد و تعطیل در داخل و خارج شهرک‌ها و نواحی صنعتی احیا و فعال شده اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: هر شنبه فراخوان می‌دادند، اما به جایی نرسیدند. بعد خواستند با ساختن اتفاقاتی مانند حوادث دانشگاه شریف، مردم را تحریک کنند. در این حادثه، عده‌ای دانشجو و دانشجونما حرف‌های مستهجن زدند و نیرویی هم عصبانی شد و کاری کرد و دشمن همین را بهانه کرد. عملیات‌های کشته‌سازی در اردبیل و کرج نیز از دیگر اقدامات دشمن بود. بعد هم که از کردستان عراق و شرق کشور حملات مسلحانه‌ای انجام دادند. دشمن تمام تلاش خود را کرد، اما اهدافش محقق نشد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
به گفته یک مقام رسمی نیجریه، سیل در این کشور امسال حدود ۵۰۰ نفر را به کام مرگ کشانده و ۸۰۰ هزار نفر را هم آواره کرده است.
تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر قبل از اعزام به مراسم باشکوه اربعین برای خدمت رسانی، صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) با شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
بر اثر وقوع سیل در ایالت کالیفرنیا در آمریکا، حدود هزار نفر از ساکنان این شهر در یک پارک گرفتار شده‌ اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ