سخنگوی ستاد انتخاب کشور گفت: یک روز مانده به پایان نام نویسی‌ها، ۳۵۶۱۳ نفر موفق به پیش‌ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: تا کنون بیش از ۳۵ هزار جلد گذرنامه تمدید شده است و این تمدید با چسباندن لیبل فقط برای ایام اربعین و سفر به کربلا طی امسال قابل استفاده است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون در مجموع ۶ روز، ۳۵ هزار و ۶۱۳ نفر در پیش ثبت نام انتخابات مجلس، مدارک خود را بارگذاری و ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.
سخنگوی ستاد انتخاب کشور گفت: یک روز مانده به پایان نام نویسی‌ها، ۳۵۶۱۳ نفر موفق به پیش‌ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
در این گروه آزمایشی ۳۱۸ هزار و ۸۱۱ نفر داوطلب زن و ۱۶۶ هزار و ۲۲۴ نفر داوطلب مرد و در مجموع ۴۸۵ هزار و ۳۵ داوطلب شرکت کرده‌اند که به طور کلی نزدیک به ۴۵ درصد از داوطلبان کل این نوبت از آزمون را این گروه تشکیل می‌دهند.
بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال تهران با سهمیه یکسان برای تماشاگران هر دو تیم آغاز شد.
بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال تهران با سهمیه یکسان برای تماشاگران هر دو تیم آغاز شد.
احتمال دارد شورای تامین استان تهران مجوز حضور ۳۰ تا ۳۵ هزار هوادار را برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و پرسپولیس صادر کند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بیش از ۳۵ هزار طرح اشتغال زایی در مناطق مرزی کشور و ایجاد شد.
با توجه به اینکه این اسکلت بیش از ۳۰ هزار سال عمر دارد، باستان‌شناسان امیدوارند از این مسیر، به درک بهتری از تکامل انسان برسند؛ از جمله اینکه، با وجود آنکه فک انسان در آن زمان قوی‌تر از انسان امروز بوده، اما چهره انسان‌های امروزی با انسان‌های ۳۰ هزار سال پیش فرقی نداشته است و به گفتۀ مورائس «اگر مرد آن دوران می‌توانست امروز در خیابان راه برود، مردم هیچ تفاوتی میان او و دیگران نمی‌دیدند».
در پی وقوع سیل در مالزی، دست کم سه نفر کشته و نزدیک به ۳۵۰۰۰ نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۱۰ میلیون و ۱۲ هزار تومان است.
شمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۳۵ هزار و ۴۱۸ نفر رسید
سرپرست سازمان امدادونجات از انجام بیش از ۳۵ هزار عملیات و خدمات امدادی از اول سال خبر داد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۳ درصد مدارس ما نیازمند مقاوم سازی و شش درصد (۳۳ هزار کلاس درس) نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.
وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد افزایش سرمایه بانک‌های دولتی به میزان ۳۵ هزار میلیارد تومان از ظرفیت بند د تبصره ۱۸ بودجه مطرح کرد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: دولت مصوب کرد تا ۳۵ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های دولتی به زودی اضافه شود.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: دولت مصوب کرد تا ۳۵ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های دولتی به زودی اضافه شود.
دبیر ستاد ملی جمعیت در ادامه با اشاره به آمار‌های مقایسه‌ای میان سال ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰، گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. وی افزود: تعداد طلاق در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار عدد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به مرگ‌های ۶ هزار نفره در تهران و ۲۷ هزار نفره در کشور، آن‌ها را نتیجه بررسی‌های وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ بر روی جمعیتی ۳۵ میلیونی در ۲۷ شهر معرفی می‌کند که سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: در سال گذشته ۳۵ هزار شغل دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها ایجاد شده که این آمار رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.
معاون میراث فرهنگی گفت: سرانه مرمت برای هریک از ۳۵ هزار اثر ثبتی حدود ۳۰ هزار تومان است. در حال حاضر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی داریم و برای ۲ سال آینده حداقل ۵ هزار میلیارد تومان نیازمندیم.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
وزیر اقتصاد با اشاره به قطع رانت ۳۵ هزار میلیارد تومانی مافیای آرد با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان، حاشیه‌سازی‌های اخیر را قابل پیش بینی دانست و گفت: آماده غوغاسالاری مافیا بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ