آنتونیو کونته به تمجید از هری کین پرداخت که اولین پنالتی خود بعد از جام جهانی را به گل تبدیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تاکید کرد که تیمش بعد از ناکامی فصل گذشته به دنبال کسب سهمیه چمیپونزلیگ است.
رقابت‌های پاراشنای قهرمانی جهان در حالی در منچستر انگلیس به پایان رسید که شناگران ایران از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماندند.
تیم میکس ریکرو کشورمان با صعود به مرحله نیمه‌ نهایی پارا تیروکمان قهرمانی جهان، سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری می‌گوید فرصت برای کسب سهمیه المپیک پاریس در این دسته از بین نرفته است.
امان‌الله پاپی ضمن کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، به مدال طلای رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.
مشاور فنی تیم ملی والیبال گفت: ما شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را داریم در صورتی که تمام ستاره‌های والیبال در کنار تیم باشند.
دیه‌گو سیمونه، سرمربی اتلتیکومادرید از تلاش شاگردانش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمجید می‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را کم می داند اما تاکید دارد که باید همه امتیازات تا پایان فصل کسب شود.
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: ما در این مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم نفرات برتر خودمان را انتخاب کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان در باکو آماده شویم.
یورگن کلوپ ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش می‌گوید کسب سهمیه لیگ قهرمانان در اختیار آن‌ها نیست.
بایرلورکوزن برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محکوم به پیروزی مقابل لایپزیش است.
یوونتوس در شبی که نمایش چندان خوبی نداشت، 1-2 در خانه لاتزیو مقابل این تیم شکست خورد.
نساجی با انتشار اطلاعیه ای مدعی شد که این باشگاه سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده است.
طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، تنها راه ادامه همکاری آ اس رم با ژوزه مورینیو، کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: تلاش بر این است که بعد از ۸ سال ناکامی از کسب سهمیه پارالمپیک، با ایجاد تغییرات در تیم و با جوانگرایی سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنیم.
سرمربی تیم تفنگ کشورمان گفت: نزدیکی بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک در برنامه‌ریزی‌های ما مشکلی ایجاد نمی‌کند.
زهرا غلامزاده با کسب رکورد لازم در مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان، سهمیه لازم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست آورد.
نایب رییس زنان فدراسیون هندبال گفت: در قهرمانی آسیا زنان تمام رقبای ما سرسخت خواهند بود اما امیدواریم بتوانیم همانند دوره قبل سهمیه جهانی بگیریم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: یکی از دستور جلسات ما بوده و توصیه شد تا حضورمان در عرصه بین‌المللی بیش‌تر شود تا هم کرسی‌های بهتری داشته باشیم و جایگاه‌های گذشته را ارتقا بدهیم.
تیرانداز جوان تیم ملی کشورمان گفت: کسب مدال در مسابقات جهانی کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است.
رئیس فدراسیون بوکس گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در مسیر اهداف بزرگ ما در مسیر مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس قرار دارد.
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.
ملی‌پوش تنیس روی میز در آستانه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک گفت: با کم کاری‌هایی که در حق‌مان می‌شود، هیچ احدی نباید از ما انتظار کسب سهمیه در این رقابت‌ها داشته باشد. ‌

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ