تیرانداز جوان تیم ملی کشورمان گفت: کسب مدال در مسابقات جهانی کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مکس آلگری هدف اول این فصل یوونتوس را کسب سهمیه لیگ قهرمانان عنوان کرد و گفت غیبت در این رقابت ها بسیار تلخ است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از زمان بازگشت پل پوگبا به تمرینات این تیم ابراز بی اطلاعی کرد.
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: مسابقات سخت و فوق العاده مهمی را پیش رو داریم و برای آنکه از قافله کسب سهمیه المپیک عقب نمانیم باید در همه تورنمنت ها حضور داشته باشیم.
تیم هندبال جوانان دختر ایران با شکست هند در آخرین رقابت مرحله گروهی باید برای کسب عنوان پنجم و ششم آسیا رقابت کند تا امیدوار به کسب سهمیه مسابقات جهانی باشد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که به تازگی با کسب مدال جهانی به عنوان یک پدیده خود را مطرح کرده است برای پنجمین حضور در بازی های پارالمپیک باید در دو رویداد انتخابی شرکت کند.
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: به دنبال کسب حداکثر سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس هستیم و باید در رقابت‌های متعددی جهت افزایش امتیاز حضور داشته باشیم.
تمرینات تیم امید در کمپ تیم های ملی ادامه دارد، تا بازی های اصلی و کسب سهمیه صعود به المپیک بیش از یک سال زمان باقی مانده اما کار را باید در همان شروع جدی گرفت.
شاگردان بهروز عطایی باید در مهرماه سال جاری هفت مسابقه در راه کسب سهمیه المپیک پاریس انجام دهند که در میان آنها بازی با برزیل و ایتالیا پرافتخارترین تیم‌های والیبال جهان قرار دارند.
یورگن کلوپ بار دیگر گفت که بعید است در پایان فصل بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند.
اریک تن‌هاخ به سیتی و موفقیت های بزرگ این تیم توجهی ندارد و برای او فعلا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اهمیت بیشتری دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را کم می داند اما تاکید دارد که باید همه امتیازات تا پایان فصل کسب شود.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، نگران لیورپول نیست و گفت که بدون توجه به نزدیک تر شدن قرمزها، باید روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان تمرکز کنند.
سعید الهویی، از هواداران گل‌گهر درخواست کرد تا در هفته‌های پایانی برای حمایت از این تیم در استادیوم حاضر شوند.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید تنها هدف این تیم پیروزی در سه بازی آینده و کسب سهمیه آسیایی است.
هافبک تاثیرگذار فولاد معتقد است که برای کسب موفقیت در سال آینده باید از حالا برنامه ریزی کرد.
شاهرخ بیانی می‌گوید کار سختی مقابل گل‌گهر داشتند چرا که این تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کرد و پیروزی تراکتور نیز هجمه روی گل‌گهر را بیشتر کرده بود.
ملی‌پوش ژیمناستیک و بخت اول کسب مدال در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک، در شرایطی که باید آماده حضور در رویدادهای مختلف شود، چند روز دیگر باید به محل انجام دوره آموزشی سربازی‌اش برود.
سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک گفت: کسب سهمیه جام جهانی، کار بزرگ و خاصی است که در هر ورزشی اتفاق نمی‌افتد ولی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باید به پوست اندازی هم فکر کنند.
سرمربی آلمانی لیورپول برای کسب رتبه چهارم لیگ برتر انگلیس باید بهترین ترکیب خود را مقابل مدعی اول کسب عنوان قهرمانی انتخاب کند.
شمشیربازی اسلحه سابر برای چهارمین حضور متوالی در بازی‌های المپیک و کسب سهمیه لازم برای آن باید از سال آینده در میادین مورد تایید فدراسیون جهانی شرکت کند؛ جام جهانی اسپانیا اولین رویداد است.
شمشیربازی اسلحه سابر برای چهارمین حضور متوالی در بازی‌های المپیک و کسب سهمیه لازم برای آن باید از سال آینده در میادین مورد تایید فدراسیون جهانی شرکت کند؛ جام جهانی اسپانیا اولین رویداد است.
سرمربی یوونتوس تاکید کرد که تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید به طور میانگین در هر بازی 2 امتیاز کسب کند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: یکی از دستور جلسات ما بوده و توصیه شد تا حضورمان در عرصه بین‌المللی بیش‌تر شود تا هم کرسی‌های بهتری داشته باشیم و جایگاه‌های گذشته را ارتقا بدهیم.
نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا معتقد است برای پیشرفت و رسیدن به مدال‌های خوشرنگ در میادین بعدی باید روی نقاط ضعف خود تمرکز و انها را برطرف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ