یورگن کلوپ ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش می‌گوید کسب سهمیه لیگ قهرمانان در اختیار آن‌ها نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ربیعی می‌گوید تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دستیابی به شرایط ایده‌آل و کیفیت مطلوب نیاز به زمان خواهد داشت.
بندرعباس - فرمانده کل سپاه گفت: ساختمان اصلی قدرت ما ناپیدا است و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده ایم.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان بلغارستان گفت: ایران و بلغارستان شانس زیادی برای حضور در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جهان را دارند.
قلعه‌نويي بدش مي‌آيد تيمش با تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي كند؟ ما نمي‌توانيم. نه پولش را داريم و نه آنها بازي مي‌كنند‌!
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها بدهند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها بدهند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت:دانشمندان ما توانستند با بسیاری از مشکلات مانند دانش هسته ای و نظامی و... این دانش در کشور را بومی کنند.
اسماعیل رضوان از رهبران حماس اعلام کرد: اسیران و مسجدالاقصی خط قرمز هستند.
روز گذشته هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس برای تماشای حساس‌ترین دیدار تیم محبوب‌شان در طول فصل به زحمت زیادی افتادند.
بایرلورکوزن برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محکوم به پیروزی مقابل لایپزیش است.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا در دو رشته آزاد و فرنگی گفت: اولویت فدراسیون کشتی مسابقات المپیک و جهانی است و قهرمانی آسیا در رده بعدی قرار دارد.
انسان‌ها ترکیب جالبی از نوع دوستی و رقابت هستند. ما گاهی اوقات خوب با هم کار می‌کنیم و در بعضی مواقع برای رسیدن به راه خود با یکدیگر می‌جنگیم. برای توضیح این تمایلات متضاد محققان به شامپانزه‌ها و بونوبو‌ها برای درک بهتر انسان‌ها روی آورده اند.
سرمربی ملوان گفت من جوان بودم که کاپیتان این تیم شدم و این فرصت را الان به یکی از بچه‌های انزلی دادم که تیم را کاپیتانی کند.
شایان مصلح می‌گوید اعضای تیم گل‌گهر پیش‌بینی یک بازی سخت در تبریز را کرده بودند.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کند.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کرد.
مارکینیوش، کاپیتان پی اس جی، معتقد است که دلیل شکست پی اس جی عدم انسجام تیمی بود و غیبت لیونل مسی و نیمار در آن نقشی نداشت.
بازیکنان تیم‌ملی بدون صحبت با خبرنگاران و با ناراحتی حاصل از شکست، میکسدزون را ترک کردند.
مهدی طارمی می‌گوید ایران دو بازی دیگر دارد و مقابل ولز به دنبال پیروزی خواهد بود.
هروه رنارد، سرمربی تیم ملی عربستان، مدعی شد شاید لیونل مسی از انگیزه همیشگی خود برخوردار نبوده است.
سرمربی استقلال ملاثانی پس از دست یافتن به رکورد ۳۱ هفته شکست‌ناپذیری، از مسئولان استان خوزستان درخواست حمایت کرد.
پوتین و بن‌سلمان امیدوارند که تورم ناشی از افزایش قیمت انرژی را تشدید کنند تا در انتخابات ماه آینده آمریکا به جمهوری‌خواهان تحت رهبری ترامپ برای در دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان کمک کنند.
رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها گفت: من اطمینان دارم حتما این نسل دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ