رئیس فدراسیون بوکس گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در مسیر اهداف بزرگ ما در مسیر مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
علیرضا خانی می‌گوید در مورد صحبت او پیرامون جایگاه استقلال، سو تفاهم ایجاد شده است.
باشگاه السد قطر روز گذشته در یک نشست خبری با حضور ترکی العلی، مدیرعامل باشگاه و محمد غانم العلی، مدیر تیم، ستاره‌های خارجی خود در فصل آینده را معرفی کرد.
مدیر فنی تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با تاکید بر قابلیت‌هایی که این تیم را تا مرحله نهایی کاپ آسیا پیش برده است، گفت: به دنبال قهرمانی برای تکمیل تاریخ‌سازی هستیم.
مدیر تیم های ملی دوومیدانی سطح مسابقات قهرمانی آسیا را در حد بازی‌های آسیایی توصیف کرد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.
نصیبه دلیرهروی داور تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.
دارنده ۲ مدال طلای جهان که اخیرا به عنوان مدیر فنی کشتی ترکمنستان انتخاب شده، به همراه تیم نوجوانان این کشور عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
طبق اعلام مدیر رسانه تیم ملی، اردوی تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت کافا از ۱۴ خرداد آغاز خواهد شد.
وحید رحیمی مدیر آکادمی و افسر حرفه ای سازی باشگاه هوادار از بارگذاری نهایی و موفقیت آمیز تمامی اسناد و مدارک مجموعه در سامانه کلاس خبر داد
تیم‌ملی ایران تا جام ملتهای آسیا مسیر پر پیچ و خمی را پیش رو خواهد داشت و مسئولان فدراسیون و کادرفنی در معرض تصمیمات مهمی قرار خواهند گرفت.
الهلال با پیروزی 3-2 مقابل فلامینگو به دیدار پایانی جام باشگاههای جهان راه یافت.
برخی می‌گویند لیونل مسی در صورت قهرمانی در جام‌جهانی قطر از بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد.
مدیر تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: عملکرد دختران وزنه بردار در قهرمانی آسیا قابل دفاع است و انتظار این است در مسابقات بعدی بهتر شوند.
مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری گفت: اسامی نفرات و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا نشاندهنده سطح کیفی بالای مسابقات به ویژه رقابتدر اوزان سنگین است.
تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف برنده بازی تایلند - تاجیکستان می‌رود.
رئیس اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به تهران کسب عناوین قهرمانی آسیا را به رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان تبریک گفت.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری خبر داد ترکیب نهایی تیم اعزامی بانوان به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا روز سی‌ام شهریور مشخص خواهد شد.
انتقاداتی به برگزار نشدن انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری زنان برای قهرمانی آسیا مطرح شده که مدیر تیم های ملی نسبت به آن واکنش نشان داد.
کشور ژاپن دومین توقفگاه تور کاپ (Trophy) جام جهانی در مسیر جام جهانی ٢٠٢٢ قطر بود
امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته استقلال همچنان در انتظار توافق این باشگاه با شارلوا بلژیک است.
چطور در دوره درخشش مربیان ایرانی، درجه چند های شرق اروپا به ورزش ایران قالب می‌شوند؟ آیا مسیر غلط پول‌پاشی و مدیریت برآمده از تفکر فوتبالی ساکت بعد از سه سال نرسیدن به قهرمانی لیگ برتر والیبال تصحیح شد؟ پاسخ منفی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ