میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری می‌گوید فرصت برای کسب سهمیه المپیک پاریس در این دسته از بین نرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ‌های مختلف اروپایی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای کسب یک سهمیه بیشتر خواهند داشت.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی با ۱۸ نفر از مدیران و فعالان کسب و کارهای بزرگ دیجیتال در کشور، رویکرد دولت سیزدهم به اقتصاد دیجیتال را نگاهی فرصت محور و تحول ساز خواند.
رونالد کومان معتقد است در بارسا به او فرصت کافی ندادند و با این بازیکنان، او نیز همین نتایج ژاوی را کسب می‌کرد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر در سال 1402 حمایت انجام نشود نه تنها فرصت کسب سهمیه از دست می‌رود بلکه شمشیربازی به یک رشته عادی و یک رشته‌ای که در آن هیچ اتفاقی نمی افتد، تبدیل می‌شود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تنها دو بازی فرصت دارد تا در صورت کسب نتایج مدنظر بتواند به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
تیم ملی پارادوومیدانی در شرایطی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند که می‌تواند از این رویداد به عنوان نخستین فرصت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس استفاده کند.
تیم ملی پارادوومیدانی در شرایطی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند که می‌تواند ازاین رویداد به عنوان نخستین فرصت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس استفاده کند.
تیم ملی پارادوومیدانی در شرایطی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند که می‌تواند ازاین رویداد به عنوان نخستین فرصت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس استفاده کند.
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس طی روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه برگزار و در نهایت ۱۸ بوکسور موفق شدند جواز ادامه حضور در اردو را کسب کنند.
سرمربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری گفت: از دست دادن فرصت حضور در مسابقات آسیایی برای کشوری مانند ایران که به راحتی هم نمی‌تواند سهمیه المپیک بگیرد،کار را سخت‌تر می‌کند.
تیم ملی عمان با مربیگری برانکو ایوانکوویچ فرصت خوبی برای کسب عنوان قهرمانی جام خلیج فارس دارد.
هافبک تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش در 4 بازی سخت باقیمانده تا نیم فصل همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام خواهد داد.
آرسن ونگر این جام جهانی را "آخرین فرصت" برای ستاره‌هایی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ برای کسب تجربه قهرمانی در جام جهانی می‌داند.
کارلوس کی‌روش می‌گوید به تیمش ایمان دارد و کنار هم برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگند.
استقلال امروز این فرصت را دارد تا برای نخستین بار، عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست بیاورد.
نایب قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی رقابتهای جهانی صربستان معتقد است از نظر سن و سال هنوز برای کسب افتخار و مدال در میادین بزرگ فرصت دارد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران با صعود نکردن از مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، فرصت کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس را از دست داد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از کسب دو پیروزی پیاپی در چهار هفته بعدی آن نتوانست روند خوب تیمش را حفظ کند
هافبک استقلال از رویایش برای ارائه نمایش موفق در جمع آبی‌پوشان و کسب مجوز حضور در تیم ملی می‌گوید.
در چهار هفته گذشته لیگ برتر هیچ بازیکنی بیشتر از دو گل به ثمر نرسانده و مهاجم هلندی پرسپولیس علی‌رغم دیر اضافه شدن فرصت رسیدن به صدر جدول گلزنان در دو هفته پیش رو قبل از شروع فیفادی را خواهد داشت.
این طور که از شواهد پیداست، پیشنهاد ایران این است که جودوکاران با پرچم المپیک بتوانند در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند تا در این یک سالی که سهمیه المپیک توزیع می‌شود، فرصت برای ورزشکاران کشورمان از دست نرود
پرسپولیس به دنبال کسب دومین پیروزی فصل خود مقابل صنعت نفت آبادان است.
پرسپولیس به دنبال کسب دومین پیروزی فصل خود مقابل صنعت نفت آبادان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ