نایب رییس زنان فدراسیون هندبال گفت: در قهرمانی آسیا زنان تمام رقبای ما سرسخت خواهند بود اما امیدواریم بتوانیم همانند دوره قبل سهمیه جهانی بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال جوانان دختر ایران با شکست هند در آخرین رقابت مرحله گروهی باید برای کسب عنوان پنجم و ششم آسیا رقابت کند تا امیدوار به کسب سهمیه مسابقات جهانی باشد.
رکورددار ۱۷ ساله ریکرو ایران که پس از حدود ۱۱ سال موفق شد رکورد این ماده را ارتقاء بخشد، گفت: امیدوار هستم در صورت حضور در بازی‌های آسیایی موفق عمل کنم و بتوانم سهمیه حضور در المپیک پاریس را نیز کسب کنم.
تیم میکس تیراندازی به اهداف پروازی ایران با ترکیب یک خواهر و برادر توانست اولین مدال در سطح جهانی این رشته را کسب کند و به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.
تیم میکس تیراندازی به اهداف پروازی ایران با ترکیب یک خواهر و برادر توانست اولین مدال در سطح جهانی این رشته را کسب کند و به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.
ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار یوونتوس با میلان گفت، تیمش هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است، اما هفته‌ای که گذشت را پر از تلخی و خشم خواند.
مدیرعامل استقلال خوزستان امیدوار است با توجه به حمایت‌های صورت گرفته مدیران و تلاش کادرفنی و بازیکنان امروز موفق به کسب سهمیه صعود به لیگ برتر شوند.
وینگر تراکتور امیدوار است با برد این هفته مقابل نساجی کار کسب سهمیه برای تیمش به اتمام برسد.
منچستریونایتد با نتیجه 1-0 مقابل حریف قعر جدولی خود وستهم شکست خورد تا لیورپول را به کسب سهمه امیدوار کند.
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: ما در این مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم نفرات برتر خودمان را انتخاب کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان در باکو آماده شویم.
وینگر مس رفسنجان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است، گرچه این تیم رقابت تنگاتنگی با تراکتور و گل گهر دارد.
اینتر امروز به لطف درخشش روملو لوکاکو که دو گل زد و یک پاس گل داد، در زمین امپولی به پیروزی 0-3 دست یافت تا نشان دهد همچنان به کسب سهمیه امیدوار است.
بایرلورکوزن برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محکوم به پیروزی مقابل لایپزیش است.
ملی‌پوش ژیمناستیک و بخت اول کسب مدال در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک، در شرایطی که باید آماده حضور در رویدادهای مختلف شود، چند روز دیگر باید به محل انجام دوره آموزشی سربازی‌اش برود.
لورکوزن که در ابتدای فصل قعرنشین جدول بوندسلیگا بود حالا حتی امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.
با اینکه لیورپول امیدوار است دست‌کم با کسب رتبه چهارم لیگ برتر سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورد اما یکی از قوانین یوفا ممکن است مانع از حضور آنها در فصل آینده لیگ قهرمانان بشود.
سرمربی بایر لورکوزن بعد از شکست مقابل دورتموند، اعلام کرد که هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است.
دبیر فدراسیون اسکیت از اعزام تنها نماینده اسکیت برد به مسابقات کسب سهمیه المپیک در شارجه امارات خبر داد و گفت: امیدوارم در اولین حضور شرایط کسب سهمیه برای نماینده ایران فراهم شود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به وضعیت نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه جهانی گفت: سیستم مسابقات و پیش بینی آن خیلی پیچیده است اما نسبت به جهانی شدن او امید زیادی است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به وضعیت نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه جهانی گفت: سیستم مسابقات و پیش بینی آن خیلی پیچیده است اما نسبت به جهانی شدن او امید زیادی است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که با وجود باخت مقابل چین‌ همچنان‌ به کسب سهمیه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ امیدوار است.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک پاریس ارتقا دهم.
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: با توجه به عملکردی که در مصر داشتیم امید داریم در مسابقات بعدی سهمیه‌های ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم‌.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: در مسابقات جایزه بزرگ امتیاز 630/8 را زدم و اگر این امتیاز را در مسابقات جهانی مصر تکرار کنم قطعا جزو فینالیست‌ها هستم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ