ملی‌پوش تنیس روی میز در آستانه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک گفت: با کم کاری‌هایی که در حق‌مان می‌شود، هیچ احدی نباید از ما انتظار کسب سهمیه در این رقابت‌ها داشته باشد. ‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس شورای اسلامی در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصمیم گرفت حداقل سن نامزدی برای نمایندگی مجلس را ۳۰ و حداکثر آن برای داوطلبان ورود به مجلس را ۷۵ سال تعیین کند. این قانون نمایندگان اسبق و سابق را که در گمانه‌زنی‌های انتخاباتی همواره در فهرست پیش‌بینی‌ها برای حضور هستند، از گردونه این گمانه‌زنی‌ها حذف می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوعاتی خیلی کمتر از این بوده است که عده‌ای در جریانات خاص، باند‌های خاص و نشست‌های خاص کفن پوش شدند، نمی‌شود همان کفن پوش‌ها بیایند لاپوشانی کنند. این خلاف دستور قرآن است. خلاف دستور اسلام است. خلاف دستور پیغمبر خداست. خلاف دستور ائمه اطهار است. خلاف فرامین و سجایای اخلاقی یک مسلمان است. اصلاً مسلمان هم نه یک انسان است.
علیرضابیگی تاکید کرد: مردم به درستی می‌توانند منفعت را تشخیص دهند و دولت قائل به این واقعیت نیست که باید برای مردم منفعت نشان دهد و همین هم سبب خروج سرمایه از کشور می‌شود این سیکل باطلی است که به واسطه نوع نگاه دولت به اقتصاد پیش آمده است و در این حوزه ما جایی برای مردم قائل نیستیم و تنها حرفی که می‌توانیم بزنیم این است که، چون مردم زیاد مصرف می‌کنند لاجرم ما از عهده تامین نیازمندی‌های مردم برنمی‌آبیم.
ادی راما، نخست وزیر آلبانی گفت: ما چندین سال است که میزبان گروه مجاهدین در آلبانی هستیم، اما به این شرط که از خاک کشور ما برای انجام عملیات سیاسی استفاده نکنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که هیچ‌ یک از اعضای هیئت اجرایی مرکزی نمی‌توانند داوطلب انتخابات شوند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مورد احتمال رفتن بارسلونا به یک لیگ خارج از اروپا و برگرداندن لیونل مسی صحبت کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط گفت: ایران و عربستان نمی‌توانند نگاه حذفی نسبت به یکدیگر داشته باشند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط گفت: ایران و عربستان نمی‌توانند نگاه حذفی نسبت به یکدیگر داشته باشند.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
معاون رئیس‌جمهور گفت: غالب هنرمندان کشور به ایران عزیز و آرمان های انقلاب اسلامی متعهد هستند و دشمنان نمی توانند اهالی هنر و فرهنگ را از انقلاب و مردم جدا کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد، گفت: سیاستمداران سوئدی نمی‌توانند این اسلام هراسی آشکار و طراحی شده را پشت نقاب دروغین آزادی بیان پنهان کنند.
حاکم شارجه معتقد است با وجود اینکه باشگاه‌های این کشور برای حمایت از بازیکنان بومی ایجاد شده‌اند اما با افزایش بازیکنان خارجی، از این مسیر خارج شده‌اند.
اختلاف، تضاد و درگیری بین افراد و گروه‌های ضدانقلاب واقعیتی است که ائتلاف و وحدت اپوزیسیون را به سراب و رویایی دست نیافتنی تبدیل کرده است.
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به ممنوعیت ورود خودرو‌های اینترنتی به داخل فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: این خودرو‌ها می‌توانند پس از اخذ مجوز نسبت به سفر خارج از شهر اقدام کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: فرصت خدمتگزاری سریع می‌گذرد، باید ببینیم چه کاری انجام می‌دهیم که در قضاوت‌ مردم عملکرد مثبت و مفید داشته باشیم.
کریستوف گالتیه این روزها بر سر یک دوراهی قرار دارد. هفت بازیکن اصلی تیم او همچنان در جام جهانی هستند و ممکن است تا آخرین روز در این تورنمنت بازی کنند.
ضرغامی با اشاره به جذابیت‌های معماری یزد و توجه به جنبه‌های جنسیتی معماری یزد عنوان کرد: حقوق زنان در بطن فرهنگ مردم یزد و حتی معماری آنها وجود داشته است و خارجی‌ها که در این شهر قدم می‌زنند، متوجه این موضوع می‌شوند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی‌توانند پشت نقاب داعش یا تلویزیون‌های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده در ایران باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی‌توانند پشت نقاب داعش یا تلویزیون‌های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده در ایران باشند.
مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر در خصوص لغو بازی تیمش با خیبر خرم‌آباد توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، استانداران، فرمانداران و شهرداران نمی‌توانند در حوزه انتخابیه محل خدمت برای نمایندگی مجلس اعلام داوطلبی کنند.
زاهدان- وزیر کشور با بیان اینکه آرامش در سیستان و بلوچستان حاکم است، گفت: مزدوران تجزیه‌طلب نمی توانند در صفوف به‌هم‌پیوسته ملت رخنه کنند.
فراکسیون روحانیت مجلس در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقتدار نظام اسلامی با حرکت‌های مذبوحانه گروه های معاند خارج نشین و منافقین داخلی متزلزل نخواهد شد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب باید برای ادامه تحصیل مراحل قانونی خود را طی کنند. اگر کسانی دارای مشکل بودند می توانند توسط دفاتر پلیس ۱۰+ موضوع را پیگیری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ