بایرلورکوزن برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محکوم به پیروزی مقابل لایپزیش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، از شروع خوب و تفاوت بوندسلیگا با لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوندسلیگا دیگر ستاره های زیادی ندارد و خرید هری کین به افزایش سطح این لیگ کمک خواهد کرد.
زننده گل قهرمانی بایرن در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا در خصوص کاپیتان باواریایی‌ها صحبت کرد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند خواهان تبدیل بوندس‌لیگا به رقابتی شبیه لیگ برتر انگلیس هستند و حتی تهدید به جدایی از بوندس‌لیگا کرده‌اند.
سه تیم مشهور لیگ آلمان فصل آینده را در لیگ دسته اول سپری خواهند کرد.
باشگاه‌های سطح اول و دوم آلمان با ورود سرمایه‌گذاران به لیگ مخالفت کردند.
اکسل هلمان و الیور لیکی، مدیران عامل لیگ فوتبال آلمان، حمایت خود را از ورود احتمالی سرمایه‌گذاران به این رقابت‌ها اعلام کردند.
بایرلورکوزن موفق شد یکی پیروزی ارزشمند دیگر در بوندسلیگا کسب کند و این بار لایپزیش را شکست دهد.
لورکوزن در تقابل با ولفسبورگ به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد.
لورکوزن که در ابتدای فصل قعرنشین جدول بوندسلیگا بود حالا حتی امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.
لیگ اروپا حالا یک مدعی جدید قهرمانی پیدا کرده است، یونیون برلین آلمان.
سرمربی بایرن مونیخ از هدف جاه طلبانه تیمش رونمایی کرد؛ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا!
با توجه به خبرهای منتشر شده در خصوص احتمال جدایی سردار آزمون از تیم فوتبال بایرلورکوزن و حضور وی در لیگ روسیه، این نقل و انتقال منتفی است و وی همچنان در بوندسلیگا توپ خواهد زد.
هزینه نقل و انتقالات زمستانی باشگاه چلسی از مجموع سه لیگ معتبر اروپایی بیشتر بوده است.
لیگ های معتبر فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شوند و تیم های بوندس لیگا مثل چند سال اخیر صاحب طولانی ترین تعطیلات کریسمس هستند.
هفده‌سال قبل، حضور چهار لژیونر فوتبال ایران در آلمان بوندسلیگا را به جذاب‌ترین لیگ اروپا برای فوتبال‌دوستان کشورمان تبدیل کرده بود.
هفده‌سال قبل، حضور چهار لژیونر فوتبال ایران در آلمان بوندسلیگا را به جذاب‌ترین لیگ اروپا برای فوتبال‌دوستان کشورمان تبدیل کرده بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش علاوه بر لیگ قهرمانان باید در بوندسلیگا هم نتیجه بگیرد.
نشریه اتلتیک انگلیس خبر داد که باشگاه چلسی با ستاره لایپزیگ به توافق رسید و این بازیکن قرار است از فصل آینده به لیگ برتر انگلیس منتقل شود.
بروسیا دورتموند شرایط سختی را در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا و لیگ قهرمانان تجربه می‌کند و بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
فولاد دومین تیم ایرانی اشکان دژاگه است اما این بازیکن سابق بوندسلیگا حضورش در لیگ برتر ایران را با تراکتور رسمی کرده بود.
مهاجم هلندی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ هلند و همچنین گلزنی به تیم‌هایی چون بایرن‌مونیخ، دورتموند و آرسنال را دارد به پرسپولیس ملحق ‌شد.
یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ هلند و همچنین گلزنی به تیم‌هایی چون بایرن‌مونیخ، دورتموند و آرسنال را دارد به پرسپولیس ملحق ‌شد.
بایرن مونیخ در دیدار افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا خیره‌کننده ظاهر شد و در همان نیمه اول 5 بار دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ