یوونتوس در شبی که نمایش چندان خوبی نداشت، 1-2 در خانه لاتزیو مقابل این تیم شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های پاراشنای قهرمانی جهان در حالی در منچستر انگلیس به پایان رسید که شناگران ایران از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماندند.
عضو تیم ملی کامپوند پاراتیراندازی با کمان کشورمان توانست جواز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کند.
تیم میکس ریکرو کشورمان با صعود به مرحله نیمه‌ نهایی پارا تیروکمان قهرمانی جهان، سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
گری پالیستر، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ و این باشگاه هشدار داد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دشوار است.
میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری می‌گوید فرصت برای کسب سهمیه المپیک پاریس در این دسته از بین نرفته است.
امان‌الله پاپی ضمن کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، به مدال طلای رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: مسابقات سخت و فوق العاده مهمی را پیش رو داریم و برای آنکه از قافله کسب سهمیه المپیک عقب نمانیم باید در همه تورنمنت ها حضور داشته باشیم.
تاریخ برگزاری رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس مشخص شد.
بردیا دانشور در مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید.
رئیس دادستان فدرال ایتالیا درخواست کسر 11 امتیاز از یوونتوس کرده که دادگاه آن نیز صبح امروز برگزار شده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی پرگل مقابل سمپدوریا تاکید کرد که تیمش همچنان شانس کسب سهمیه چمیپونزلیگ را دارد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را مهمترین هدف تیمش عنوان کرد و گفت سپس به فینال جام حذفی فکر خواهند کرد.
دیروز هر دو تیم اینتر و میلان نشان دادند که قصد پا پس کشیدن در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارند. آنها به رم و لاتزیو به عنوان رقبای مستقیم خود هشدار بزرگی دادند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر در سال 1402 حمایت انجام نشود نه تنها فرصت کسب سهمیه از دست می‌رود بلکه شمشیربازی به یک رشته عادی و یک رشته‌ای که در آن هیچ اتفاقی نمی افتد، تبدیل می‌شود.
آنتونیو کونته به تمجید از هری کین پرداخت که اولین پنالتی خود بعد از جام جهانی را به گل تبدیل کرد.
طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، تنها راه ادامه همکاری آ اس رم با ژوزه مورینیو، کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: تلاش بر این است که بعد از ۸ سال ناکامی از کسب سهمیه پارالمپیک، با ایجاد تغییرات در تیم و با جوانگرایی سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنیم.
نخستین رنکینگ المپیکی تکواندو در سال ۲۰۲۳ اعلام شد که در بخش مردان سجاد مردانی با قرار گرفتن در ۱۵ و در بخش زنان ناهید کیانی با رتبه ۱۲ دارای بهترین جایگاه در میان نمایندگان ایران هستند.
وزنه برداران ایران در شرایطی برای کسب سهمیه کامل حضور در المپیک ۲۰۲۲ پاریس تلاش خود را در مسابقات جهانی آغاز خواهند کرد که یکی از امیدهای اصلی کسب سهمیه و مدال طلای این مسابقات غایب است.
زهرا غلامزاده با کسب رکورد لازم در مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان، سهمیه لازم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست آورد.
نایب رییس زنان فدراسیون هندبال گفت: در قهرمانی آسیا زنان تمام رقبای ما سرسخت خواهند بود اما امیدواریم بتوانیم همانند دوره قبل سهمیه جهانی بگیریم.
تیرانداز جوان تیم ملی کشورمان گفت: کسب مدال در مسابقات جهانی کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه دوره آتی مسابقات تیمی قهرمانی جهان حکم انتخابی المپیک را دارد، گفت: با توجه به شیوه برگزاری رقابت‌ها برای کسب سهمیه کار سختی داریم.
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ