چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید نمی‌داند با چه زبانی از بازیکنانش تشکر کند چراکه علی‌رغم مشکلات که توجهی به آنها نمی‌شود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در قم با بیان اینکه برخی هنرشان این است که انسان‌های معاند را به مخالف، مخالف را به موافق و موافق را به فدایی تبدیل کنند، گفت: در طرف مقابل هم برخی عکس عمل می‌کنند و فدایی‌ها را به موافق، موافق را به مخالف و مخالف را به معاند تبدیل می‌کنند و ما باید این افراد را بشناسیم و به آنها مسئولیت ندهیم.
ماتوریتزیو ساری، مربی لاتزیو گفت، ناپولی در نهایت جشن قهرمانی خواهد گرفت، اما امیدواراست جشن آنها فردا نباشد.
امشب هفت بازیکن چلسی در خطر از دست دادن بازی برگشت برابر رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند.
پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که این تیم با چنین پشتوانه‌ای نباید دچار مشکلاتی شود که نبود یک میلیون دلار باعث حذف و اتفاقات احتمالی بدتر برای آنها شود.
مهدی مهدی پور هافبک استقلال گفت که پس از یازده سال، شب عید را بدون دریافتی به تعطیلات رفته است.
هواداران لیورپول شب گذشته با تجمع در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان رئال مادرید سعی کردند مانع از استراحت آنها شوند.
جوزپه برگومی می گوید که اینتر عملکرد خوبی داشته و نباید با 2 تیم شهر میلان رفتار متفاوتی صورت گیرد.
نباید با بازیکنان و مربیان تیم که فردا بازی مهمی دارند چنین رفتاری می‌شد و آنها از داخل اتاق‌های خود به داخل لابی هتل هدایت شدند. دلیلی نبود که چنین اتفاقی رخ دهد
قاضی‌القضات اظهارداشت: بدون تردید عناصری که حضورشان برای امنیت و آرامش مردم و جامعه مضر است، به هیچ وجه نباید از زندان آزاد شوند و جای آن‌ها زندان است، اما آیا هر که مرتکب جرم می‌شود باید به زندان برود؟ چنانچه فرد مورد اشاره به زندان رفت چه آسیب‌هایی به او و خانواده‌اش و زندگی اجتماعی‌اش در آینده تحمیل می‌شود؟
متأسفانه به اینکه گفته می‌شود نباید کسی را از روی ظاهر قضاوت کرد همیشه عمل نمی‌شود. در مصاحبه‌های شغلی، نه تنها مهارت‌های حرفه‌ای فرد متقاضی کار، بلکه ظاهر او هم از سوی کارفرما مورد توجه قرار می‌گیرد. صحبت زیبایی ظاهر نیست، بلکه منظور پوشش کاری است. بسیار مهم است که برای شغلی که متقاضی آن هستید پوششی حرفه‌ای داشته باشید.
سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان معتقد است فردا مهم‌ترین دیدار تاریخ آن‌ها برابر پرسپولیس خواهد بود.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
کیهان نوشت: جدا از اینکه خیل عظیمی از پیشرفت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب از نگاه این طیف پیشرفت محسوب نمی‌شود، تنها در طول ۳ ماه گذشته کشورمان شاهد رونمایی از دستاورد‌های شگفت‌انگیز متخصصان و دانشمندان ایرانی آن هم در شرایط تحریم بود که تحسین دنیا را برانگیخت و انکار یا درست ندیدن آن‌ها تنها از فرد یا افرادی برمی‌آید که یا قادر به درست دیدن نیستند یا اساسا به دلایلی که گفته شد نباید این دستاورد‌ها را ببینند.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
ارلینگ هالند، مهاجم جوان منچسترسیتی، اعتراف کرد که عقب افتادن از آرسنال در جدول لیگ برتر آنها را ناراحت کرده است.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه قانون فعلی به نفع پولداران است و آنها می‌توانند از قانون سواستفاده کنند، گفت: خودروسازان نباید آلت قتاله تولید کنند.
دادستان کشور گفت: ابلاغ کردم اگر دستگیر شدگان جوانان کم سن و سال هستند، برای آنها برنامه‌ای تبیین کنند، آنها فرزندان ما هستند، نباید به گونه‌ای با آنها رفتار شود که از ما فاصله بگیرند.
رافائل فَن‌درفارت به قدری نقش ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ در تیم ملی هلند را کلیدی می داند که معتقد است هلند بدون آنها اصلا نباید به جام جهانی برود.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، تاکید کرد آنها خیلی نباید روی لواندوفسکی تمرکز کنند.
ستاره مس در بازی با گل گهر معتقد است بدشانسی باعث شد تا آنها 3 امتیاز شیرین برابر گل گهر را از دست بدهند.
محمدرضا پور دستمالچی گفت: اولین خطا در انتخاب رشته این است که فرد نباید بدون اطلاعات کافی دست بکار شود، مثلا مشاوری مدعی می‌شود که فردی با رتبه ۵ هزار پزشکی قبول شده و دیگر نمی‌گوید سهمیه هم برای او لحاظ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ