دادستان کشور گفت: ابلاغ کردم اگر دستگیر شدگان جوانان کم سن و سال هستند، برای آنها برنامه‌ای تبیین کنند، آنها فرزندان ما هستند، نباید به گونه‌ای با آنها رفتار شود که از ما فاصله بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک موضوع فرهنگی است، بر ضرورت وجود یک پدافند فرهنگی مؤثر تأکید کرد و گفت: نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم، زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلو‌های کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم.
عباسعلی کدخدایی گفت: در انتخابات نباید نگاه صفر یا صدی داشت بلکه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد. اگر کسی نظام و قانون را قبول دارد باید در چارچوب نظام و برای اهداف آن کار کند و همه باید کمک کنیم.
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست با اعضای این شورا: در مسئله حجاب نباید عده رها کنند و بگویند دیگر نمی‌شود کاری کرد و دست از اقدام و برنامه ریزی بردارند و قبول کنند که این مسابقه با باخت به پایان رسیده است.
به نظر می‌رسد تیم ملی بزرگسالان ایران عدم شرکت در تورنمنت کافا را در دستور کار خود قرار بدهند.
سید احسان خاندوزی با بیان اینکه نباید به تنظیم بازار، سرکوب قیمتی کنیم، گفت: مردم به جای قرار گرفتن در صف خرید دلار باید به کسب و کار روی بیاورند.
سید احسان خاندوزی با بیان اینکه نباید به تنظیم بازار، سرکوب قیمتی کنیم، گفت: مردم به جای قرار گرفتن در صف خرید دلار باید به کسب و کار روی بیاورند.
همیشه گوشی خود را با شارژر خودش شارژ کنید. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند. با این حال، اگر شارژری که استفاده می‌کنید با اصل مطابقت نداشته باشد، بر عملکرد باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ و عمر باتری تأثیر می‌گذارد (در صورت تکرار مکرر). همیشه اطمینان حاصل کنید که ولتاژ خروجی (V) و جریان (آمپر) شارژر جایگزین با آداپتور اصلی مطابقت دارد یا توسط سازنده گوشی تأیید شده است.
ما باید چندبرابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم و نباید خیال کنیم قهرمانی‌مان قطعی است. این ذهنیت برای تیم ما خوب نیست و باید بجنگیم
رییس جمهور گفت: مهم دین است و پایداری حق، برای امر به خوبی‌ها و نهی از پلشتی نباید از فضاسازی‌ها ترسید. نهی بکنیم از فساد، رشوه و کم‌کاری یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟
رومن سایس می گوید ما نباید برخی چیزها را در مورد هلیلهوژیچ فراموش کنیم، از جمله اینکه او ما را به جام جهانی برد.
نباید فراموش کنیم که کار فرهنگی هم مهم است؛ آدم باید پولی را بدست آورد که لذتی هم داشته باشد؛ اینکه پول از خرید و فروش دلار بدست بیاید یا از تولید دارو که امتی از آن بهره مند می‌شوند و سود می‌برند. آقای وزیر منظورش این بود؛ سرمایه گذاری در صندوق‌هایی که در عرصه تولید دارو فعالیت می‌کنند.
نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
دبیر عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: ما نباید در طرح مباحث خود، همه مسائل کشور را سیاه جلوه دهیم و به مردم ناامیدی تزریق کنیم.
عباسی گفت: ما باید یک خط را دنبال کنیم؛ در هر شرایط باید به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها برویم. از سوی دیگر اگر انسجام مدیریت را در سه قوه حفظ کنیم و مدیران خوبی را سرکار بگذاریم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. مردم نباید کاری به مذاکرات داشته باشند مردم باید مطالبه کنند که دولت به درستی کشور را اداره کند
عباسی گفت: ما باید یک خط را دنبال کنیم؛ در هر شرایط باید به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها برویم. از سوی دیگر اگر انسجام مدیریت را در سه قوه حفظ کنیم و مدیران خوبی را سرکار بگذاریم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. مردم نباید کاری به مذاکرات داشته باشند مردم باید مطالبه کنند که دولت به درستی کشور را اداره کند
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
دستگاه‌ها طبق قانون باید نیازهای خود و مسیر صدور مجوزها را در درگاه ملی مجوزها وارد کنند، به طوری که متقاضی از این سردرگمی موجود برای اخذ مجوزهای شروع کسب‌وکار در بیاید. استفاده از درگاه ملی مجوزهای کشور با رفع انحصارهای موجود در مجوزهای شروع کسب‌وکار اقدامی در راستای افزایش اشتغال در کشور است.
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.
نه صرفاً در مقوله حجاب و عفاف، بلکه در هر زمینه و موردی، هر بخش و نهادی اعم از نهاد دولتی، نهاد مقننه، قوه قضاییه یا سایر افراد و بخش‌ها، چنانچه اشتباه کرد، نباید بر این اشتباه اصرار ورزد و از اصلاح اشتباه اِبا داشته باشد. نباید بر کار اشتباه پافشاری و یا احیاناً آن را توجیه کرد. اگر کار اشتباهی در جایی صورت گرفت باید در راستای اصلاح گام برداریم و احیاناً موضوع را اعلام کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ