رئیس پلیس راهور با بیان اینکه قانون فعلی به نفع پولداران است و آنها می‌توانند از قانون سواستفاده کنند، گفت: خودروسازان نباید آلت قتاله تولید کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالصمد خرم آبادی، معاونت قضائی دادستان کل کشور گفت: این آقایانی که این راتنظیم کرده اند دانسته یا ندانسته موجب اطاله دادرسی و موجب می‌شوند که این قانون اجرا نشود. یعنی واقعاً وضعیت این قانون اینجوری است این قانون بسیار قانون ضعیفی است من به صراحت به شما می‌گویم و ریاست محترم قوه قضائیه هم فرمودند جناب آقای محبی اگر شما این صحبت من نیست شما بروید رسانه‌ها را نگاه کنید، ریاست محترم قوه قضائیه فرمودند قوانین فعلی برای برخورد با کشف حجاب کافی است، بلافاصله معاون اول هم فرمودند، رئیس جمهور محترم رئیس قوه قضائیه بوده اند مطالعه دارند ایشان هم فرمودند. من تعجب می‌کنم بله نواقصی ما داریم ما از مجلس می‌خواستیم نواقص را برطرف کنند که ما بتوانیم با اقتدارتر با این موضوع برخورد کنیم نه اینکه دست ما را ببندند.
یکی از ویژگی‌های علم حقوق این است که قوانین باید به شیوه‌ای نگارش شوند که توسط همه افراد جامعه قابل درک باشند و مجریان قانون، قضات و افزادی که به نقض قانون توجه دارند نیز درک مشترکی داشته باشند؛ بنابراین باید از واژگان حقوقی استفاده شود نه از واژگان احساسی. در متن لایحه مجلس با حجم زیادی از واژگان غیرحقوقی مواجهیم که اگر تبدیل به قانون شوند، منشاء مشکلات، اختلاف نظر‌ها و بحران‌های جدید در جامعه خواهند شد.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به تشریح وضعیت فعلی اجرای قانون تسهیل در زمینه وکالت و اقدامات مجلس برای اجرای این قانون از سوی دستگاه‌های مسئول پرداخت.
زیدآبادی: سید محمد خاتمی در مورد اصلاح موادی از قانون ‎انتخابات مجلس هشدار داده است. راستش من متوجه انگیزه و دلیل هشدار آقای خاتمی نشدم. اگر قرار باشد نحوه اداره کشور بر مدار فعلی ادامه یابد و نقش مجلس همان باشد که شاهد هستیم و بوده‌ایم، دیگر قانون انتخابات چه اهمیتی دارد که نیاز باشد از تغییر برخی مواد آن دل‌شوره پیدا کنیم؟ مجلسی با این نقش و کیفیت، ارزانی علاقه‌مندانش! هر که را با هر ترتیبی که می‌پسندند راهی آن کنند و حظّش را ببرند! به ما چه مربوط؟
احمد وحیدی در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت مرز‌های ایران و افغانستان اظهار کرد: اکنون وضعیت در مرز‌های ایران و افغانستان آرام بوده و تردد‌ها در حال انجام است.
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از مسائلی که در مجلس درباره آن صحبت شد، موضوع ترک فعل است. بار‌ها گفته‌ام که هر ترک فعلی الان جرم نیست، چون قانون می‌خواهد.
شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، خریدار قطری منچستریونایتد، قصد در صورت موفقیت در خرید این باشگاه قانون فعلی که اجازه اختلاف شدید بین دستمزد بازیکنان تیم نمی‌دهد را ملغی خواهد کرد.
چاره‌یابی این‌که در شرایط فعلی بخشی از جامعه به بحث حجاب حساس شده و بخشی دیگر هرچند محدود و کوچک درصدد نافرمانی مدنی از این اصل فرهنگی و قانونی است را نمی‌شود به آزمون و خطا گذاشت و بدون چشم‌انداز و قاعده و قانون به مصاف آن رفت. نمی‌شود با برخورد‌های سلیقه‌ای و بدون آگاهی و علم به عواقب برخی واکنش‌ها آب به آسیاب دشمنان بریزند.
یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: با مصوبه مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات ائتلاف‌های مستقل از گردونه رقابت‌ها خارج می‌شوند و این به مفهوم سرد شدن فضای انتخابات کشور است و مشارکت را پایین می‌آورد و این در فضای سیاسی فعلی کشور به مصلحت نظام نیست.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رهبر انقلاب در خرداد ماه نسبت به اصلاح سیاست‌های کلی انتخابات تاکید داشتند و ما باید قانون فعلی انتخابات را که نواقصی دارد، اصلاح کنیم.
هیچ فعل و ترک فعلی جرم نیست و مجازات ندارد مگر اینکه قانون آن را جرم بداند و برای آن مجازات تعیین کرده باشد، باید گفت که در صورت پذیرش فعل ناشی از ترک فعل، تنها در صورتی می توان برای آن مجازات در نظر گرفت که قانون صریحا آن را جرم انگاری کرده باشد
اگر جناب میرسلیم قوه قضاییه و دستورالعمل اجرایی کار قوه قضاییه یعنی آیین دادرسی به رسیدگی‌های قضایی را قبول دارند پس چرا از اعدام ظرف ۵ تا ۱۰ روز صحبت می‌کنند؟ و همین گفته و خواسته ایشان به صدر اخبار داخلی و خارجی کشیده شد. بگذریم که قوه قضاییه متاسفانه آیین دادرسی محکم خود را در قضایای فعلی رعایت نکرد و شتاب در رسیدگی و اجرای حکم به اساس عدالت مورد نظر قوه قضاییه خدشه وارد می‌کند.
کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت باید به فکر سامان دادن به مخارجش باشد، گفت: وضعیت فعلی شفاف نیست و پرداخت‌ها مستقیم از خزانه انجام نمی‎شود برای همین شاهد فساد و نابرابری هستیم؛ برخی از مجموعه‌ها را می‌شناسیم که عدد حقوق و دستمزدی که به کارکنان خود پرداخت می‌کنند فوق‌العاده رقم پایینی است و از طرفی دیگر برخی از دستگاه‌ها حقوق بالایی به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
لحظه‌ای که شما حکومت قانون را از بین می‌برید قدرت بیش تری بدست می‌آورید و می‌توانید دموکراسی را از طریق سرکوب کردن یا ممانعت مردم از دسترسی به امکان رای دادن تضعیف کنید. ما شاهد برخی از این رخداد‌ها هستیم و متاسفانه در حال حاضر در ایالات متحده این وضعیت دیده می‌شود.
محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه امام صادق گفت: قانون فعلی جرم انگاری کرده، زندان دارد. مجازات‌ها درست نیستند، نحوه برخورد پلیس با شهروندی که تخلف می کند مشخص نیست. دایره شرعی درست است.
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از جوانی جمعیت و خانواده گفت: این عددهای خیلی کمی که به عنوان حق عائله مندی پرداخت می شود مثل شوخی می ماند و به نوعی جسارت به عائله و اولاد است؛ بنابراین در قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده این مساله پیش بینی و دولت موظف شده به نحوی آن را تغییر دهد که رغبت و انگیزه لازم در مورد ازدواج جوانان را ایجاد کند.
رئیس ائتلاف دولت قانون با انتشار بیانیه ای پس از نشست خبری رهبر جریان صدر، دیدگاه های خود را درباره روند فعلی تحولات کشورش تشریح کرد.
وزیر کشور اعلام کرد: در مرحله فعلی کار‌های مرتبط با لایحه جامع انتخابات در وزارت کشور انجام می‌شود و سپس به دولت ارائه خواهد شد لذا طبیعی است که برای تصویب لایحه در دولت و ارسال به مجلس زمان لازم است. ما در تلاشیم هرچه زودتر کار را در وزارت کشور به اتمام برسانیم و لایحه را به دولت بفرستیم.
کارشناس اقتصادی گفت: پرداخت سودهای مانده از سال‌های گذشته شرکت‌ها از جمله دغدغه‌های سهامداران بوده است که با پیگیری و تاکید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار قرار شد از طریق سامانه سجام به سهامداران پرداخت شود.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ با لحاظ  مشکلات فعلی اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی طی بخشنامه‌ای از فعالان اقتصادی می‌خواهیم به شکل پیش‌دستانه دستگاه پز و حساب تجاری خود را معرفی کنند تا محاسبه و اخذ مالیاتشان دقیق و عادلانه‌تر انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ