پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی پیشین استقلال به حمایت از ریکاردو ساپینتو پرداخت و اعلام کرد او با رفتارهای هیجانی خود ضربه‌ای به تیم نزده است.
سرمربی جدید ذوب‌آهن برای هم‌تای خود در استقلال آرزوی موفقیت کرد.
سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسا، در پایان فصل این باشگاه را ترک می کند و ژاوی باید به دنبال بهترین گزینه برای جانشینی او باشد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که دوستان مشترکش با علیرضا دبیر از او خواسته‌اند به انتخابات ورود کند اما وی رئیس فعلی را بهترین گزینه برای چهار سال بعدی ریاست فدراسیون می‌داند.
والیبالیست مازندرانی اسبق تیم ملی ایران مطرح کرد: ای کاش باشگاه هراز مثل سال های گذشته در انتخاب مربی هم از گزینه های بومی حمایت کند‌
مدافع تیم پرسپولیس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران حمایت کرد.
توره آندره فلو، ستاره سابق تیم ملی نروژ، از اینکه خیلی‌ها در این کشور ارلینگ هالند را با او مقایسه می کنند، احساس غرور می کند.
دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است فدراسیون فوتبال بهترین گزینه را برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب کرد.
حمید مطهری ضمن تبریک به امیر قلعه‌نویی اعلام کرد که از نظر او این سرمربی باتجربه‌ فوتبال ایران، بهترین گزینه برای حضور در تیم ملی بوده است.
ریو فردیناند به کیلیان امباپه توصیه کرد منچستریونایتد را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. او همچنین خطاب به شیاطین سرخ گفت که امباپه نسبت به هری کین گزینه به مراتب بهتری است.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تنها کاری که او هرگز در خانه انجام نمی‌دهد پرده برداشت.
فابیو کاپلو معتقد است کارلو آنچلوتی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست و تیم ملی برزیل بهترین پایان برای دوران مربیگری او خواهد بود.
سرمربی النصر معتقد است که رونالدو می تواند پیش از پایان دوران حرفه ای خود دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
بهمن فروتن که زمانی از منتقدان اصلی امیر قلعه‌نویی بود حالا او را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران می‌داند.
قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، برادرش در مسابقات قهرمان کشوری جوانان تنها یک سوم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته و نفر اول شده است.
سرمربی سابق اسپانیا از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکنی که تا کنون دیده یاد کرد.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
هافبک تیم ملی انگلیس معتقد است کاپیتان آرژانتین برای اثبات بهترین بودن در تاریخ نیاز به قهرمانی جام جهانی نداشت.
جایگاه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تیم ملی کشورش با خطر جدی روبرو است.
تعریف و تمجید‌ها از ستاره خط دفاعی کرواسی بازی به بازی فزونی می‌گیرد.
کی‌روش امروز با یک انتخاب در میانه زمین قصد دارد راه‌های حمله انگلیس را قبل از رسیدن به دفاع ببندد.
کیه‌ران تریپیه در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکسل داشته و بهترین گزینه برای سمت راست برای تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود.
لیونل مسی پپ گواردیولا را بهترین مربی فوتبالش می داند و گفت که از بسیاری جهات برای فوتبال مفید بوده ولی از یک حیث نیز به این ورزش آسیب زد.
در شبی که مهدی طارمی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مسیر بلند حرفه‌ای خود انجام داد، استعدادیاب‌های چلسی در ورزشگاه دراگائو نظاره‌گر او بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ