توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، تاکید کرد آنها خیلی نباید روی لواندوفسکی تمرکز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کله‌پاچه معمولا به عنوان صبحانه مصرف می‌شود، اما قانونی وجود ندارد که نباید ناهار و شام آن را خورد! البته اگر خوب دقت کنید برای وعده‌ی پایانی روز خیلی سنگین است، پس همان صبح بخورید و قال قضیه را بکنید!
رئیس خانه صمت ایران با بیان اینکه واحدهای تولیدی از قطعی برق خسارات زیادی دیده اند گفت: وقتی محدودیت برق فقط مختص صنایع می‌شود در واقع با این کار در حال از بین بردن ارزش افزوده صنعت هستیم.
همتی نوشت:. آمریکا و اروپا ۴۳ درصد وآفریقا ٣ درصد تولید دنیا را دارا هستند!. استحقاق ملت ایران بیش از اینهاست. فرصت‌ها را نباید از دست داد.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.
سرپرست وزارت صمت گفت: وزیر صمت یا مسئول این وزارتخانه باید به صورت عادلانه برای همه فعالیت های صنعتی، معدنی و تجاری فعالیت کند نه اینکه تمرکز بر یک یا دو رشته فعالیت خاص داشته باشد.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
بیانیه باشگاه پیکان در خصوص اتفاقات پس از بازی والیبال مقابل هراز منتشر شد.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از برتری نیمه اول که داشتیم دیگر نتوانستیم در نیمه دوم بازی کنیم؛ بنابراین بردهای به این شکل که به دست می‌آید نباید از آن خوشحال شد.
لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، به هم تیمی‌هایش هشدار داد که اگر قرار نیست قهرمان شوند نباید در فینال حضور پیدا کنند.
اولین مطلبی که شایسته بررسی است، مناسبات دین و قدرت است. گاهی اظهار نظر‌ها اینگونه است که دین نباید در خدمت قدرت باشد. دین نباید ابزار قدرت باشد، ولی عکس آن مانعی ندارد و قدرت می‌تواند در اختیار دین قرار بگید و قدرت ابزاری برای مقاصد دینی باشد
برای پاک کردن لکه انار نباید به یکباره کل لباس را زیر آب بگیرید و با شوینده‌ها، شروع به چنگ زدن کنید، بلکه باید فقط همان قسمت لک شده را در آب سرد خیس کنید و با فرچه یا مسواک به طور متناوب روی آن بکشید تا لکه حسابی کمرنگ شود.
حدادعادل گفت: من ۶۰ سال پیش دانشجوی دانشگاه تهران بودم در رشته فیزیک، ما ۷۰ دانشجو بودیم که فقط سه دختر در کلاس ما بود؛ اما الان بروید و ببینید که در همان رشته فیزیک اگر هفتاد تا دانشجو باشد، حداقل ۴۰ نفر، دختر هستند. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.
کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا گفت: مردم عزیز و شریف ما امروز در وضعیت بد اقتصادی به سر می‌برند و دیدیم که اکثریت مطلق مردم با نظام همراهی دارند و به نظام در مقاطع مختلف کمک کردند، اما این باعث نمی‌شود که الان که آرامش تقریباً برقرار است مسئولان از مسئولیت خود غفلت کنند.
شهردار تهران گفت: برخی می‌گویند که شهرداری نباید به دنبال انجام کارهای هوشمندانه برود و باید شهر را جارو بزند که ما با این موضوع مخالف هستیم.
عماد افروغ گفت: سیستمی که توجه به تغییر نداشته باشد، توجه به قدرت اجتماعی و قدرت مدنی و خواسته‌های آن‌ها نداشته باشد، بنده چشم‌بسته به شما می‌گویم محکوم به شکست است. به نظر من رسانه ملی باید جواب‌گو باشد. بسیاری از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده و منبع خبری را عوض کرد و از داخل به خارج برد مسئولیتش بر عهده صداوسیماست.
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید نباید گول نتایج انگلیس، آمریکا و ولز را در بازی‌های دوستانه و لیگ ملت‌ها خورد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در مورد حضور در قهرمانی جهان گفت: نباید انتظار آنچنانی از تیم داشته باشیم چون شرایط خیلی سخت و سطح مسابقات بالاست. فقط می‌رویم که عملکرد خوبی داشته باشیم و رنگینگ جهانی‌مان را ارتقا ببخشیم.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی آبی پوشان باید فقط تمرکزش بر روی نتایج این فصل استقلال باشد گفت: ساپینتو نباید درباره مربیان قبل صحبت کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که در دیدار آینده لیگ برتر با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد انتقادات نباید فقط معطوف به کریستیانو رونالدو باشد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد لیگ برتر در این فصل مدعیان زیادی را به چشم خواهد دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ