پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که این تیم با چنین پشتوانه‌ای نباید دچار مشکلاتی شود که نبود یک میلیون دلار باعث حذف و اتفاقات احتمالی بدتر برای آنها شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ملوان می‌گوید این باشگاه به شخص خاصی متکی نیست و امسال نیز به موفقیت‌هایش ادامه خواهد داد.
عبدی گفت: سیستم ارشاد در حوزه رسانه‌ها شفاف و درست عمل نمی‌کند. اینکه توسط قرارگاه ثارالله ده‌ها و صد‌ها شکایت علیه رسانه‌ها انجام می‌گیرد و مسوولان ارشاد هم از این شکایات حمایت می‌کنند، اشتباه است. به نظر می‌رسد برخی تصور می‌کنند، مطبوعات هم مانند صدا و سیما، رسانه زیرمجموعه آن‌ها هستند و باید هرچه آن‌ها دوست دارند، منعکس کنند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عابرین پیاده فکر می‌کنند رانندگان عبوری آنها را به خوبی می‌بینند که این طرز فکر اشتباه است و حضور یکباره عابرین پیاده مقابل خودروها خطرناک است.
در این جا چند اشتباه بزرگ را معرفی می‌کنیم که مرتکب شدن آن‌ها می‌تواند شما را در معرض نفوذ هکرها قرار دهد. اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت می‌دهید از این اشتباهات دوری کنید!
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
خوب می‌دانیم که بسیاری از اشغالگران سفارت آمریکا بعد‌ها به صف اصلاح‌طلبان پیوستند و تجدیدنظری جدی در کارنامه سیاسی خود داشتند. خیل کثیری از مردم هم شهامت آن‌ها را ستودند و بابت صداقت‌شان تشویق‌شان کردند. امروز هم این مردم همان مردم هستند، اما مدافعان عجول طالبان همان صداقت و شهامت را دارند که بگویند: ما اشتباه کردیم؟ مدافعان طالبان به‌ظاهر از جمهوری اسلامی هم دفاع می‌کنند، اما از یاد می‌برند که جمهوری اسلامی اگر مقبولیتی پیدا کرد به‌دلیل مرزبندی با اسلام طالبانی بود.
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در روایت است که اگر انسان نسب به زمان خودش شناخت داشته باشد، کمتر گرفتار اشتباه می‌شود. دقیقاً امام همین را می‌فرمایند که حوزه‌ها و روحانیت باید نبض تفکر و نیاز آینده جامعه را همیشه در دست داشته باشد و همواره چند قدم جلوتر از حوادث، مهیای عکس‌العمل مناسب باشند. یعنی وقتی می‌بینیم غرب دارد در فضای مجازی شب و روز توطئه می‌کند، مهیا باشیم. امام می‌فرمایند طوری برنامه‌ریزی کنید که از آنها جلوتر باشید.
در دانشگاه آبرن حتی دندان‌های غول‌پیکر تیرانوزور‌ها در مقایسه با اندازه جمجمه به نسبت دندان‌های مارمولک‌های شکارچی زنده هستند و این ایده را رد می‌کنند که دندان‌های آن‌ها با لب‌ها خیلی بزرگ پوشانده شده است.
در فیلم آهویی را مشاهده می‌کنید که به اشتباه به سمت کمین سه یوزپلنگ می‌رود و طعمه آن‌ها می‌شود.
آیا کسانی که از روی دلسوزی حکم به اخراج این معلم داده‌اند و حتی پا را فراتر گذاشتند از لغو مجوز مدرسه حرف زدند به آوارگی این دانش آموزان و بلاتکلیفی آن‌ها در روز‌های پایانی سال فکر کرده‌اند؟ آیا اخراج معلم قائمشهری که به هر دلیلی ولو غلط توانسته بود همراهی دانش آموزانش را داشته باشد به سلامت روح و روان آنان ضربه نخواهد زد؟ آیا این دانش آموزان را متوجه اشتباه صورت گرفته می‌کند؟ اثراث آموزشی مثبت این اخراج و این لغو مجوز چه خواهد بود؟
رایج‌ترین اشتباهی که مردم در مورد روتین‌های مراقبت از پوست مرتکب می‌شوند این است که آن‌ها را بیش از حد پیچیده می‌کنند. مردم دوست دارند آخرین روند‌های مراقبت از پوست را همانطور که در رسانه‌های اجتماعی توصیه می‌شود دنبال کنند که اغلب ممکن است برای هر پوستی مناسب نباشد و منجر به تحریک آن شود.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم به چهار پنج بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد.
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه تحلیل اشتباهی میان اصولگرایان شکل گرفت؛ مبتنی بر این تحلیل اشتباه هم انتخابات مجلس در سال ۹۸ و هم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد. این تحلیل که اگر اصلاح‌طلبان، طیف‌های میانه‌رو در یک کلام غیرخودی کنار گذاشته شوند، جامعه به سمت جناح راست میل می‌کند و تسلیم آن‌ها می‌شود. این تحلیل اشتباه بود و فکر می‌کنم، امروز بسیاری از فعالان سیاسی در جناح راست به این نتیجه رسیده‌اند که تحلیل اشتباهی داشته‌اند. این تصور اشتباه که اگر در حاکمیت همه خودی باشند و یکدست شوند، مشکلات مملکت حل می‌شود، ریشه بسیاری از مشکلات است.
هافبک دفاعی انگلیس در دیدار برابر ایران پس از پیروزی پرگل تیمش مدعی شد هواداران این تیم در مورد توانایی آنها دچار اشتباه بودند.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.
امام جمعه یاسوج گفت: چهار تا آدم فریب خورده فکر می‌کنند که می‌توانند پایه‌های این انقلاب را سست کنند آن‌ها در اشتباه هستند؛ همچنان که امام فرمود اینقدر هزینه نکنید خودتان را اذیت نکنید که چیزی عایدتان نمی‌شود آن‌هایی که دروغ پردازی کردند باید پاسخگو باشند آن‌ها باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده باشند آن‌ها جنایت کردند احساسات جوانان را تحریک کردند و آشوبگری به راه انداختند.
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: افرادی که به واسطه آنتن صدا و سیما مشهور می‌شوند و جایگاه پیدا می‌کنند و نان همین جایگاه را می‌خورند به خاطر ضعیف بودن قرارداد‌ها و گرفتن تعهدات لازم باعث می‌شود در یک بزنگاه‌هایی دچار اشتباه و تصمیماتی بشوند.
حسینی، استاد دانشگاه در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه بخشی از بدنه اجتماعی که اعتراض میکنند اعضای همین اجتماع هستند، گفت: به نظر می‌رسد در فضای تصمیم‌گیری حکومتی اشتباهی شده‌است. رنج سنی معترضان بین ۱۵ تا ۲۰ سال بوده، این رنج سنی در فضای مجازی زیست کرده و این‌ها افرادی هستند که در همین جامعه ما رشد کردند و نباید آن‌ها را در تحلیل‌ها نادیده بگیریم. / آخرین خبر
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟
باورهای غلط زیادی در مورد ریزش مو وجود دارد. شاید شنیده باشید که کوتاه کردن مو‌ها باعث ضخیم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. یا اینکه طاسی را فقط مردان تجربه می‌کنند. زمان آن رسیده تمام این باورهای اشتباه را فراموش کنید.
انفجاز گاز در جنوب تهران و سوختگی ۲ جوان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ