ماتوریتزیو ساری، مربی لاتزیو گفت، ناپولی در نهایت جشن قهرمانی خواهد گرفت، اما امیدواراست جشن آنها فردا نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد بن سلمان از این پویایی سود می‌برد، زیرا وقتی شما یک دولت در امریکا دارید که یک سیاست خارجی خاورمیانه‌ای دارد که به طور منحصر به فرد بر عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و اسرائیل متمرکز شده این بدان معناست که محمد بن سلمان می‌تواند از هر کاری که انجام می‌دهد فرار کرده و مسئولیت آن را نپذیرد و با درخواست پاسخگویی مواجه نشود
اگر دلتان می‌خواهد مدت کوتاهی از هیاهوی شهر دور شوید و آرامش را به روح و جانتان بازگردانید، حتماً سری به مسیر کوهنوردی بام تهران بزنید. در این مسیر می‌توانید در دل کوه یک چای معطر بنوشید، تله کابین سوار شوید، بیلیارد بازی کنید، اسکی بازی کنید و یا حتی با دوستانتان به اتاق فرار بروید!
اگر شما هم دلتان می‌خواهد پا در مکانی بگذارید که کیخسرو به آنجا پا گذاشت، سری به چشمه بلاغ حک بزنید. چشمه‌ای که این روز‌ها از آب آن برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود. مکان چشمه نیز بسیار سرسبز و دیدنی است.
زن جوان می‌گوید بعد از ازدواج متوجه شد شوهرش سارق است و حالا طلاق می‌خواهد.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: مجلس صدای گلایه مردم را شنیده و از دولت می‌خواهد با شفاف سازی بیشتر و ایجاد راهکار‌های مختلف با تورم و گرانی‌ها مقابله کند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار حساس تیمش با ناپولی در سری آ می‌گوید ناپولی برای جبران شکست مقابل میلان و حذف از لیگ قهرمانان به مصاف یووه خواهد آمد.
حوادث جاده چالوس ناشی از ریزش سنگ به شکل خسارت‌های بالا و شدید برای خودرو‌های عبوری و همچنین جراحت و حتی مرگ برای مسافران رقم می‌خورد. شاید مهم‌ترین علتی که باعث شده «ریزش سنگ» به تهدید دائمی در جاده چالوس تبدیل شود، فرآیند عملیات ایمن سازی مسیر در دو مرحله قبل از وقوع حادثه و بعداز حوادث ریزش باشد.
جدیدترین هواپیمای سری اکس (اکس-۵۹ فناوری فراصوت بی صدا) می‌خواهد به دستاوردی مشابه اولین هواپیمای اکس یعنی شکستن دیواره صوتی دست یابد.
جدیدترین هواپیمای سری اکس (اکس-۵۹ فناوری فراصوت بی صدا) می‌خواهد به دستاوردی مشابه اولین هواپیما اکس (شکستن دیواره صوتی با این تفاوت که اگر همه چی به خوبی پیش برود هیچ کسی روی زمین متوجه آن نشود) دست یابد.
هکر به او ایمیل می‌زند و از او می‌خواهد به همراه همسران سایر افسرها با پوشیدن کت شوهران و نصب مدال‌هایشان عکس‌هایی میهن‌پرستانه بگیرند تا از این طریق کلنل و افسرانش را حسابی سورپرایز کنند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروز جنگ روایت‌ها می‌تواند واقعیت‌ها را آن طور که می‌خواهد جلوه دهد لذا هیچ جهادی در عرصه نظامی و سایر بخش‌ها بدون پشتیبانی جهاد رسانه‌ای پیروز نخواهد شد.
آمریکایی که در سال‌های۲۰۲۱ و نیمه ۲۰۲۲ دائما مذاکره مستقیم را از ایران مطالبه می‌کرد و در مقابل تهران از پذیرش این خواسته سر باز می‌زد، به یک‌باره نفس مذاکره را به یک اهرم و نیروی فشار تبدیل کرد. به همین دلیل آنتونی بلینکن، جیک سالیوان، رابرت مالی و سایر مقامات آمریکایی دائما بر این مساله پافشاری کردند که برجام تا اطلاع ثانوی در دستور کار نیست. اما چرا معادله این‌چنین معکوس شد؟پاسخ کاملا روشن است؛ این ادراک در میان مقامات آمریکایی شکل گرفت که این‌بار تهران به مذاکره بیشتر از آمریکا نیاز دارد.
بازیکنان استقلال که عازم ساری شده اند، چاره ای جز پیروزی در دیدار برابر نساجی ندارند.
ایزدخواه درباره اینکه مولد‌سازی برای مردم نفع دارد یا خیر گفت: «خیر. موتور تولید کسری بودجه، موتور تولید تورم کار خودش را می‌کند. یکی از این موتور‌ها بانک خصوصی است. بازار غیررسمی ارز، موتور خلق نرخ ارز افسارگسیخته است. خب کجا این‌ها را جمع کردیم؟ کجا جلوی آن‌ها را گرفتیم؟ اصلا اذن رهبری بگیرید و این مسائل را ضربتی جمع کنید. اصلا سکوت را به‌صلاح نمی‌دانم. آقایان ماله‌کش شما را توجیه نکنند که چشم‌تان را ببندید و بگویند این‌ها نفرات خودی هستند.»
هادی محمدی یک جلسه محرومیت را در بازی با آلومینیوم سپری کرد.
چشم انداز شیائومی ارائه یکپارچه سازی در تمام دستگاه‌های زندگی ما، ازجمله تلفن‌ها، خانه‌ها و اتومبیل‌های هوشمند است. این شرکت می‌خواهد بسته کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد باشگاه تاتنهام جانشین آنتونیو کونته را انتخاب کرده و مائوریتزیو ساری بعد از او هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.
رکابزن المپیکی کشورمان گفت: دوچرخه سواری الان به پول و امکانات نیاز دارد و فنی بودن رئیس آینده ملاک نیست و باید کسی بیاید که مسائل مالی را برطرف کند.
علاوه بر عملکرد خوب شمس‌آذر در لیگ دسته اول سایر تیم‌های لیگ یکی نیز در هفته هفدهم به سود شاگردان دقیقی نتیجه گرفتند.
دختر نوجوان در تحقیقات گفت: با ترفند شهرت و ثروت، مرا مجاب کرد که با او شراکت کنم و من هم طلا‌های خودم و مادرم را بدون آنکه به کسی بگویم برداشتم تا شریک مرد نقاش شوم. ۳۰۰ میلیون تومان ارزش اموال بود و زمانی که امیر متوجه شد طلا‌ها را با خودم آورده‌ام به من آبمیوه مسموم داد و من که نیمه‌هوش شده بودم زمانی که متوجه شدم می‌خواهد طلا‌ها را سرقت کند مقاومت کردم. اما امیر مرا کتک زد و با زور طلا‌ها را از من گرفت و نیمه‌هوش در کنار خیابان رها کرد.
احتمالا اردوی خارجی پرسپولیس زمانی استارت بخورد که ملی‌پوشان این تیم نیز شرایط همراهی تیم را به دست بیاورند.
شمس‌آذر قزوین به دنبال تاریخ سازی در فوتبال ایران است؛ آنها عزم خود را برای صعود یک نماینده از این استان به لیگ برتر جزم کرده‌اند.
مهاجم تازه وارد پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی تمرینات آماده سازی و بدنی خود را در روزی که این تیم بازی رسمی دارد، دنبال کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید پس از پایان قراردادش با این باشگاه می‌خواهد مدتی را دور از فوتبال سپری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ