نمونه معیار تولید جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد و همزمان خط تولید انبوه این پرنده آموزشی نیز افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتبار مالیاتی براساس ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان به ابزارهای سیاستی معاونت علمی، افزوده شده و شیوه نامه تخصیص اعتبار مالیاتی معاونت علمی ریاست جمهوری ابلاغ شد.
در حقیقت فرآیند تولید به این صورت است که جوجه یکروزه سه ماه کف زمین و سه ماه در داخل قفس تولید تخم مرغ، پرورش داده می‌شود. زمانی که مرغ شروع به تخم‌گذاری می‌کند، چون جوان بوده و ابتدای تولید است، در دو ماه اول تخم گذاری ممکن است یک تخم مرغ دو زرده بگذارد.
خلیلی گفت: از این پس شرکت‌های اکتشاف و تولید صاحب صلاحیت امکان دریافت پروانه فعالیت در صنعت نفت را دارند و این فرآیند در کمتر از یک سال انجام می شود.
مهندسان دانشگاه دوک، الکترونیک چاپی قابل بازیافتی را تولید کردند که در آن استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند ساخت با آب جایگزین شده است.
نمونه معیار تولید جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد و همزمان خط تولید انبوه این پرنده آموزشی نیز افتتاح شد.
هرجا که فرآیند غنی سازی وجود دارد و تولید مواد هسته‌ای صورت می‌گیرد، بر اساس ضوابطی مشخص، آژانس باید از آن‌ها بازرسی کند. تعداد و چگونگی بازرسی‌ها بر اساس توافق است، آنچه در گذشته انجام شده اکنون نیز در حال انجام است. ما نگفته ایم که بازرسی‌ها بیشتر شود بلکه بازرسی‌ها بر اساس برنامه است.»
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: وجود ذره یا ذرات بالاتر از ۶۰ درصد در فرآیند غنی‌سازی به معنی تولید با غنای بالای ۶۰ درصد نیست.
متان حاصل از بادگلوی گاو توسط تخمیر روده‌ای تولید می‌شود فرآیندی که طی آن میکروب‌های معده گاو به تجزیه و هضم مواد گیاهی کمک می‌کنند. این فرآیند متان را به عنوان یک محصول جانبی آزاد می‌کند که حیوانات از طریق بادگلو آن را دفع می‌کنند.
معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: زمانیکه فرآیند دفن پسماند بی‌هوازی است، یکی از گاز‌هایی که ناشی از این فرآیند تولید می‌شود، گاز متان است؛ بنابراین تولید گاز متان در مراکز دفن پسماند، موضوعی طبیعی است، مگر اینکه مدیران اجرای پسماند، از روش‌هایی غیر از روش دفن استفاده کنند، اما تا زمانی که روش مدیریت پسماند، دفن زباله است، گاز متان هم تولید می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر از امروز -۲۷ دی‌ماه جاری خبر داد.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: موضوع واگذاری نخستین خودروهای تولیدی هایما 8S به مدیران این شرکت که پس از فرآیند تولید در مرحله آزمایشی، قابلیت واگذاری به مشتریان را نداشته، مطابق مجوز هیات مدیره این شرکت صورت گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی از توافق با چهاربانک برای تسریع در ارایه تسهیلات اجرای قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: فرآیند واگذاری واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی از ماه آتی به متقاضیان آغاز می‌شود.
مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو و چگونگی اصلاح سازوکار فرآیند اسقاط خودرو خبر داد.
­ معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: در برنامه تعمیرات گذشته، ۶۹۵ هزار و ۳۳۶ قطعه تحریمی برای تکمیل فرآیند تعمیرات بومی‌سازی شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید، ضمن تحسین عملی شدن این وعده گفت: هنوز نارضایتی‌هایی در میان مردم وجود دارد، اما این خودروساز فعالیت‌ها را به خوبی آغاز کرده‌است که باید با سرعت بخشی به اقدامات، پاسخ‌گوی نیاز مردم باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
پورمجیب از حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو دیزل خبر داد و گفت: پس از سایت‌های تولید سواری که از خردادماه آغاز شد، از ابتدای شهریورماه نیز در این شرکت محصول ناقصی تولید نخواهد شد.
تصاحب خانه‌های مردم با سندسازی
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی
تداوم بارش‌ها تا پایان هفته
با توجه به سرعت بخشی به فرآیند تولید و عرضه خودرو و همچنین واردات خودرو در یکی دو ماه آینده، پیش بینی می‌شود در نیم سال دوم شاهد تعادل نسبی در سمت عرضه و تقاضای خودرو باشیم؛ اتفاقی که یکی از نتایج مثبت آن تعدیل قیمت‌ها و حذف دلالی از بازار خودرو خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ