مهندسان دانشگاه دوک، الکترونیک چاپی قابل بازیافتی را تولید کردند که در آن استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند ساخت با آب جایگزین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوردن پروتئین بیشتر در طول روز، یک راز کوچک شدن شکم است. خوردن غذاهای غنی از پروتئین می‌تواند به عضله‌سازی بدن کمک کند. از طرف دیگر پروتئین موجب می‌شود تا اشتهای شما کاهش پیدا کند.
یک پیشنهاد برای قرار گرفتن ایران در مسیری جدید، در اولویت قرار دادن مسائل سرزمینی است. شاید اگر آب را مسئله اول ایران قرار دهیم، بتوانیم وارد تجربه جدیدی از هم‌زیستی و همگرایی شویم.
سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انتقال آب از دریاچه خلیج فارس به دریاچه آزادی نه منطقی است و نه امکان پذیر، گفت: تصور می‌کنم با توجه به محدودیت دسترسی شهروندان به دریاچه آزادی و استفاده تعداد نفرات کمتر از این دریاچه، طبیعی است که عکس این موضوع اتفاق بیافتد.
معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور درباره خطرات کاهش سطح املاح در بدن به دنبال بروز گرمازدگی هشدار داد و گفت: تمام واکنش‌های بدن و عملکرد سلول به سلول ما وابسته به سطح سدیم و پتاسیم بدن است که حتی تغییرات اندک در آن، بدن را دچار علائم شدیدی خواهد کرد؛ پس باید مراقب باشیم در جایگزین کردن مایعات همراه با آب، نمک هم مصرف شود.
خوردن غذا‌های حاوی فیبر به کاهش تجمع چربی در اطراف شکم کمک زیادی می‌کند. از طرف دیگر فیبر موجب می‌شود تا برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری داشته باشید. فیبر با اتصال به اسید‌ها صفراوی مورد نیاز برای هضم چربی، جذب چربی در بدن را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر فیبر به قند و کربوهیدرات نیز متصل می‌شود. موجب می‌شود که جذب آن‌ها در جریان خون به تأخیر بی افتد و آهسته‌تر انجام شود.
با توجه به گردش مالی قابل توجه بخش احداث و نگهداشت آب و برق، پیاده‌سازی رویکرد مدیریت دارایی‌های فیزیکی در صنعت آب و برق و افزایش هرگونه بهره‌وری در صنعت آب و برق، به دستاوردهای مهمی منتهی خواهد شد.
ترکیب آب و آبلیمو نوشیدنی خوبی برای شروع روز است. این نوشیدنی بدون کافئین و بدون کالری است و ضمناً مقدار قابل‌توجهی ویتامین C دارد. ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان است که نقش مهمی در سیستم ایمنی و محافظت از پوست در برابر نور خورشید دارد. این ویتامین برای تولید کلاژن خیلی اهمیت دارد. کلاژن پروتئینی است که ساختار اصلی پوست، تاندون‌ها و رباط‌ها را تشکیل می‌دهد.
جایگزین کردن مایعاتی که در طول تمرین از دست داده‌اید باید اولویت شماره یک باشد. داشتن آب زیاد در شکم نه زیاد، بلکه کمی اشتها را کاهش می‌دهد. به محض پایان ورزش آب بنوشید تا تشنگی خود را برطرف کنید و فضایی در شکم خود اشغال کنید.
در حالی که تقریباً همه سبزیجات در ارتقای سلامت کلی بدن نقش دارند، سبزیجاتی نیز هستند که به طور ویژه در کاهش وزن، نقش چشمگیری دارند. کالری کم، فیبر و آب زیاد موجود در این سبزیجات به قدری در ایجاد حس سیری مؤثرند که می‌توان آن‌ها را جایگزین میان‌وعده‌های پرکالری کرد.
برای جلوگیری از گرمازدگی، مهمترین اقدام این است که به میزان کافی مایعات خنک بنوشید. آب بهترین نوشیدنی است؛ اما، نوشیدنی‌های ورزشی کم قند بویژه برای ورزشکاران می‌تواند مفید باشد. این نوشیدنی‌ها می‌توانند جایگزین الکترولیت‌های از دست رفته ناشی از تعریق بیش از حد شوند.
نتایج تحقیقی نشان داد که جایگزینی آب با نوشیدنی‌های دیگر می‌تواند به کاهش وزن پنج پوندی (۲.۲۶۷ کیلوگرم) کمک کند.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان از ممنوعیت کشت برنج در حوزه کرخه و جایگزینی پنج محصول کم آب بر به دلیل محدودیت منابع آبی در این حوزه خبر داد.
کم آبی جدی بدن می‌تواند منجر به مشکلات گوارشی، کلیوی، خستگی، سردرد، مشکلات پوستی، و مشکلات مثانه شود. حتی ثابت شده که نوشیدن آب در اوایل صبح بسیار بهتر از قهوه و سایر نوشیدنی‌ها منجر به کنترل فشار خون می‌شود. آب میوه‌های مختلف و نوشابه‌های سودا به هیچ وجه نمی‌توانند جایگزین آب آشامیدنی شوند.
کارشناسان متعددی از سال ۱۳۸۳ به مسوولان وقت اعلام کرده بودند اگر افغانستان کنترل خود را بر آب عملیاتی کند، به ایران آب تخصیص داده نمی‌شود و باید دنبال منابعی جایگزین برای مردم سیستان بگردیم. آنچه برای ۴۰ هزار هکتار دشت سیستان، چاه نیمه‌ها و انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان هزینه شد، همه اتلاف سرمایه بوده است
هدف از این فناوری ایجاد یک شکل جایگزین از تولید انرژی است که هم پاک و هم قابل تجدید باشد. همجوشی هسته‌ای برخلاف سوخت‌های فسیلی هیچ انتشار کربنی ندارد، به این معنی که منجر به تغییرات آب و هوایی یا آلودگی هوا نمی‌شوند.
محققان راهی یافته اند تا مرطوب کننده های کرمی را به ماده خشک و کاغذ مانند تبدیل کنند که در صورت نیاز می توان دوباره به آن آب افزود.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتقال مستقیم آب از چشمه کوهرنگ برای آب شرب مردم دارای یکسری مشکلات است، عنوان کرد: باید یک تصفیه‌خانه پیشرفته در مسیر انتقال آب این چشمه پیش‌بینی می‌شد، همچنین نیازمند خطوط پدافندی جایگزین تامین آب شرب در صورت بروز مشکل برای این چشمه بودیم.
تهران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از جایگزینی پساب و کنترل فرونشست تهران با تکمیل واحدهای تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب خبر داد.
وابستگی مرکز چهارمحال و بختیاری و برخی شهرها و روستاهای مسیر به آب کوهرنگ و عدم پیش‌بینی جایگزین برای مواقع بحرانی موضوعی بود که طی روزهای اخیر خود را نشان داد تا موجی از نارضایتی ایجاد کند.
علی‌اکبر محرابیان: بازدید از چشمه کوهرنگ صورت گرفت که نسبت به روزهای گذشته کدورت آن کمتر شده بود اما امروز مجددا مقداری کدورت بالا رفته است، لذا با توجه به این وضعیت در پی جایگزینی سهم چشمه کوهرنگ هستیم تا بتوان این میزان آب که بیش از 50 درصد آب شهرکرد را تامین می‌کرد را با سامانه‌های اضطراری جایگزین کرد.
شهرکرد- وزیر نیرو با اشاره به بسیج تمامی امکانات کشور، گفت: چهار سامانه برای جایگزین کردن چشمه کوهرنگ و تامین آب استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.
سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: با هدف کاهش آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، به استفاده از آبهای زیرسطحی و همچنین آب خام و حذف تانکر های آبرسان اقدام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ