نمونه معیار تولید جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد و همزمان خط تولید انبوه این پرنده آموزشی نیز افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرآیند ثبت‌ یا اصلاح سفارش کتب درسی دانش‌آموزان از امروز خبرداد.
وکیل مدافع ۳ نفر از محکومین گفت: آقایان سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی از زندانیان محکوم شده، از زندان اوین به خارج از زندان منتقل شدند.
بر اساس قانون جدید و اصلاح برخی مواد، فرآیند ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دو مرحله‌ای شده است.
فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
رییس‌ بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه فرآیند شناسایی نخبگان «هوشمند» می‌شود، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حل نیازهای جامعه توسط استعدادهای برتر راهبرد اصلی بنیاد ملی نخبگان است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرآیند تجمیع ۴ خبرگزاری در وزارت فرهنگ آغاز شده است، ما دنبال کم‌کردن کار نیستیم بلکه به دنبال افزایش استاندارد هستیم.
ژوهشگران، یک مدل رایانه‌ای را برای تقلید از فرآیند تصمیم‌گیری زنبور‌های عسل طراحی کردند. آن‌ها در مقاله پژوهشی خود نوشتند: این روش، بینش‌هایی را در مورد این موضوع مشخص می‌کند که یک مغز کوچک چگونه می‌تواند چنین انتخاب‌های پیچیده‌ای را هنگام پرواز انجام دهد و نوع مدار‌های عصبی مورد نیاز را نیز مشخص کند. پیچیدگی فرآیند‌های تصمیم گیری زنبور عسل با نمونه‌هایی که در مورد پستان داران گزارش شده بودند، رقابت می‌کرد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردمی با باز طراحی فرایند ثبت شرکت‌ها، خبر داد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسریع و تسهیل فرآیند ترخیص کالای‌های تعاونی‌ها در همکاری مشترک با گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
اعتبار مالیاتی براساس ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان به ابزارهای سیاستی معاونت علمی، افزوده شده و شیوه نامه تخصیص اعتبار مالیاتی معاونت علمی ریاست جمهوری ابلاغ شد.
رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح وضعیت ۱۰ پروژه مهم فضایی گفت: فرآیند طراحی و ساخت ماهواره ایرانست ۱ که یک ماهواره مخابراتی با قابلیت کار در ارتفاعات بالاست، امسال توسط نخبگان آغاز می شود.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تغییر در فرایند شناسایی نخبگان خبر داد و گفت: در روش جدید به رویکردهای حل مسائل نخبگان و اثربخشی در حوزه های فناوری، صنعتی و فرهنگی توجه کرده ایم.
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای از آغاز فرایند ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ خبر داد.
فاطمی امین وزیر صمت گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
فرایند طراحی آسمان‌خراش جاذب طوفان شن (the Absorbent Sand Storm Skyscraper)، ادغام خلاقانه سازه و امکانات به همراه رویکردی پایدار، منجر به شکل‌گیری منطقه‌ای می‌شود که افزون بر بهبود شرایط آب و هوایی دبی، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
به گفته جرم‌شناسان، طراحی و اجرای جرم و جنایت در سوئد وارد فرآیند پیچیده‌تری شده و سال ۲۰۲۲ از حیث مرگ و میر ناشی از تیراندازی در این کشور، خونین‌ترین سال تاریخ سوئد بوده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس فرایند تأمین زمین در قانون جهش تولید مسکن را نگران کننده دانست و گفت: طراحی و مدل تعریف شده در قانون جهش تولید مسکن، پاسخگوی شرایط جاری بازار مسکن نیست.
گوشی هوشمند موتورولا اج ۲۰۲۲ جدیدترین گوشی میان رده موتورولا به تازگی عرضه شده است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند در جهان است که با چیپست دایمنسیتی ۱۰۵۰ مدیاتک که بر پایه فرآیند ۶ نانومتری طراحی شده است، عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که بهترین عملکرد را ارائه دهد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران بر لزوم بازنگری در فرآیند طراحی و ساخت خطوط جدید شبکه مترو تهران تاکید کرد و از دست اندرکاران طراحی و ساخت خطوط جدید خواست به ارائه ایده های نو بپردازند.
این نوع فضاسازی‌ها که ریشه در ترکیب غریبی از سیاست، حسادت، رذالت و گره‌های شخصیتی دارند، منحصر به فرهادی هم نیست و هدفش تخریب مداوم چهره‌های موجه و معتبر ملی هستند که داخل ایران فعالیت هنری رسمی می‌کنند. در این فرایند تخریب، با القای نکاتی درباره هنرمند مانند بی‌اقبالی مردمی، مزدوری اهل قدرت، بی‌اعتنایی به درد مردم، رفتار ضداجتماعی و … قرار است او را از کار در کشورش منصرف کنند و به وادی‌هایی سوق دهند که دیگر نه نشانی از خودش باشد و نه هنرش و صرفا تبدیل به ابزاردست و شومنی برای شعارهای مرده باد زنده باد شود.
همزمان با اقدام مثبت حذف شرط پرهزینه برای فیلمسازان فیلم اولی، فرآیند تازه‌ای طراحی و اجرا شده که اگر ابهامات و اشکالاتش رفع شود، می‌تواند مسیر فیلمسازان تازه نفس را هموار سازد؛ اما اگر بدون رفع این اشکالات به اجرا گذاشته شود، می‌تواند چالش‌های تازه‌ای در پی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ