وزیر راه و شهرسازی از توافق با چهاربانک برای تسریع در ارایه تسهیلات اجرای قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: فرآیند واگذاری واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی از ماه آتی به متقاضیان آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
تیم ملی بسکتبال بانوان نتیجه نخستین دیدار خود در مسابقات جام ویلیام جونز را به نماینده کره جنوبی واگذار کرد.
وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۱۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن طی حدود ۳ هفته خبر داد و گفت:‌به‌ زودی واگذاری زمین در روستاها آغاز می شود.
سوروویکین پس از آن به فرماندهی نیرو‌های روسیه در اوکراین منصوب، اما مدتی پیش این منصب به فرمانده ستاد مشترک نیرو‌های مسلح روسیه واگذار شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا حریف ویتنام نشد و نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا حریف ویتنام نشد و نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
همچنین وزیر میراث فرهنگی که اولین روزِ هفته صنایع دستی را در اصفهان آغاز کرد، با اشاره به مشکلات هنرمندان صنایع دستی گفت: تمام تلاشمان این است که رونق تولید ایجاد و در کنار آن باید بزرگان و هنرمندان این حوزه را تکریم کنیم.
کمیته فنی تطبیقی استانداردهای بین‌المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری واگذار شد.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: یکی از اشتباه ها در واگذاری بنگاه ها دولتی به بخش خصوصی این بود که از صنایع مادر آغاز شد و واجد مشکلاتی در سیاست خصوصی سازی شد؛ این تجربه تلخ نباید تکرار شود.
یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات از آغاز واگذاری ۷۰۰دستگاه موتورسیکلت برقی تولید داخل در ناوگان پست کشور خبر داد.
پیش‌ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان به زودی آغاز می‌شود
سازمان خصوصی ‌سازی با انتشار آگهی و جزئیات، خبر از واگذای بلوک 51 درصدی سهام باشگاه استقلال داد.
سال ۲۰۲۳ با شکل گیری کابینه جدید راست گرای نتانیاهو با واگذاری برخی سمت های ویژه مثل وزارت امنیت به احزاب تندروی حریدی و مذهبی آغاز خواهد شد.
به گفته یک کارشناس ارشد حوزه خودرو با اجرایی شدن حذف قیمت گذاری دستوری و نیز واگذاری سهام تودلی دو شرکت خودروساز با توقف زیان‌های جاری و جبران زیان‌های گذشته می‌توانیم آینده‌ای روشن برای این صنعت تصور کنیم.
دیدارهای جام جهانی در سال‌های دور با بازی قهرمان جهان آغاز می‌شد، نبردی که در چند دوره گذشته به میزبان واگذار شده است.
دیدارهای جام جهانی در سنوات قبل با بازی قهرمان جهان آغاز می شد، نبردی که در چند دوره گذشته به میزبان واگذار شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از مراسم تحویل و رونمایی ۶۳۰ دستگاه ون تاکسی در سیزدهمین شنبه «امید و افتخار»هفته آینده خبر داد.
سرمایه‌گذاران آمریکایی‌ای که به دنبال خرید باشگاه اورتون هستند از تلاش خود ناامید نشده و دور جدید مذاکرات آنها با فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل اورتون، آغاز شده است.
رییس سازمان خصوصی سازی ابراز امیدواری کرد که هفته آینده هیئت واگذاری، موافقت خود را با ادامه روند خصوصی‌سازی پرسپولیس اعلام کند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ