سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: وجود ذره یا ذرات بالاتر از ۶۰ درصد در فرآیند غنی‌سازی به معنی تولید با غنای بالای ۶۰ درصد نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرکز داده‌پردازی فلسطینی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۶۹ اقدام مقاومتی در حواره واقع در جنوب نابلس رخ داده است.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: تاکنون تعدادی از تولیدکنندگان خودرو و موتورسیکلت نسبت به ثبت‌نام و ارائه عوارض اسقاط اقدام نکرده‌اند که شماره گذاری آنها متوقف شده است.
اقدام خودسرانه و ناشایست یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس برای گرسنه نگه داشتن چند بازیکن تیم های پایه این باشگاه، تاکنون واکنشی از سوی مدیرعامل سرخپوشان را به همراه نداشته است.
سازمان بهشت زهرا (س) با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندانی که در آرامستان بهشت زهرا قبر رزرو کرده اما تاکنون نسبت به تسویه حساب اقدام نکرده‌اند خواست تا پایان خرداد ماه اقدام کنند.
آن دسته از شهروندان که در سالیان گذشته اقدام به ذخیره (رزرو) قبر در آرامستان بهشت زهرا (س) کرده‌اند، اما تاکنون نسبت به تسویه حساب اقدام نکرده‌اند باید حداکثر تا پایان خرداد ۱۴۰۲ برای تعیین تکلیف وضعیت قبر به واحد پذیرش مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) مراجعه کنند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به ساخت خوابگاه‌ برای دانشجویان دختر اقدام کرده و تاکنون ۱۰خوابگاه را در سراسر کشور به بهره‌برداری رساند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت‌: معلمان از روزی که رتبه شان را مشاهده می‌کنند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود ۳۱ درصد همکاران نسبت به حکمشان اعتراض داشته اند و حدود ۷۰۰ هزار نفر هم می‌توانند احکام شان را ببینند.
کمالوندی در توضیح بیشتر بیان کرد: این موضوع در روند غنی سازی امری بسیار طبیعی بوده که حتی می‌تواند با کاهش خوراک آبشارهای سانتریفیوژ در یک لحظه به وجود بیاید. ولی آنچه حائز اهمیت است محصول تولیدی نهایی است که جمهوری اسلامی ایران تاکنون مبادرت به غنی سازی بالای ۶۰ درصد نکرده است.
نام نویسی تنیسورهای کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز در حالی ادامه دارد که تاکنون ۲۳۳ نفر از کشورهای مختلف اقدام به نام نویسی کرده اند.
مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند برابر ماده ۱۰ این قانون با محرومیت اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، عدم دریافت تسهیلات بانکی و... رویرو خواهند شد.
این اقدام طالبان تازه‌ترین فرمان این گروه شبه‌نظامی برای محدود کردن بیشتر زنان افغانستان است که از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان از تابستان سال گذشته تاکنون بسیاری از زنان و دختران نه تنها از حق تحصیل و کار محروم شده‌اند، بلکه بخش عمده‌ای از فرصت‌های دیگر حضور خود در اجتماع را نیز از دست داده‌اند.
منصور براتی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: اقدام به حملات سایبری، خرابکاری هسته‌ای و اقدام به ترور مقامات ایرانی از ۲۰۱۹ تاکنون، از نظر کمی به اندازه اقدامات از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ بوده است.
سازمان اطلاعات سپاه نینوا: با اقدام و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان( عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان تاکنون ۲۳ نفر از این افراد که تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه ای دشمنان قرار گرفتند دستگیر شدند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر راه و شهرسازی، مالیات‌های حوزه مسکن باید به صندوق ملی مسکن واریز شود، اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.
وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد که آنکارا تاکنون به هرگونه اقدام ناحق و غیرقانونی یونان پاسخ لازم را داده‌ و از این پس نیز خواهد داد.
رسانه‌های روس اعلام کردند: یک فرد مسلح امروز (دوشنبه) وارد مدرسه‌ای در شهر "ایژوسک"، مرکز جمهوری "اودمورتیا" در روسیه شد و اقدام به تیراندازی کرد.
اشخاصی که در پوشش «اعتراض»، اقدام به ایجاد «اغتشاش» کرده‌اند، تاکنون برای ارضاء هیجانات روحی خود، ۵۷ میلیارد تومان از جیب مردم هزینه کرده‌اند.
یک مقام مسئول گفت: از روز گذشته تاکنون هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها خارج شده و تا پایان امشب نیز دو هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران خواهند کرد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به 2 دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
رشت- ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان گیلانی بود که بررسی ها نشان می دهند که مسئولان و متولیان تاکنون اقدام عملی در این زمینه انجام نداده اند.
بیمه تکمیلی؛ مکمل بیمه تامین اجتماعی ( مقایسه پوشش های آن ها)
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه مراسم هفتمین همایش مالی اسلامی در خصوص تاکید رئیس جمهوری بر معرفی بدهکاران بانکی اظهار کرد: لیست بدهکاران عمده بانک‌ها در صورت‌های مالی بانک‌ها در سامانه کدال منتشر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ