مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور از برنامه معاونت برای ایجاد زیر ساخت های تولید انبوه دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اجرای این برنامه تا یکی دو ماه آینده شروع می شود.
هرچند در این گزارش گفته شده است که تولید این دستگاه به‌زودی آغاز می‌شود، اما عرضه آن تا سال ۲۰۲۴ اتفاق نخواهد افتاد.
آمریکا از قرارداد بیش از ۴۲۸ میلیون دلاری ارتش برای ایجاد نمونه‌هایی انبوه از موشک‌های پیشرفته فراصوت خبر داد.
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با بیان این‌که نخستین موتور از خانواده موتور سه استوانه ایران خودرو، توربوشارژ و دارای گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر و قدرتی در حدود ۱۲۰ اسب بخار است، گفت: این محصول پیشتاز خانواده موتور سه استوانه بوده و پس از آن نیز موتور تزریق مستقیم آن قرار دارد که طی هفته های آینده برای نخستین بار روشن خواهد شد تا توسعه احتراق آن آغاز شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی -اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می‌شود.
شرکت ساپکو و زنجیره‌تامین ایران‌خودرو در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی مبنی بر توسعه ساخت داخل قطعات و با هدف ارتقای عملکرد و نیز افزایش قدرت و گشتاور پیشرانه TU5P، داخلی‌سازی و تولید انبوه میل‌سوپاپ پیشرانه را در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و انجام آزمون های موردنیاز موفق به اجرای این پروژه شدند.
به‌منظور ارتقای سامانه روغن‌کاری قطعات و اجزای پیشرانه TU5P و افزایش میزان بهره‌وری آن، با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و الگوگیری از نمونه های خارجی موجود، پمپ‌روغن پیشرانه TU5P داخلی سازی شد و به مرحله تولید انبوه رسید.
مراسم رونمایی از نمونه معیار و خط تولید انبوه جت آموزشی یاسین صبح شنبه (۲۰ اسفند ۱۴۰۱) با حضور امیر محمدرضا آشتیانی وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در پژوهشکده سازمان صنایع هوایی برگزار شد.
خط تولید هایما ۷X با حضور مدیران عامل ایران خودرو و هایما در سایت ایران خودرو خراسان به صورت بر خط به بهره برداری رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به‌روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی در بهمن‌ماه خبر داد.
محققان یک شرکت دانش بنیان تولید کننده پوشش‌های نانو سیلیکونی« RTV » کاربردی در صنعت برق قراردادی در راستای تامین این پوشش ها در صنعت برق منعقد کردند.
دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: وزرای سابق راه و شهرسازی وعده ساخت یک میلیون 500 هزار واحد مسکن را داده بود اما هنوز متولیان موفق به انجام و تحقق این وعده نشده اند.
مدیرعامل شرکت ساپکو گفت: برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه و با توجه به بحران کمبود قطعات الکترونیک، با همت جوانان نخبه ایرانی و همکاری شرکت ساپکو، وزارت صمت و یک شرکت دانش بنیان داخلی، داخلی سازی و تولید انبوه چیپ ست های الکترونیکی حوزه خودرو محقق شد.
تولید انبوه هایما 8S جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی و مسوولان استان خراسان رضوی به صورت برخط در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.
مدیرعامل شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) ضمن تشریح سه گام توسعه‌ای در مسیر پوست‌اندازی موتور محصولات ایران‌خودرو، از آغاز تولید انبوه نسل نوین موتور EF7 تا پایان سال خبر داد.
تسلا اعلام کرد، تولید کامیون برقی سمی که مدت‌ها با تأخیر مواجه شده بود، آغاز شده است و این شرکت تحویل آن را از اول دسامبر آغاز خواهد کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
دو شرکت ریوین و مرسدس با هدف عرضه زودتر ون‌های الکتریکی نسل جدید وارد شراکت جدیدی شده‌اند تا به سرعت تولید خود را افزایش دهند.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از تولید انبوه کامیونت آترین پلاس در آبان ماه خبر داد و گفت: طی پنج ماهه امسال، تولید این خودروساز نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر شده و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال به سه و نیم برابر خواهد رسید.
خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!
براساس اجرای رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در توسعه و بهبود محصولات فعلی و با توجه به درخواست مشتریان، دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده دستی به تولید انبوه رسید و آماده ورود به بازار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ