سخنگوی صمت از تعیین زمانی متقاضیان خودروهای وراداتی خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره‌های آجرپزی در شعاع شهر اصفهان طبق برنامه‌ زمان بندی شورای حفاظت محیط‌زیست استان تعطیل یا منتقل می‌شوند.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رسیدگی به درخواست‌ها مطابق قوانین و مقررات و در صورت لزوم طرح در شورای تأمین شهرستان‌ها به انجام خواهد رسید و تلاش بر آن است که تأیید یا رد تابعیت ایرانی این افراد و تعیین تکلیف پرونده‌های آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسد.
عربستان یک طبقه هتل اسپیناس در تهران را برای طولانی مدت رزرو کرده است. دیپلمات‌های عربستان سعودی که از مدتی قبل به تهران آمده‌اند در این هتل مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند؛ بنابراین تا زمان تعیین تکلیف ساختمان سفارت عربستان سعودی در تهران، سفارت به طور موقت در این هتل باقی خواهد ماند.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
ساماندهی تعطیلات موضوعی است که از زمان مجلس ششم تا کنون مطرح بوده، ولی به دلایل گوناگون، هنوز تعیین تکلیف نشده است. تعطیلات نوروزی، تغییر برخی تعطیلات مذهبی و موارد مشابه، طرح‌هایی است که بار‌ها در مجلس به بحث گذاشته شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است. موضوع تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها از موضوعاتی است که اخیرا به شدت بین نمایندگان مجلس داغ شده است.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
قیمت خودرو دیروز تعیین تکلیف شد و طبق تجربه قطعا بازار با یک شوک قیمتی مواجه خواهد شد؛ بنابراین حالا دیگر زمان اجرای وعده های خودرویی وزارت صمت رسیده و باید عرضه به صورت محسوس افزایش یابد.
سخنگوی صمت از تعیین زمانی متقاضیان خودروهای وراداتی خبرداد.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
زمان جلسه سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی تیم ملی مشخص شد.
در فاصله دو هفته مانده به زمان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک هنوز در مورد پرونده ۲۱ کاندیدای این کمیته و صلاحیت آنها برای تصدی ۶ پست تعریف شده، تعیین تکلیف نشده است.
مهدی طارمی، ستاره تیم‌ملی کشورمان زمان تعیین تکلیف آینده‌اش با پورتو را مشخص کرد.
سازوکار تمدید مدت بازداشت موقت که در نظام‌های دادرسی کیفری مقرر شده، از یک سو به لحاظ تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت فردی است که در بازداشت به سر می‌برد و از سوی دیگر برای جلوگیری از اتلاف وقت و طولانی‌شدن زمان دادرسی و ترغیب مقامات قضائی در فیصله‌دادن به دعوای کیفری است.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس اعلام کرده است که چند تقاضای اولیه تامین مالی جدید دریافت شده که تلاش می‌شود در مدت زمان کوتاه، تعیین تکلیف شوند.
مهدی محمدنبی جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کرده که تکلیف برخی مسائل مثل تعیین دستیار و زمان برگزاری لیگ مشخص می‌شود.
تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان از مهم‌ترین موضوعاتی است که وراث این افراد مدت‌هاست چشم انتظار آن هستند، با این حال زمان نهایی آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
اعلام شده همزمان باید یک حساب تجاری ۱۰۰ تراکنش به ارزش ۳۵ میلیون تومان انجام دهد، تا مشمول مالیات شود. در صورتیکه ممکن است که ۹۹ تراکنش به ارزش هر کدام یک میلیارد انجام شود، آن زمان تکلیف این وضعیت چیست، بنابراین این شروطی که تعیین کرده اند به احتمال زیاد تغییر پیدا کرده، از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد، که با شکایت از این مصوبه به دیوان عدالت اداری از سوی وکلای امور مالی، دیوان این مصوبه را با توجه به ضعف‌هایی که در خود دارد ابطال کند و این احتمال نیز کم نیست.
رییس سازمان بورس درباره زمان تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان گفت: انتقال سهام عدالت به وراث در همین ماه تعیین تکلیف می‌شود.
بررسی اطلاعیه‌های جدید کدال نشان می‌دهد که با افزایش سرمایه سه شرکت موافقت شده است. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند؟
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ