ساماندهی تعطیلات موضوعی است که از زمان مجلس ششم تا کنون مطرح بوده، ولی به دلایل گوناگون، هنوز تعیین تکلیف نشده است. تعطیلات نوروزی، تغییر برخی تعطیلات مذهبی و موارد مشابه، طرح‌هایی است که بار‌ها در مجلس به بحث گذاشته شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است. موضوع تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها از موضوعاتی است که اخیرا به شدت بین نمایندگان مجلس داغ شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: شرط اصلی برای آنکه اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند این است که اجازه شرکت به کاندیداهایی از سلایق مختلف در انتخابات را بدهیم.
سس آلفردو یک سس خوشمزهٔ ایتالیایی و مناسب برای انواع پاستا می‌باشد. این سس را بیشتر با پاستای فتوچینی درست می‌کنند و در کنار آن میگو و یا فیله مرغ کبابی نیز می‌گذارند. ولی این سس به تنهایی نیز غذای مناسبی برای گیاه خواران می‌باشد.
هویج پلو طعم شیرینی دارد و هرچقدر زعفران این غذا بیشتر باشد رنگ و لعاب بهتری خواهد داشت و شما می‌توانید فیله مرغ را لای پلو قرار دهید و یا در موقع سرو روی پلو قرار دهید.
فیله ماهی‌ها را روی یک سینی چیده و روی آن‌ها را به وسیله قلم‌موی آشپزی به روغن زیتون آغشته کرده و روی آن را فلفل سیاه خردشده بریزید. در صورت نیاز با انگشتان دست کمی هم روی گوشت فشار دهید تا تکه‌های فلفل وارد گوشت شوند.
چه تازه و چه منجمد و با قطعات کامل هر گونه آلودگی روی سطح وجود دارد. وقتی صحبت از تقلب می‌شود همین امر صدق می‌کند. اگر در حال خرید یک استیک، یا یک تکه بره، یا فیله یا سینه مرغ هستید بعید است که با تقلب مواجه شوید این موضوع بیش‌تر در مورد غذا‌های فرآوری شده رخ می‌دهد.
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است.
ته چین هویج پلو نوعی غذای مجلسی و بسیار خوشمزه است که از ترکیب برنج با هویج، فیله مرغ، پیاز، زرشک، زعفران و ... تهیه می‌شود.
به گفته محققان، ورزش می‌تواند در زمان سرماخوردگی به ایجاد حال بهتر کمک کند.
هویج پلو با فیله مرغ یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توایند با فیله مرغ زعفرانی تهیه کنید.
زانودرد، شکایتی است که کمتر سالمندی آن را به زبان نمی‌آورد. این مشکل که به دنبال افزایش سن و یا عوامل دیگر به وجود می‌آید، دردی آزاردهنده را به فرد تحمیل می‌کند که او را از ادامه فعالیت‌های عادی زندگی بازمی‌دارد. اما محققان با ترکیب سه گیاه دارویی، معجونی عالی برای این درد یافته‌اند.
بی حالم و مدام خمیازه می‌کشم، هر چقدر هم بخوابم تاثیری ندارد! برای رفع کسالت و بی حالی و اینکه خستگی دست از سرمان بردارد باید چند توصیه طب سنتی را در رابطه با خوردن، خوابیدن و حتی استحمام کردن را انجام دهیم.
شوکا پستانداری کوچکتر از مرال، کمی قوزدار و دارای دم بسیار کوتاه است که در زبان ترکمنی آن را شوکه در ترکی«الی» و در کردی «فیله گچه» می‌نامند؛ مو‌های شوکا در تابستان کوتاه و نرم و به قهوه‌ای متمایل به قرمز و در زمستان خاکستری است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: پیروز هنوز به‌صورت کامل و دائمی وارد سایت فضای باز پردیسان نشده است. سایت در حال آماده‌سازی است تا در شهریورماه به‌صورت کامل و دائمی به آن منتقل شود. در حال حاضر تنها چند ساعتی از روز را در کنار یوزبان خود در سایت و زیر نور آفتاب حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ