پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیارک «۲۰۲۳ NT ۱» اولین بار در روز ۱۵ ژوئن و دو روز پس از قرار گرفتن در نزدیک‌ترین فاصله تا زمین مشاهده شد. به عبارت دیگر، زمانی که کاشفان آسمان و دانشمندان برای اولین بار از وجود این سنگ فضایی آگاه شدند، از کنار زمین عبور کرده بود.
تجربه دولت‌های محمود احمدی‌نژاد که با یکدستی در حاکمیت همراه بود؛ این انتظار را ایجاد می‌کرد که تحرکات گروه‌های خودسر که تا آن زمان با عنوان «گروه‌های فشار» شناخته می‌شدند؛ کاهش می‌یابد و دیگر مانند دوران ریاست‌جمهوری سیدمحمد خاتمی «هر ۹ روز یک بحران» را رقم نمی‌زنند؛ اما طی این دو سالی که ابراهیم رئیسی روی کار است؛ هرازچندگاهی از درگیری این گروه‌ها و بر هم خوردن برنامه‌ای از سوی همین‌ها خبری منتشر می‌شود.
شاهرود- سربازان گمنام امام زمان(عج) دو کارمند شهرداری شاهرود را دستگیر کردند تا شمار دستگیر شدگان مفاسد اداری طی ۲۰ روز اخیر به پنج نفر برسد.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
خوک‌های دریایی در طول سفر‌های جستجوی شان برای یافتن غذا به طور میانگین تنها دو ساعت در روز می‌خوابند و در حین شیرجه زدن چرت‌های پنج تا ده دقیقه‌ای می‌زنند و این گونه زمان خواب شان در طول شبانه روز تقسیم می‌شود.
کمتر از دو ماه پیش نیز کالین کال که در جلسه استماع کنگره حضور یافته بود، گفت: «در سال ۲۰۱۸ زمانی که دولت قبلی تصمیم به خروج از برجام گرفت، ایران حدود ۱۲ ماه زمان نیاز داشت تا مواد لازم برای یک بمب را تولید کند. اکنون این زمان حدود ۱۲ روز طول می‌‌‌‌‌کشد.»
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
دو تا سه هفته قبل از شروع سال جدید، مقداری عدس را که به مدت زمان لازم خیس کرده‌اید، داخل یک ظرف مناسب بریزید و روی آن‌ها آب بپاشید. اجازه دهید عدس‌ها چند روز در دمای اتاق باشند. عدس‌ها را هر روز چک کنید و اگر آبشان تمام شده بود، به اندازه کافی به آن‌ها آب اضافه کنید.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها، روز زن و مادر تمامی بانوان شهر تهران می‌توانند بصورت رایگان از برج میلاد بازدید کنند.
عفت مرعشی، همسر آیت الله درباره روز ترور آیت‌الله هاشمی می‌گوید: یادم آمد که منافقین به سر آقای مطهری شلیک کرده بودند. خودم را انداختم روی آقای هاشمی و دست‌هایم را دور سر او گرفتم. این پدرسوخته نیز هیچ ابا نکرد. دستش را زیر دست من آورد و دو تا تیر پشت سر هم خالی کرد.
پایتخت نشین‌ها در مقطعی از زمان به سر می‌برند که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های پرآلوده این ابرشهر محسوب می‌شود. در طول ۹۹ روز سپری شده از ابتدای پاییز تا روز گذشته، هوا به مدت ۴۵ روز ناسالم بوده است. در این مدت دو سریال آلودگی بلند در ماه‌های آبان و آذر اکران شده و اکنون نیز ظاهرا به تماشای فصل سوم این سریال در دی ماه نشسته ایم؛ کمااینکه امروز ششمین روز پیاپی از جولان آلاینده‌ها در هوای تهران است و بعید نیست این روند ادامه دار باشد.
پایتخت نشین‌ها در مقطعی از زمان به سر می‌برند که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های پرآلوده این ابرشهر محسوب می‌شود. در طول ۹۹ روز سپری شده از ابتدای پاییز تا روز گذشته، هوا به مدت ۴۵ روز ناسالم بوده است. در این مدت دو سریال آلودگی بلند در ماه‌های آبان و آذر اکران شده و اکنون نیز ظاهرا به تماشای فصل سوم این سریال در دی ماه نشسته ایم؛ کمااینکه امروز ششمین روز پیاپی از جولان آلاینده‌ها در هوای تهران است و بعید نیست این روند ادامه دار باشد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۵ دی) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ و روز سه‌شنبه (۶ دی) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مردان و زنان زیادی از حدود دو ماه پیش و با بیشتر شدن بازداشتی‌ها، هر روز از هرجا که هستند خودشان را به شمال شهر تهران می‌رسانند تا سراغی از زندانی‌شان بگیرند. پاسخ به همه، اما یکی است: «انتظار.» انتظار، فصل مشترک صورت‌های غمگینی است که «زندان» تا پیش از این، جایی دور و دیر و رازی مگو برای‌شان بوده.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
پله رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در فینال جام جهانی مردان گل زده است را نیز در اختیار دارد. اسطوره برزیلی در پیروزی ۵ بر ۲ برزیل مقابل سوئد در فینال سال ۱۹۵۸ دو گل زد آن هم زمانی که ۱۷ سال و ۲۴۹ روز سن داشت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
دو نوع آدم در دنیای دویدن وجود دارد. آن‌هایی که زود از خواب بیدار می‌شوند و قبل از طلوع آفتاب بیرون می‌روند و دوندگانی که ترجیح می‌دهند دویدن را تا عصر بعد از کار به تعویق بیندازند. البته کسانی هم هستند که دوست دارند در وسط روز بدوند، اما اغلب دونده‌ها زمان صبح یا عصر را انتخاب می‌کنند.
نوش‌دارویی جدید قرار است از سمت سازمان بورس به بازار سرمایه کشور تزریق شود. نوش‌دارویی که هدف آن تقویت سمت تقاضا و افزایش میزان اعتبار سهامداران اعلام شده است. هرچند که این تصمیم خیلی مورد پسند کارشناسان و فعالان حوزه بورس قرار نگرفته است، چراکه معتقدند چاره کار برای گذر از شرایط فعلی بازار جای دیگری است و این کارها مقطعی است و فایده‌ای ندارد.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ