معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رسیدگی به درخواست‌ها مطابق قوانین و مقررات و در صورت لزوم طرح در شورای تأمین شهرستان‌ها به انجام خواهد رسید و تلاش بر آن است که تأیید یا رد تابعیت ایرانی این افراد و تعیین تکلیف پرونده‌های آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اطلاعاتی که پیش از ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح Samah.haj.ir قرار گرفته است، با استناد به نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد اربعین و با توجه به شرایط خاص گرمای هوا، شماری از بیماران از انجام پیاده‌روی اربعین منع شده‌اند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: کسانی که در این مرحله ثبت‌نام می‌کنند طبق قانون «متقاضی» به حساب می‌آیند و افراد پس از اینکه مدارکشان صحت‌سنجی شود و ثبت‌نام نهایی را انجام بدهند «داوطلب» می‌شوند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
وحیدی وزیر کشور گفت: افراد و گروه‌های سیاسی فرصت پیش ثبت نام در انتخابات را از دست ندهند؛ر: در یک ساعت ابتدایی پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس ۲۲۲۰ نفر به سامانه مراجعه کرده است.
هادی طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی از افرادی که شایستگی و صلاحیت‌های قانونی و عمومی تصدی جایگاه نمایندگی را دارند، دعوت کرد برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است، گفت: در حال حاضر سامانه «جستجوی شغل» وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است.
بیگی گفت: در موضوع دستفروشی، مشکل ما با افرادی است که معابر را مسدود می‌کنند، وگرنه همین حالا حدود ۶ هزار دستفروش در ۶۰ روزبازار شهرداری تهران مستقر شده‌اند که هیچ مشکلی با آن‌ها نداریم، زیرا این افراد کسانی هستند که کاملا به صورت قانونی ثبت‌نام می‌کنند و بدون سد معبر به دستفروشی می‌پردازند. شهرداری هیچ مشکلی با اختصاص فضا به دستفروشان ندارد.
شرط بند ۴ ماده ۴ دستورالعمل خودرویی شورا که از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال بودند اصلاح شد.
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: افراد دارای معلولیت نسبت به ثبت‌نام در امتحان مشترک فراگیر دسـتگاه‌های اجرایی از روز سه‌شنبه ۱۵ تا ۲۷ فروردین‌ماه اقدام کنند.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: با وجود ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طرح واردات خودرو، اما در عمل با توجه به اشتباهات افراد و همچنین اشتباهات بانک‌ها در وکالتی کردن حساب‌ها، در مجموع برای حدود ۳۴ هزار نفر اولویت‌ها مشخص شد.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی کشور تا نیمه اسفندماه مهلت دارند تا نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود در سایت www.jobwo.ir اقدام کنند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از تکلیف این کمیسیون به دولت برای ثبت نام افراد جدید متقاضی یارانه طبق ضوابط قانونی خبر داد.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
هیئت وزیران با هدف تأمین نظر مجلس و رفع ایراد و مغایرت قانونی موجود در مصوبه مربوط به تعیین هزینه ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش در سال ۱۴۰۲، با اصلاح مصوبه مذکور موافقت کرد.
میزان مراجعه به دفاتر مهاجرتی هم افزایش یافته و مدیران این دفاتر می‌گویند، تعداد افراد تحصیلکرده با وضعیت مالی قابل‌قبول برای گرفتن پناهندگی، آن هم به کشور آلمان رشد قابل‌توجهی داشته است؛ آن‌ها از شهریورماه با افزایش تعداد متقاضیان پناهجویی به این کشور مواجه شده‌اند.
ثبت نام از افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون جودو از روز شنبه آغاز شد.
تعداد افراد ثبت‌نام کننده در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک به 12 رسید.
دیوار و جوانه در یک همکاری مشترک ثبت‌نام رویداد«فیوژن» را شروع کرده‌اند. در طی رویداد فیوژن که بدون دریافت هزینه برگزار می‌شود افراد می‌توانند در سه ماه همراه با آموزش و منتورینگ،کسب‌و‌کار خود را در حوزه‌های مشخص شده راه‌اندازی کنند و در صورت موفقیت امکان جذب سرمایه را دارند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر عمده تقاضا در بازار مربوط به خرید و فروش طلا آبشده یا همان خام است، عنوان داشت: خرید طلای آبشده نیز نسبت به یک سال گذشته با کاهش روبرو شده، هرچند که حضور در این بازار را ما به مردم توصیه نمی‌کنیم، زیرا این بازار برای مردم عادی که تخصصی در این رابطه ندارند، همراه با ریسک است، در رابطه با خرید طلای آبشده فاکتور رسمی فروش صادر نمی‌شود و اگر در عیار و یا وزن طلا مشکلی وجود داشته باشد، خریدار اگر در این کار خبره نباشد، با ضرر و زیان روبرو می‌شود و دستش به نوعی هیج جا بند نیست، زیرا فاکتور خرید را در اختیار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ