رییس سازمان بورس درباره زمان تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان گفت: انتقال سهام عدالت به وراث در همین ماه تعیین تکلیف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم نیست.
سخنگوی سازمان بورس با اشاره به انتشار غیرقانونی بخشی از اطلاعات محرمانه معاملات بازار سرمایه، از اخراج افراد خاطی خبر داد.
یزذ- رئیس سازمان صمت یزد از احیای واحدهای صنعتی و معدنی استان با اهدای تسهیلات، تخصیص حقوق معوق، تامین سوخت و واردات ماشین آلات معدنی خبر داد و گفت: ۲۲۰ معدن در استان یزد فعال است.
رییس سازمان بورس از ورود صندوق سرمایه گذاری بازنشستگی به بازار سرمایه در روزهای اتی خبر داد.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رییس اداره پیشگیری ازناهنجاری‌ها وارتقاء سلامت بازارسرمایه سازمان بورس واوراق بهادار ازاتخاذ راهکارهای پیشگیرانه مربوط به تخلف برخی ازناشران اوراق بهادار با موضوع عدم پرداخت سودسهام خبر داد.
رئیس سازمان بورس از معرفی سه شاخص جدید در فرابورس خبر داد و گفت: به دلیل تمرکز و ناهمگن بودن ارزش بازار ناشران حاضر در فرابورس، نیاز دسترسی به شاخص‌ از جنس شاخص‌های هم وزن وجود داشت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید. یکی از این خبر‌ها شایعه استعفا رییس سازمان بورس می‌باشد، آیا این خبر صحت دارد؟
مدیر ارشد سازمان بورس با تاکید بر اینکه به مشتریان کارگزاری تدبیرگر سرمایه اطمینان خاطر داده می‌شود که سازمان به جدیت پیگیر حقوق آنها است، گفت: انتقال پرتفوی دارایی مشتریان این کارگزاری به کارگزاری جایگزین آغاز شده و طی روز جاری و روزهای آتی، مانده پرتفوی این افراد بدون کوچک‌ترین اقدامی از سوی آنها به کارگزاری جایگزین منتقل خواهد شد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از فروش املاک شهرداری در بورس خبر داد و گفت: عرضه و فروش املاک شهرداری در بورس، تعطیلی حیاط خلوت املاک در شهرداری را به دنبال دارد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، از برگزاری عرضه املاک شهرداری از طریق بورس کالا در روز چهارشنبه ۲۳ شهریور خبر داد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، از برگزاری عرضه املاک شهرداری از طریق بورس کالا در روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز عرضه کالاهای متروکه و منتقل شده به این سازمان در بورس کالا خبر داد.
رئیس سازمان بورس با بیان اینکه نظام دستوری، مانع سرمایه‌گذاری جدید می‌شود، از تشکیل کمیته تخصصی برای بازنگری دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و تلاش برای ورود کالا خبر داد.
زینب حقی داور دوم دیدارز دوم تیم ملی ب والیبال ایران و مراکش بود.
شهر کابل پایتخت افغانستان از حدود چهار روز پیش شاهد اکران تابلوهای شهری متفاوت است؛ تابلوهایی با شعارهای «برای عزت ایستاده‌ایم» و «حی علی الحیاء».
مدیرکل صنایع غذا و دارو وزارت صمت از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار برای صفر شدن سود بازرگانی جهت واردات روغن خام و دانه روغنی خبر داد.
تبلت آنر ۸ از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین به یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدئویی مجهز شده است.
ویوو Y30 5G یک گوشی 5G مقرون به صرفه از این برند است که به چیپست دایمنسیتی ۷۰۰، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین پشتی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در پیامی پیروزی تیم تکواندو دختران نونهال کشور را تبریک گفت.
غذا ابزار قدرتمندی برای کنترل سطح قند خون یا گلوکز است. انتخاب‌های سالم می‌توانند به شما کمک کنند از پیش دیابت جلوگیری کنید شانس پیشرفت از پیش دیابت به دیابت نوع ۲ را کاهش دهید و سطح گلوکز خود را در صورت داشتن آن مدیریت کنید.
کمبود ویتامین سی می‌تواند در ساختار ناخن‌ها هم خلل ایجاد کند که باعث ایجاد ناخن‌های قاشقی شکل می‌شود که نازک و شکننده هستند. در این حالت ممکن است لکه‌ها یا خطوط قرمز بر روی ناخن وجود داشته باشند که ناشی از خون‌ریزی رگ‌های ظریف است.
بررسی اطلاعیه‌های جدید کدال نشان می‌دهد که با افزایش سرمایه سه شرکت موافقت شده است. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ