وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار در جایگاه خبرنگاران مستقر در صحن مجلس حاضر شد و این روز را به آنان تبریک گفت.
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است.
فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه‌ای به وزارت ورزش، فعالیت ۷ چهره ورزشی عضو هیات علمی دانشگاه را در راس فدراسیون‌های ورزشی ممنوع و غیرقانونی اعلام کرد.
پروژه خط ریلی فولاد شهریار روز 31 خرداد ماه جاری با حضور مقام های گروه مالی گردشگری، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقام های استان آذربایجان شرقی به طور رسمی افتتاح می شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر بحث تغییر وزیر ورزش و جوانان جدی باشد، با توجه به اینکه تاکنون ۴-۵ وزیر هم تغییر کرده‌اند و به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس رأی اعتماد دریافت کند، به همین خاطر ممکن است که بحث استیضاح وزیر ارتباطات مطرح نشود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح احداث غرفه های عرضه مستقیم محصولات پروتئینی در مجموعه سردخانه ای شباهنگ در جنوب تهران بازدید کردند.
نظری خانقاه ادامه گفت: چرا دولت برای واردات خودرو فکر اساسی نکرد؟ فرستادن لایحه دوفوریتی در آستانه استیضاح توهین به مردم است. نمایندگان محترم اگر استیضاح رای نیاورد شما هم رای نخواهید آورد.
در آستانه روز جهانی قدس، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‏شکن روز قدس دعوت کرد.
راجرز با اشاره به ادعا‌های بی‌اساس مقام‌های دفاعی آمریکا مبنی بر این‌که ایران تا دست‌یابی به مواد غنی‌سازی‌شده کافی برای ساخت بمب هسته‌ای تنها ۱۲ روز فاصله دارد، مدعی شد: «مطلقاً اجازه وقوع چنین اتفاقی را نخواهیم داد».
مجلس خبرگان رهبری در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم کشورمان خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کنند.
در آستانه روز دانش آموز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه با جمعی از دانش‌آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت ۳ ساعت مشکلات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان، دانش‌آموزان و بهبود شرایط کشور را که بسیار صریح مطرح کردند، شنید.
تازه‌ترین نظرسنجی شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز حاکی از آن است که در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، جمهوری‌خواهان با شکست دموکرات‌ها، اکثریت مجلس نمایندگان را به دست خواهند گرفت.
تازه‌ترین نظرسنجی شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز حاکی از آن است که در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، جمهوری‌خواهان با شکست دموکرات‌ها، اکثریت مجلس نمایندگان را به دست خواهند گرفت.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای نظارتی در آستانه تدوین برنامه هفتم، گفت: برای تحقق سرمایه گذاری باید زیرساخت ها در حوزه های مختلف توسعه یابد.
سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان، موجب تشدید حضور پلیس در پایتخت این کشور شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد.
حدود دو ماه پیش بود که وزیر صمت تا آستانه استتیضاح پیش رفت و بر اساس توافق رئیس جمهور و رئیس مجلس فرصت دوباره گرفت. فرصتی که البته به نظر درخواست کنندگان استیضاح مشروط بر عدم معرفی مجدد ایشان به عنوان وزیر صمت بود.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
افزایش قیمت موادغذایی در دنیا ادامه دارد
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.
در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم و همزمان با روزهای بررسی فهرست وزرای پیشنهادی از سوی حجت‌الاسلام رئیسی برای تشکیل هیأت دولت، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری مهر در قالب سلسله گزارش‌هایی به انعکاس دیدگاه فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر پرداخت تا در قالب نظرخواهی مستقیم از صاحب‌نظران این حوزه به تبیین بخشی از اولویت‌های اجرایی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بپردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ