شرایط جوی در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتوجه به بارش‌های رگباری، اطراف سنگ‌ها سست شده و احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی متصور است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در استان‌های ساحلی خزر، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
سازمان امداد و نجات هلال احمر از احتمال بارش‌های رگباری در ارتفاعات شرق تهران خبر داد و اعلام کرد:از مردم تقاضا می‌شود از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
برای روزهای جمعه تا شنبه آسمان استان کمی ابری گاهی وزش باد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به عبور و فعالیت یک سامانه بارشی افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و رگبار باران و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی مورد انتظار است.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در برخی نقاط استان طی امروز و فردا (۷ و ۸ خرداد) خبر داد.
سازمان هواشناسی از افزایش سرعت وزش باد در تهران و وقوع بارش‌های رگباری از روز سه‌شنبه خبر داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور: در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به بارش‌های رگباری در ۴ استان گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنان در آماده باش‌اند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و تهران انتظار می‌رود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب و مرکز استان طی روز یکشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها پیش‌بینی شده است.
معاون سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بارش‌های امروز و فردا در مناطق تحت تأثیر هشدار قرمز هواشناسی از جنس رگباری همراه با ذوب شدن برف هستند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما و تداوم بارش‌های رگباری بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری پراکنده در برخی مناطق بویژه نیمه شرق استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی جدید در مناطقی از استان طی روز دوشنبه ۲۲ اسفند خبرداد.‌
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب خبرداد.‌
رگبار و رعد و برق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از استان اردبیل، بخش‌های شمالی استان کردستان و ارتفاعات شمالی استان زنجان برای روز جاری پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شمال فارس، برخی نقاط اصفهان و شرق کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق در ارتفاعات مازندران و گیلان، مناطقی از کرمان، جنوب یزد، شرق فارس و شمال هرمزگان رخ می‌دهد.
خطر سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی / مردم از حاشیه رود‌ها فاصله بگیرند.
خطر سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی / مردم از حاشیه رود‌ها فاصله بگیرند.
به گزارش سازمان هواشناسی در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان به سبب رشد ابرهای همرفتی، بارش‌های رگباری را شاهد هستیم که با رعد و برق و وزش باد شدید همراه است.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب کشور سواحل دریای خزر، ارتفاعات دامنه‌های البرز، ارتفاعات زاگرس، رگبار موقت باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ