باتوجه به بارش‌های رگباری، اطراف سنگ‌ها سست شده و احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی متصور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای ۸ استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران و شرایط ناپایدار جوی، بویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه جاده توقف نکنند.
مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال سقوط سنگ از کوه و آبگرفتگی معابر هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی‌ها در ۱۷ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها، سقوط سنگ در مناطق کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی‌ها در ۱۷ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها، سقوط سنگ در مناطق کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.
برخی منابع از پیشروی نیروهای شبه  نظامی واکنش سریع در خارطوم پایتخت سودان خبر می‌دهند.
محمد احمدی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وضعیت نارنجی در منطقه، اظهار کرد: براین اسای با توجه به احتمال بارندگی و ریزش سنگ هشدار لازم به رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را داشتند داده شد.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
رئیس دادگاه ورزش کاتالونیا ادعایی درباره آینده احتمالی پرونده نگریرا که باشگاه بارسا با آن درگیر است مطرح کرده و هواداران بلوگرانا را به شدت نگران کرده است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گرمتر شدن هوای استان و احتمال سقوط بهمن در مناطق برفی به دلیل ذوب برف خبرداد.
کرمی از رانندگان و مسافران خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال سقوط سنگ از توقف در حاشیه جاده بویژه در محور کرج -چالوس اجتناب کنند.
بنا بر اعلام سازمان آب و هوای ملی در «بانسویل/ریو گرانده ولی» چندین نفر وجود احتمالی شهاب سنگ را در غرب «مک آلن» گزارش داده‌اند. این سازمان آب و هوایی همچنین گزارش داد که تجهیزات نقشه‌برداری صاعقه زمین ثابت (Geostationary Lightning Mapper) برق (درخشندگی) ناشی از این شهاب سنگ را ثبت کرده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت:‌ در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... داده شده است.
احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی تهران
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: شاهد بارش برف قابل توجهی در استان تهران بودیم. همچنین هواشناسی درباره سقوط بهمن در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان تهران هشدار‌های لازم را داده است.
تهران- مدیرعامل هلال احمر استان تهران در خصوص احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات این استان هشدار داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیل و سقوط بهمن در ۹ استان کشور خبر داد.
ویل ایتالیایی از احتمال هر چند کم سقوط یوونتوس به سری بی فوتبال ایتالیا خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در مسیرهای کوهستانی این استان هشدار داد.
پس از کسر 15 امتیاز از یوونتوس که باعث سقوط این تیم به رده دهم سری آ شد، حالا احتمال کسر 15 امتیاز دیگر و سقوط این تیم به قعر جدول نیز قوت گرفته است.
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد.
اگر در چند ماه آینده این دو باشگاه نتوانند لایسنس حرفه‌ای را دریافت کنند، فصل آینده سر و کارشان با کمیته انضباطی خواهد بود که هیچ بعید نیست منجر به ابطال پروانه حرفه‌ای دو باشگاه شود و آن‌ها را در مسیر سقوط به لیگ دسته سوم قرار دهد.
موعد تسویه حساب با آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال فرا رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ