اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب و مرکز استان طی روز یکشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام برگزاری دهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور، از رشد ۱۴۱ درصد واحدهای نوسازی شده ۸۰ شهر طی بهار امسال خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران نسبت به ساعت تمرینی‌شان انتقاد کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش‌های بهاری امسال همچنان ۲۴ درصد کمتر از شرایط «نرمال» است.
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: مسابقات غرب آسیا تورنمنتی است که ما را به آمادگی بهتری جهت حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک پاریس می‌رساند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ٢٠ تیم امدادی شامل ٢١۰ امدادگر و نجاتگر در ۲ روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته‌های غذایی و ‌.. را میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور: در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: باران‌های بهاری در کشور طی روزهای آینده ادامه دارد.
به گزارش سازمان هواشناسی؛ در روز های آینده در برخی از مناطق شمال، شمال غرب و مرکزی کشور انتظار بارش باران‌های بهاری را خواهیم داشت.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش‌های بهاره در ۱۰ استان شدت می گیرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری بارش باران‌های بهاری در نیمه شمالی کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هوا شناسی، در مناطق شمال غرب و نیمه شرقی کشور را برای رگبار و رعد و برق و همچنین وزش بادهای شدید را در نوار غربی کشور پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران‌های بهاری در برخی شهرها طی روز جاری پیش بینی می‌شود.
آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های عددی نشان می‌دهد که در روزهای پیش رو به ویژه ایام عید فطر برخی مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت اما در برخی استان‌ها باران می بارد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های بهاری اصفهان از دهه دوم اردیبهشت ماه نسبت به فروردین بهبود خواهد یافت.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از آغاز بارش‌ها از شامگاه امروز در نیمه غرب استان و فراگیر شدن رگبارهای بهاری در بیشتر مناطق طی روز پنجشنبه خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارندگی‌های فرا نُرمال برای اصفهان در بهار امسال پیش‌بینی کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار به استان از روز جمعه ۱۱ فروردین و بارش‌های رگباری در غرب استان خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز رگبارهای بهاری در نیمه غربی استان از امشب و فراگیر شدن بارش‌ها در سطح استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز رگبارهای بهاری در نیمه غرب استان از امشب و فراگیر شدن بارش‌ها در سطح استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
این کشتی به دلیل وزش باد‌های شدید زمستانی واژگون شده و در حال حاضر بالگرد‌ها و قایق‌های امداد و نجات و همچنین چندین قایق خصوصی برای پیدا کردن ۹ خدمه کشتی که مفقود شده‌اند، آب‌های منطقه را جستجو می‌کنند.
سرمربی تراکتور معتقد است در دیدارهای خانگی نمایش بهتری خواهند داشت.
سخنگوی دولت گفت: بازی‌های سیاسی، دولت آلمان را از جرایمی که علیه مردم ایران انجام داد، مبرا نخواهد کرد.
به دلیل عدم بارش در بهار سال آبی گذشته و همچنین تاخیر در بارش‌های سال آبی جاری در پاییز و پیش بینی بارش‌ها از نیمه آذر ماه به بعد در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود ۱۵۰ میلیون مترمکعب است و این شرایط را مدیریت این میزان آب در بخش‌های مختلف سخت کرده و است و به گفته کارشناسان زنگ خطر تامین آب شرب اصفهان به صدا درآمده است.
به نظر می رسد که آلومینیوم در بازی های خارج از اراک، عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیدارهای خانگی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ