اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب خبرداد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از رشد ابر و احتمال بارش‌های خفیف و موقت و وقوع رعد و برق در مناطق شمالی استان خبرداد.‌
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های رگباری موقت در نیمه شمالی استان خبرداد.
سازمان امداد و نجات هلال احمر از احتمال بارش‌های رگباری در ارتفاعات شرق تهران خبر داد و اعلام کرد:از مردم تقاضا می‌شود از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
برای روزهای جمعه تا شنبه آسمان استان کمی ابری گاهی وزش باد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به عبور و فعالیت یک سامانه بارشی افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و رگبار باران و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی مورد انتظار است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در برخی نقاط استان طی امروز و فردا (۷ و ۸ خرداد) خبر داد.
سازمان هواشناسی از افزایش سرعت وزش باد در تهران و وقوع بارش‌های رگباری از روز سه‌شنبه خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به بارش‌های رگباری در ۴ استان گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنان در آماده باش‌اند.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش‌های رگباری در جنوب استان از امروز خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب و مرکز استان طی روز یکشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها پیش‌بینی شده است.
معاون سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بارش‌های امروز و فردا در مناطق تحت تأثیر هشدار قرمز هواشناسی از جنس رگباری همراه با ذوب شدن برف هستند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار به استان از روز جمعه ۱۱ فروردین و بارش‌های رگباری در غرب استان خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما و تداوم بارش‌های رگباری بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع بارش‌های رگباری محلی، روانآب و سیلاب‌های لحظه‌ای در سراسر استان از امروز تا پنجشنبه سوم فروردین ماه هشدارداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارش‌زا به استان از روز سه‌شنبه یکم فروردین خبر داد و گفت: بارش‌های رگباری تا سوم فروردین اکثر مناطق اصفهان را فرا می گیرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری پراکنده در برخی مناطق بویژه نیمه شرق استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی جدید در مناطقی از استان طی روز دوشنبه ۲۲ اسفند خبرداد.‌
شرایط جوی در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری فردا مناطقی از استان از جمله کلانشهر اصفهان
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در غرب و جنوب استان از عصر امروز خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در غرب و جنوب استان از عصر امروز خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شمال فارس، برخی نقاط اصفهان و شرق کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ