اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری پراکنده در برخی مناطق بویژه نیمه شرق استان طی امروز خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما و تداوم بارش‌های رگباری بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه بارش‌ها به مناطقی از جنوب کشور کشیده می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری فردا مناطقی از استان از جمله کلانشهر اصفهان
تداوم بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به هجوم بی‌سابقه مردم این کشور به بانک‌های غذا منجر شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان و شمال خراسان رضوی خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش‌ برف و باران در بسیاری از نقاط کشور طی روز جاری تداوم دارد.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس با بیان اینکه احتمالا فردا شورای عالی بورس نامه شورای رقابت را بررسی می کند، گفت: عرضه خودرو در بورس تا زمان تصمیم گیری شورای عالی بورس تداوم می یابد.
اصفهان- بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فعالیت تمامی ادارات وبانک های استان از روز دوشنبه ۳بهمن ماه به روال عادی بازمی‌گردد اما آموزش در ۱۲ شهر استان غیر حضوری است.‌
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود امواج بارشی به غرب استان از بعد از ظهر فردا چهارشنبه و فعالیت متناوب آن تا ۲۶ آذرماه در بیشتر مناطق خبرداد.
در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز دو بازی دیگر برگزار می‌شود که در آن، دو نماینده دیگر آسیا به مصاف رقبا می‌روند.
تداوم بارش‌ها تا روز یکشنبه
تداوم بارش‌ها در جنوب کشور
تداوم بارش‌ها در اغلب مناطق کشور
کایسری اسپور با دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل آدانا دمیراسپور را آغاز می‌کند.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی و ریزش هوای خنک از مرزهای بالاتر بارش‌ها تقویت می‌شود و کاهش دما در مناطق شمالی کشور پیش‌بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی به تدریج گستره بارش‌ها به استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود.
تداوم بارش‌ها تا پایان هفته
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۷۰ تن از ایشان وخیم است.
تداوم بارش‌های سیل‌ آسا در جنوب کشور
تداوم بارش‌های موسمی در بیشتر استان‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ