برای روزهای جمعه تا شنبه آسمان استان کمی ابری گاهی وزش باد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به عبور و فعالیت یک سامانه بارشی افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و رگبار باران و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی مورد انتظار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در برخی از استان‌های کشور نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با تاکید بر احتمالی بودن پیش‌بینی‌های هواشناسی و شش ماهه بودن بازه زمانی پیش‌بیتی‌های فصلی اظهار کرد: ورود هر بار پدیده ال‌نینو لزوماً باعث ترسالی و هر لانینا منجر به کاهش بارندگی‌ها نمی‌شود.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار به استان خبر داد و گفت: بارش‌های همرفتی و وزش باد و گردوخاک بیشتر مناطق استان را طی ۴۸ ساعت آتی دربرمی‌گیرد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش‌های رگباری در جنوب استان از امروز خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب و مرکز استان طی روز یکشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های بهاری اصفهان از دهه دوم اردیبهشت ماه نسبت به فروردین بهبود خواهد یافت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها پیش‌بینی شده است.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار به استان از سه شنبه خبرداد و گفت: با فعالیت این سامانه احتمال بارش‌های همرفتی وجود دارد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۱ فروردین) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارندگی‌های فرا نُرمال برای اصفهان در بهار امسال پیش‌بینی کرد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع بارش‌های رگباری محلی، روانآب و سیلاب‌های لحظه‌ای در سراسر استان از امروز تا پنجشنبه سوم فروردین ماه هشدارداد.
به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روز شنبه نیز بارش‌های پراکنده در استان‌های گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی و شمال استان سیستان و بلوچستان ادامه دار خواهد بود و پس از آن این سامانه بارشی کشور را ترک خواهد کرد.
شرایط جوی در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا جمعه روند کاهش تدریجی دما و از شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (اول اسفند) کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲ اسفند) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود و در نوار شرقی کشور وزش بادهای نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی ارتفاعات استان برای امروز و فردا را ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش‌های پراکنده برف و گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه ۲۳ آذر در غرب کشور و شمال خوزستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز پنجشنبه ۲۴ آذر در غرب و جنوب غرب کشور بارش‌ها تقویت شده و به بوشهر و جنوب اصفهان نیز گسترش پیدا می‌کند.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های اصلی و مطلوب در استان اصفهان و منابع آبی از نیمه دوم آذر ماه پیش‌بینی می‌شود.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: سامانه بارشی جدیدی امروز (۹ آبان) به کشور وارد می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده بارش‌های خوبی در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و شمال قزوین همچنین بارش‌های پراکنده در ارتفاعات کرمانشاه و کردستان مورد انتظار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ