سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارند، سعی داریم از نظر فنی آنها را طوری ارتقاء دهیم که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر جدید گل‌گهر می‌گوید حضور بانوان در دیدار با فولاد برای آن‌ها دلگرمی بوده‌است .
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: مطالبات دختران به حق است و فدراسیون هیچ تفاوتی بین مردان و بانوان نمی‌گذارد و برای پیشرفت هر دو بخش تلاش می‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال از تلاش برای امضای یک تفاهمنامه «مهم» با عربستان خبر داد و گفت: شورای امنیت ملی ورود زنان به ورزشگاه را تصویب کرده است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.
نائب رئیس فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی بانوان ترکیب جوان با تجربه کم اما با انگیزه ای دارد که تلاش داریم با تمهیدات مختلف این مشل را رفع کنیم.
درحالی که غرب تلاش دارد چهره‌ای مخدوش از زن ایرانی به نمایش گذارد ارتقای جایگاه زنان جامعه و باز شدن فضا برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، ورزشی و .. غیر قابل انکار است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم برای حضور بانوان برای تماشای دربی پایتخت را فراهم سازیم.
مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
یک فعال سیاسی نوشت: عده‌ای از نهادها و افراد ذینفوذ، با سیاسی کردن پوشش بانوان و توصیه به اقدامات تشنج‌زای اجتماعی، در جهت بی‌ثبات‌سازی جامعه تلاش می‌کنند!
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر تلاش برای رفع دغدغه‌های امدادگران و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص تاکید کرد.
فدراسیون فوتبال در تلاش است مقدمات بازگشت زنان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال را فراهم کند.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ما در تلاش هستیم تیم‌های ملی پاراوزنه برداری بانوان و بوچیا را برای اولین بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.
گرگان- محیط بانان گلستانی با پایش روزانه و گشت های پیاده در مناطق باتلاقی خلیج گرگان دام‌های هوایی این پهنه آبی را که برای زنده گیری پرندگان مهاجر نصب شده، جمع آوری می کنند.
راه اندازی پویش زن توانمند توسط بانوان ایرانی برای معرفی زنان موفق ایرانی به جامعه جهانی را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
رییس انجمن پاراوزنه برداری گفت: در صورت ارتقاء رکورد بانوان پاراوزنه بردار، شرایط حضورشان در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین فراهم خواهد شد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس به فکر جبران نتایج از دست رفته مسابقات سوپر لیگ است.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تلاش ما این است ریل‌گذاری خوبی که در هندبال زنان آغاز شده، ادامه داشته باشد.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
مسابقات مارپیچ کوچک رقابتهای پارااسنوبرد کاپ آسیا با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز برای بانوان شایسته کشورمان همراه بود.
جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمین‌مان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمینمان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: تلاش بر این است که در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی رنکینگ خود را از جایگاه نهم ارتقاء دهیم.
با تلاش کمیته مشوقین و معاونت فرهنگی باشگاه استقلال، به بانوان استقلالی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، بادکنک‌های آبی، شاخه گل و پرچم‌های استقلال اهدا می‌شود
رودبار- «زیبا یحیوی» بانوی رودباری با تلاش و کوشش از محروم ترین روستای این شهرستان موفق شده عضو تیم ملی هاکی بانوان جمهوری اسلامی ایران شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ