درحالی که غرب تلاش دارد چهره‌ای مخدوش از زن ایرانی به نمایش گذارد ارتقای جایگاه زنان جامعه و باز شدن فضا برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، ورزشی و .. غیر قابل انکار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
تیم فوتبال زنان سوئد در حالی به نیمه نهایی جام جهانی رسید که عملکردش توجه کارشناسان فوتبال را جلب کرده است.
برای اولین بار بعد از شایعات جدایی گل‌محمدی، یک عضو کادرفنی پرسپولیس در این مورد صحبت کرده است.
به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
فرناندینیو، هافبک سابق منچسترسیتی، اظهارات جالبی را از تجربه کار با پپ گواردیولا مطرح کرده است.
معاون رئیس‌جمهور گفت: بانوان قهرمان با وجود پوششی که برخی فکر می‌کنند مانع تحرک و کسب موفقیت است توانستند کشورهای بنیانگذار و صاحب سبک کشتی را پشت سر بگذارند.
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به گفتگوی خود با مربی تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران، نوشت: بانوان قهرمانی با وجود پوششی که برخی فکر می کنند مانع تحرک و کسب موفقیت است، توانستند کشورهای بنیانگذار و صاحب سبک این کشتی در آسیای میانه مانند قرقیزستان و ازبکستان را پشت سر بگذارند.
مدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد امروز اعلام کرد که در صورت عدم موفقیت در قانع کردن مقامات طالبان پیرامون اجازه دادن به زنان محلی برای کار در این سازمان، ممکن است از افغانستان خارج شویم.
مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که کانون مربیان و فدراسیون باید با هماهنگی یکدیگر مسیر موفقیت آمیزی را جلو ببرند.
بعد از موفقیت در دور نخست مسابقات مقدماتی المپیک پاریس، صبح امروز اعضای تبم ملی زنان به ایران بازگشتند.
ستاره ریزنقش فوتبال زنان ایران توانست بار دیگر در نقش یک ستاره بدرخشد و تیم ملی را به موفقیت برساند.
مدافع تیم جوانان ایران می‌گوید انگیزه زیادی برای شکست دادن عراق و رسیدن به موفقیت در آسیا دارند.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
کیانوش رحمتی به لزوم ثبات در ترکیب استقلال اشاره می کند و آن را لازمه موفقیت می داند.
اسکات مک تومینای، هافبک جوان منچستریونایتد، مدعی شد امسال زمان خوبی برای موفقیت این باشگاه است.
سون هیونگ مین می گوید که فکرش را هم نمی کرد که در چهار بازی جام جهانی به صورت کامل بازی کند.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
سریک گنبد تیم والیبالی است که سردار آزمون تشکیل داده و ستاره تیم ملی اولین تجربه تیمداری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
سیده الهام حسینی هر سه طلای دسته ۸۱ کیلوی وزنه‌برداری زنان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ به گردن آویختند. رکورد مجموع او ۲۲۷ کیلو بود و هر شش حرکت ملی‌پوش ایرانی نیز با موفقیت همراه بود
سیده الهام حسینی هر سه طلای دسته ۸۱ کیلوی وزنه‌برداری زنان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ به گردن آویختند. رکورد مجموع او ۲۲۷ کیلو بود و هر شش حرکت ملی‌پوش ایرانی نیز با موفقیت همراه بود
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ساپینتو ورق جدیدی را در فوتبال ایران رقم زده و به نظرم موفقیت با او دور از انتظار نیست به شرط اینکه به او زمان دهیم تا افکار خود را پیاده کند.
لورنزو براردی، اسطوره والیبال ایتالیا، برای الساندرا کمپدلی به همراه تیم ملی والیبال زنان ایران آرزوی موفقیت کرد.
من در اثنای عملیات خرمشهر به عواملی برخوردم که تا حدودی در آزادسازی آن شهر سهیم بودند. این عوامل و عناصر در هر نبردی پایه و اصول هستند. نیرو‌های اسلامی با به‌کارگیری آن عوامل توانستند دنیا را غافلگیر کنند و معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند، زیرا نبرد خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین نبرد‌ها در تاریخ معاصر است؛ این عملیات پشت صدام را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ