نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا ویگمن، سرمربی زنان انگلیس، می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام جهانی 2023 انجام خواهد داد.
ستاره جوان بسکتبال ایران در مسابقات NCAA آمریکا گفت: الان تنها هدف اصلی من رسیدن به مسابقات NBA است و همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا این مهم را به دست آورم.
من در شروع کارم خیلی دسترسی به همه چیز نداشتم و بیشتر کلیپ‌های مصطفی نظری را نگاه می‌کردم و از ایشان یاد می‌گرفتم. الگو‌های من تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا و دیداک گلر فوتسال بارسا هستند. معمولا همه گلر‌ها را دنبال می‌کنم و تلاشم این است از همه یاد بگیرم.
وزیر کشور گفت: همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند تا بار دیگر توطئه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه شود.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
رئیسی نمایندگان مجلس را بهترین مشاورین دولت در اداره کشور در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: مردم از اختلاف و بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته شده‌اند، امروز وظیفه دولت و مجلس این است که با حل مسائل مردم و فراهم کردن زمینه آسایش و نشاط آنان، موجبات افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم کنند.
رسانه ها با انتشار فیلم هایی نشان دادند که «بایدن» در نشست امروز با مقامات لهستانی در ورشو، همه تلاش خود را کرد تا چشمانش را باز نگه دارد.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است کشتی پایتخت پتانسیل فراوانی دارد که می‌تواند در صورت تلاش و همکاری همه جانبه متولیان دوباره تبدیل به قطب کشتی ایران شود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با مون‌پلیه به بازیکنان تیمش هشدار داد و گفت همه بازیکنان پاری سن ژرمن باید در زمین بیشتر تلاش کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت همه تلاش خود را به کار گرفت تا لایحه بودجه واقع‌بینانه تدوین شود، «پرهیز از تورم‌زایی» را محوری‌ترین مسأله مورد توجه در تنظیم بودجه سال آینده عنوان کرد.
فغانی در واکنش به این تصمیم فیفا گفت: تمام تلاشم را انجام دادم که با دقت قضاوت کنم اما بخاطر شرایط اخیر ایران، تمرکز کافی نداشتم. از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.
مربی تیم ملی بلژیک در نشست خبری بازی با مراکش گفت که می داند مردم از این تیم توقع قهرمانی دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد.
مدافع ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸، امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران در نشست خبری پیش از جام جهانی بود.
بازیکنان تیم ملی در دیدار با رئیس جمهور قول دادند برای کسب موفقیت تلاش کنند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان در حالی به دست آمد که تیم میزبان تمام شرایط را از مدت‌ها قبل برای کسب این عنوان مهیا و آماده کرده بود.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان در حالی بدست آمد که تیم میزبان تمام شرایط را از مدتها قبل برای کسب این عنوان مهیا و آماده کرده بود.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان در حالی بدست آمد که تیم میزبان تمام شرایط را از مدتها قبل برای کسب این عنوان مهیا و آماده کرده بود.
قهرمان تکواندو آسیا گفت: همه تلاشم در مسابقات جهانی مکزیک کسب 120 امتیاز و مدال طلای جهان است.
ارنستو والورده امروز به ورزشگاه نوکمپ بر می‌گردد و به عنوان مربی اتلتیک بیلبائو دوست دارد تیم سابق خود بارسلونا را شکست دهد.
متهم گفت: من قبول دارم که باعث مرگ پسر‌بچه شده‌ام، اما باور کنید قصدم کشتن او نبود و عمدی در کارم نداشتم. من فقط می‌خواستم او را با خودم ببرم تا از مردم پول بیشتری بگیرم. همه تلاشم را برای نجاتش انجام دادم، اما موفق نشدم.
رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌ها خواست همه تلاش خود را برای مهار تورم، ارتقای بهره‌وری، ایجاد اشتغال واقعی و تداوم روند فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور به کار گیرند.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، معتقد است که بازی برابر پاری سن ژرمن برای این تیم بسیار جذاب است.
محسنی اژه‌ای خطاب به مقامات قضایی استان‌های مرزی که در مسیر زوار اربعین قرار دارند، دستوراتی صادر کرده و بر ضرورت اهتمام مسئولان قضایی تأکید کرد.
یکی از بازیکنان لس‌آنجلس اف‌سی می‌گوید گرت بیل، ستاره ولزی که اخیرا به این تیم منتقل شد، به خوبی در ترکیب جا افتاده و سعی می‌کند با هم‌تیمی‌های اکثرا لاتین‌تبار به زبان اسپانیایی صحبت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ