مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران عازم استرالیا شده است‌.
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
بحث تعویق احتمالی رقابت‌های لیگ برتر پیرو صحبت‌های مهدی تاج و برای حل یک مشکل قدیمی در فوتبال ایران است.
مراسم گرامیداشت محمد عباس‌تبار با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در همدان برگزار شد.
علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، روز گذشته در فدراسیون فوتبال با مهدی تاج ملاقات کرد.
مهدی تاج از مشکل عجیب پیش آمده در خصوص هتل تیم ملی در جام ملت‌ها پرده برداشت.
مهدی تاج می‌گوید مشکل قرارداد مربیان تیم‌های ملی حل شده است.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف بازدید کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار هوادار در برابر پرسپولیس پنج شنبه هفته جاری به استادیوم پاس می رود.
آنطور که مهدی تاج اعلام کرده، آن‌ها حتی در پرداخت پول به شرکت‌ها خارجی تجهیز کننده، به علت تحریم مشکل دارند.
مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی بسیار مثبتی از انتخاب قلعه‌نویی برای تیم‌ملی دارم.
مهدی تاج با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
گفته می‌شود مهدی تاج برای مناصب آسیایی خود سالانه حدود ۲۰۰هزاردلار درآمد کسب می‌کند. این در حالیست که کرسی آسیایی تاج در مقاطع مختلف هیچ کمکی به منافع فوتبال ایران نکرده است.
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید دلیل بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 کم گل خوردن مقابل آمریکا و انگلیس بوده است!
مهدی تاج در مراسم بهترین های فوتبال جهان از سوی فیفا که قرار است، دوشنبه در شهر پاریس برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
با اعلام مهدی تاج مشکل شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان برای حضور در اردوی تیم ملی حل شده است.
مهدی تاج به سرمربی تیم ملی ایران قول داد مشکل حضور دو مدافع ملی پوش الاهلی قطر را برطرف کند.
درست است که طرفداران مهدی تاج می‌گویند او مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد و نمی‌توان به این حضور گیر قانونی داد؛ ولی مخالفانش از سناریویی جدید خبر می‌دهند.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
مهدی تاج مهیا می‌شود تا دوباره روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال ایران بنشیند و ظاهرا خیالش هم راحت است. با چنین فضایی این سؤال مطرح می‌شود آن‌هایی که وعده دادگاهی‌کردن دوباره مهدی تاج را می‌دهند، آیا قدرتی دارند یا خیر؟ تاج و دوستانش مدت‌هاست قرار است دادگاهی شوند و مشکلی برایشان پیش نیامده است؛ آیا وعده جدید باورپذیر است؟
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ