جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمینمان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان بهره‌مندی ایران و ونزوئلا از منابع سرشار انرژی، ظرفیت‌های مکمل و مشترک اقتصادی و تجاری و وجود اراده‌ی جدی را ضامن اجرای توافق راهبردی ۲۰‌ساله و تحقق عملی منافع دو ملت دانست.
وزیر امور خارجه بهره‌مندی ایران و ونزوئلا از منابع سرشار انرژی، ظرفیت‌های مکمل و مشترک اقتصادی و تجاری و وجود اراده‌ جدی را ضامن اجرای توافق راهبردی ۲۰ ساله و تحقق عملی منافع دو ملت دانست.
سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.
احتمال بهبود روابط با مصر پس از عربستان، به عنوان دومین کشور عربی که ایران در سال‌های گذشته با آن تنش داشته، این گمانه‌ را تقویت کرده است که اراده‌ی نظام سیاسی بر این شده که بدون مذاکره مستقیم با خود غرب به رهبری امریکا و تنها با تنش‌زدایی منطقه‌ای، از شدت فشار تحریم‌های بین‌المللی بکاهد.
اردوغان شامگاه سه‌شنبه در اولین مصاحبه تلویزیونی خود بعد از پایان دور اول انتخابات ریاست جمهوری، گفت: «اراده‌ای که پای صندوق‌های رأی متجلی شد، مقدس است. برای نشان دادن اتحاد [خود با مردم]، ما بلافاصله فرایند آماده‌شدن برای انتخابات ۲۸ می‌را آغاز کردیم. امروز با همه سران (ائتلاف) ملاقات داشتم».
به نظر می‌رسد اگر دولت و سایر قوا و دستگاه‌های نظام اراده‌ای برای تحقق اهداف نامگذاری دارند، باید تجدیدنظر اساسی در رویکرد‌ها و عملکرد‌های خود داشته باشند و به‌طور خلاصه کار‌هایی که تاکنون انجام می‌دادند را متوقف و کار‌هایی که انجام نمی‌دادند یعنی مجموعه تنش‌زدایی داخلی و خارجی، کاهش هزینه، ثبات در تصمیم‌گیری، حمایت از سرمایه‌گذاری، ایجاد امنیت اقتصادی را در دستور کار قرار دهند و تنها در این شرایط است که می‌توان امیدوار بود کم‌کم منویات اقتصادی رهبر انقلاب محقق شود.
همه‌ی حرف من این است که بی‌جهت سایش نهاد حکمرانی با زندگی روزمره‌ی مردم را حداکثری کرده‌ایم. با کاشتن یک سری الگوریتم سر راهِ شبکه‌های اجتماعی، سایش حکمرانی با مردم را زیاد می‌کنیم و باعث مقاومت اجتماعی در برابر آن می‌شویم. جامعه هم وقتی اراده‌ی حکومت را در ادامه چنین سایشی می‌بیند آن را پس می‌زند. همان می‌شود که امروز برخی می‌گویند: «با کبوتر پیامم را می‌فرستم، اما با شبکه‌ی داخلی نمی‌فرستم.»
مقبره‌ی توت‌عنخ‌آمون پر از مجسمه‌هایی از جنس عاج و فلزات باارزش، جواهرات و حتی یک ارابه‌ی طلایی کامل بود. اما یکی از رازآمیزترین اشیاء این مجموعه، یک سوسک سنگی شفاف بود که بر روی یک سینه‌آویز قرار داده شده بود.
هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود؛ اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون من سرمربی پرسپولیس هستم.
رئیس اسبق سازمان تنظیم مقررات رادیویی گفت: باید اقتدار سازمان تنظیم افزایش یابد و اگر اراده‌ای باشد رگولاتوری نسل پنجم و تعامل بین رگولاتورها رخ دهد.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به سران قوا تاکید کردند که نباید به گونه‌ای رفتار و اقدام شود که مردم احساس کنند اراده‌ای برای آرام‌تر کردن فضای کشور وجود ندارد؛ لذا لازم است در کنار اجرای قانون و جهاد تبیین، رحمت و عطوفت اسلامی هم در دستورکار مسئولان نظام باشد.
یزد- رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم یزد گفت: ایجاد یک میلیون مسکن نیاز کشور، حکم قانونی و اراده‌ ماست.
باید بگویم مسئله این است که اصلا اراده‌ای برای بهبود اوضاع وجود ندارد. نه اراده‌ای برای به کارگیری نیرو‌های کارآمد، نه اراده‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی، نه اراده‌ای برای پیدا کردن راه حل و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم. الان هم بودجه را انبساطی بسته‌اند و سال دیگر هم باز تکرار داستان کسری بودجه و استقراض از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی و تورم سرسام آور است.
هر چند وقت یک بار مباحثی درباره اصلاح قانون انتخابات در مجلس و دولت مطرح می‌شود که باید ببینیم این بار این موضوع محقق می‌شود یا مانند سنوات قبل به جایی نمی‌رسد.
جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمین‌مان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
یک پژوهشگر و متخصص حوزه شهر هوشمند از ارائه‌ی الگوی توسعه خدمات شهری بر اساس فناوری بلاکچین خبر برای نخستین بار خبر داد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که در این دیدار ابتکارهایی مطرح شد که اگر طرف مقابل تمایل یا اراده‌ای برای به سرانجام رساندن توافق داشته باشد، مسیر برایش باز است.
یک دیپلمات کشورمان اظهار کرد: اروپایی‌ها هیچ اراده‌ای در مقابل آمریکا ندارند و طی این سال‌ها بارها مشاهده کردیم که به نوعی در نقش سرباز آمریکا رفتار کرده‌اند.
به نظر می‌رسد به ثمر رساندن و بهره‌برداری از پتروپالایشگاه‌ها نیازمند اراده‌ای ملی و فراتر از تکالیف قانونی است، موضوعی که رهبری نیز بارها بر آن تأکید کرده است.
به نظر می‌رسد به ثمر رساندن و بهره‌برداری از پتروپالایشگاه‌ها نیازمند اراده‌ای ملی و فراتر از تکالیف قانونی است، موضوعی که رهبری نیز بارها بر آن تأکید کرده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر اراده‌ای در طرف مقابل برای بازگشت به برجام وجود دارد نباید اتهامات واهی که پرونده آن بسته شده است را مطرح کنند و اگر که نمی‌خواهند به برجام بازگردند وقت طرفین را نگیرند.
معتقدم تاکنون اراده‌ای برای جمع کردن این بساط وجود نداشته و حالا هم خوشبین نیستم که در آینده نزدیک با آن برخورد شود. دلیلش را لااقل در جناح اصولگرا به خوبی فهم کرده‌ام. به‌طور مشخص و دقیق می‌گویم جناح اصولگرا برای حمله به رقیب، یک جریان تندرو پای کار لازم داشته که همیشه آن را به عنوان گروه فشار برای رسیدن به اهداف سیاسی خود یا جلوگیری از رسیدن حریف به اهدافش تربیت کرده. حتی اگر تربیت هم نکرده، به وجودش دلخوش و دلگرم است.
شهید «حسن طهرانی مقدم» پدر موشکی ایران، نماد اراده نیروی انقلابی و جهادی و مظهر تلفیق دانش و تجربه با توکلی الهی بود؛ مردی که بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی به همت او و همرزمانش، آنچنان بلند و کوبنده شد که بازدارندگی ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان تضمین می‌کند و بی‌شک این مهم تحقق نمی‌یافت، مگر آنکه اراده‌ای به همین استحکام استوار و به بلندای دماوند، پای کار ایران می‌بود
وزارت اطلاعات اعلام کرد که فارغ از سناریوهای تبلیغاتی و جنگ روانی بلندگوهای غربی صهیونیستی، با عزم و اراده‌ی جدی به وظیفه‌ی خود در قبال عوامل جاسوسی و هجمه به دین و فرهنگ و هویت ایرانی – اسلامی کشور و مزدوران رژیم اشغالگر قدس عمل کرده و خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ