وینگر جدید گل‌گهر می‌گوید حضور بانوان در دیدار با فولاد برای آن‌ها دلگرمی بوده‌است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین تغییر گل‌گهر در مصاف هفته دوم مقابل پیکان غیبت علیرضا کوشکی بود.
عادات غذایی خوب می توانند سلامت کودک را برای تمام عمر تحت تاثیر قرار دهند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند که مشکلات مرتبط با سلامتی مانند بیماری قلبی و دیابت می توانند از اوایل دوران کودکی آغاز شوند.
مهاجم پیشین تیم پیکان به‌طور رسمی به پاختاکور ازبکستان ملحق شد.
کوشکی گفت: آیا مداحی که به لاک مشکی قسم می‌دهد، نمی‌داند که مخاطب او افراد مذهبی هستند نه غیر مذهبی؟ او به هوای اینکه افرادی را جذب کند این سخن را می‌گوید، غافل از اینکه با چنین کاری عده‌ای از دینداران را از خود دور می‌کند و هیچ جذبی حداکثری هم رخ نمی‌دهد.
محمدصادق کوشکی نوشت: اکثریت همین زنان محدودی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند، اگر متوجه شوند به‌دلیل قانون‌شکنی مجازات خواهند شد، بی‌حجابی را کنار می‌گذارند و شاهد خواهیم بود که رعایت‌نکردن قوانین پوشش در شرایط نزولی قرار می‌گیرد و مشکلی هم ایجاد نخواهد شد.
علیرضا کوشکی امیدوار است انتقال از فولاد به گل‌گهر باعث بازگشت او به روزهای اوجش شد.
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
آقای رئیسی نمی‌دانست می‌خواهد در چه مسئولیتی قرار بگیرد، الان شاید متوجه شده باشد که مدیریت اجرایی در حد ریاست جهوری یعنی چه؟ معتقدم اگر آقای رئیسی اطلاعات امروز را می‌داشت، هیچ گاه نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شد، چون عمده کسانی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند اساسا درکی از عظمت مسئله ندارند، بر همین اساس وعده‌های عجیب و غریب می‌دهند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، فوتبالش را در پستی دفاعی آغاز کرده و ممکن بود هرگز فرصت درخشش به عنوان یک مهاجم تمام عیار را نداشته باشد.
هومن جوکار فعال محیط زیست نوشت: رسم بود برای توله یوز‌های اسیر، اسم گذاشته شود. با آقای میرصادقی که سال‌ها در حال ساخت فیلم از یوز بود و ذوق هنری داشت، تماس گرفتیم، ایشان آمدند و پیشنهاد دادند که اسم کسی که او را نجات داده روی توله بگذاریم، اینطور بود که نام خانوادگی رضا کوشکی را روی توله‌یوزگذاشتیم .
سمنان- مدیرکل محیط زیست استان سمنان از تلف شدن کوشکی یوزپلنگ نر ۱۷ ساله در توران شاهرود خبر داد و گفت: علت مرگ این یوز، کهولت سن بوده است.
سمنان- مدیرکل محیط زیست استان سمنان از تلف شدن کوشکی یوزپلنگ نر ۱۷ ساله در توران شاهرود خبر داد و گفت: علت مرگ این یوز، کهولت سن بوده است.
سمنان- مدیرکل محیط زیست استان سمنان از تلف شدن کوشکی یوزپلنگ نر ۱۷ ساله در توران شاهرود خبر داد و گفت: علت مرگ این یوز، کهولت سن بوده است.
ابدالی با بیان اینکه کوشکی هنگام مرگ ۱۶ ساله بود، تصریح کرد: بر اساس معاینات صورت گرفته علت مرگ این یوزپلنگ آسیایی کهولت سن اعلام شده و ابتلا به بیماری خاصی گزارش نشده است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش علت فوت ی یوز ایرانی در توران را کهولت سن اعلام کرد
محمدصادق کوشکی گفته قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است. همین کوتاهی باعث شده گروهی به بدون ترس هر کاری می‌خواهند، انجام بدهند.
کوشکی می‌گوید: قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده است و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند و فقط محسن شکاری قتل نکرده بود که اعدام شد که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است.
گفته می‌شود بیژن کوشکی مدافع سابق استقلال به کشور آلمان پناهنده شده است.
کوشکی در خصوص لزوم وجود گشت ارشاد گفت: با مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۷۵، در قانون مجازات اسلامی بی حجابی جرم است و طبق قانون، نیروی انتظامی وظیفه دارد با جرایم مشهود مقابله کند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که عدم حضور آتالانتا در مسابقات اروپایی به سود این تیم تمام شده است.
تمام آن چیزی که در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی رخ داد نمونه کوچکی از اتفاقات مدیریتی این روزها و سال‌های اخیر کشور بود.
استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: روال صحیح از پوشک گرفتن کودک، عامل مهمی در کاهش شب ادراری کودکان محسوب می‌شود. حساسیت‌های زیاد والدین در برخورد با کودکی که دچار شب ادراری شده نه تنها باعث شیوع بیشتر شب ادراری در کودک می‌گردد بلکه باعث ایجاد مشکلات روحی در آینده او نیز خواهد بود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عنوان تحریم برای دشمنی غرب با صنعت هوانوردی کلمه کوچکی است و باید به آن جنگ تمام عیار اطلاق کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ما بر اساس محاسبه در طول سال‌های آینده در دوره میان‌مدت به ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز داریم. برای اینکه بتوانیم این ۲۰ هزار مگاوات را داشته باشیم و نیاز‌های حال و آینده‌مان را تامین کنیم باید وارد چرخه‌ای شویم که منجر به تولید میله‌های سوخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ