راه اندازی پویش زن توانمند توسط بانوان ایرانی برای معرفی زنان موفق ایرانی به جامعه جهانی را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانکداری دیجیتالی، به دیجیتالی شدن صفر تا صد فعالیت‌های بانکی و حذف فیزیکی آن‌ها نیز اشاره دارد، بنابراین"بانک ایران زمین" با تلاش مستمر و استفاده از تجارب متخصصان توانسته با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس‌های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
گوگل در تلاش است تا در اندروید ۱۴، راه‌های جدیدی برای جلوگیری از نفوذ بدافزار‌ها را پیدا کند این لزوماً به این معنی نیست که بتوان جلوی بدافزار‌ها را گرفت، اما همچنان نکته حائز اهمیتی این است که گوگل امنیت برنامه‌ها را جدی می‌گیرد.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه بارز نخبگانی است که در کشور ما در ۲۰ سال آخر عمر مهجور ماند و بعد از رحلت نیز تلاش عجیبی برای کوبیدن و کوچک جلوه دادن او صورت می‌گیرد. کسانی که از نزدیک با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آشنا بودند می‌دانند که ایشان علاوه بر اینکه انسان فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت بود، برای اعتلای ایران و نظام جمهوری اسلامی از همه چیز خود گذشت و تمام بی‌مهری‌ها و جفا‌ها را به جان خرید تا ملت ایران سربلند باشد.
در ادامه روند تلاش کشورها برای رهایی از سلطه دلار، رئیس‌جمهور برزیل نیز از کشورهای عضو گروه بریکس خواست به منظور دفاع از ارزهای ملی خود، دلار را از مبادلات و تجارت بین‌المللی‌شان حذف کنند.
باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز در آخرین تلاش های خود برای رهایی باشگاه از مشکلات مالی سری به فدراسیون فوتبال زد.
ما می‌توانستیم برنده بازی با عراق باشیم اما جسم بازیکنان ما در زمین بود و روح‌شان خارج از زمین؛ حتی حین گرم کردن هم مشخص بود که این تیم می‌بازد...
اخبار واصله حکایت از آن دارد که تلاش های پشت پرده به منظور حذف مالیات بر سیگار در حال انجام است.
با تلاش مدیرعامل شرکت دخانیات ایران عملیات تولید سیگار بهمن در زیمباوه آغاز می‌شود.
منابع استرالیایی امروز پنجشنبه از تصمیم جدیدی درباره پول خود خبر دادند که گواهی بر تلاش این کشور برای رهایی از یوغ بریتانیا است.
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: باید تلاش کنیم دلار از گردونه معاملات حذف شود. ما نباید سرنوشت کشور را به چیزی گره بزنیم که سررشته آن دست دشمنان ماست.
انسیه خزعلی گفت: طی یک سال گذشته، کشور‌های همسایه ایران تورم بالای ۱۰۰ درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفت، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل و ارز ترجیحی را حذف کند تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند.
بستر تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگیِ ایران، جامعه را به سمت «تضاد دولت و ملّت» سوق می‌دهد. با شدّت‌گرفتن این تضاد، فضا بیش‌ازپیش دوقطبی می‌گردد و سرنوشت ایران به‌شکل فزاینده‌ای در دستان دو قطب افراطی قرار می‌گیرد که هدف، مبنای اتّحاد و هویت‌شان در «تقابل با قطب مقابل و تلاش برای حذف او» خلاصه می‌شود.
رییس فدراسیون فوتبال بالاخره نسبت به حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی واکنش نشان داد.
شایعات غیررسمی حکایت از این دارد که علیرضا فغانی در پی دومین قضاوت خود در جام جهانی، در فهرست داورانی قرار گرفته که این رقابت‌ها را ترک می‌کنند.
آخرین دیدار امشب را دو تیم دیگر گروه C، یعنی آرژانتین و مکزیک برگزار خواهند کرد.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
تیم والیبال ساحلی ایران سه علی رغم تلاش بی‌وقفه در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست چین دو و راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی نشد.
معاون رئیس جمهور آمریکا با طرح ادعاهای حقوق بشری و دفاع از حقوق زنان ایرانی مدعی شد: خطاب به همه کسانی که در حال اعتراض هستند می‌گویم ما شما را می‌بینیم و صدای شما را می‌شنویم. شجاعت شما الهام ‌بخش است.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های خارجی با مطرح کردن احتمال حذف تیم ملی ایران از جام جهانی به دنبال ایجاد حاشیه بودند و تلاش کردند با ارسال نامه‌هایی؛ فیفا را تخت فشار قرار دهند.
در این جلسه هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ابطال مجوز حرفه‌ای و حذف استقلال از لیگ قهرمانان برای دومین فصل متوالی گوشزد شد.
وینگر سپاهان بیشترین تلاش را بین بازیکنان تیمش برای زدن گل مقابل پرسپولیس داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ