با تلاش کمیته مشوقین و معاونت فرهنگی باشگاه استقلال، به بانوان استقلالی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، بادکنک‌های آبی، شاخه گل و پرچم‌های استقلال اهدا می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ملوان می‌گوید این باشگاه به شخص خاصی متکی نیست و امسال نیز به موفقیت‌هایش ادامه خواهد داد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سیاست وزارت ورزش در قبال شرایط این باشگاه و پرسپولیس گفت: هر زمانی که یحیی گل محمدی از وضعیت پرسپولیس شکایت می‌کند، مشکلاتشان در همان روز حل می‌شود!
محمد طیبی مدافع مستحکم و گل زن خوزستانی که سابقه ۴سال پوشیدن لباس آبی های دیار کارون را دارد پس از توافق به باشگاه استقلال خوزستان پیوست.
علی سامره به عنوان سرپرست باشگاه استقلال و جانشین بیژن طاهری انتخاب شد.
باشگاه استقلال پس از توافق با آرمین سهرابیان حالا به دنبال تمدید قرارداد با مدافع خارجی فصل پیش خودش است.
باشگاه گل‌گهر سیرجان به استقبال سرمربی یونانی و دستیاران او رفت.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری مبنی بر ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از ورود افراد اقتصادی به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
در روزی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد صدور بیانیه و صحبت درباره مقامات رسمی در هفته‌های پایانی لیگ برتر ممنوع است، سه باشگاه لیگ برتری بیانیه‌های مختلفی را منتشر کردند!
مهاجم استقلال با زدن دو گل دیگر بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در دربی لقب می گیرد؛ او فقط یک گل با رکورد مظلومی و جباری فاصله دارد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای نسبت به جدیدترین بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان واکنش نشان داد.
باشگاه گل گهر با انتقاد از رفتارهایی که در دیدار این تیم برابر استقلال رخ داد و با پنالتی جنجالی تن به شکست دادند، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد از سال آینده با این تیم بازی نخواهد کرد!
داستان قلعه‌نویی و استقلال دارد به یک تراژدی عجیب برای این مربی در تیم گل‌گهر تبدیل می‌شود؛ او بار دیگر مغلوب باشگاه سابقش شد و باز هم وقت اضافه و پنالتی جنجالی نقش اول این شکست را ایفا کرد.
مسئولان باشگاه استقلال از دو پیشکسوت این باشگاه که سرمربی و مربی گل گهر هستند با اهدا پیراهن تجلیل کردند.
باشگاه استقلال امروز از مربیان و بازیکنان سابق استقلال که در گل گهر حضور دارند تقدیر خواهد کرد.
مدیر عامل باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام از گلزن این تیم خواست درخشش خود را به دربی و دیدار با پرسپولیس بکشاند.
باشگاه گل گهر با انتشار متن زیر اعضای تیم استقلال را شروع کننده حواشی و اتفاقات بازی هفته هفتم دانست
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی در مورد شایعات به وجود آمده در خصوص مدیریت و همچنین رفتار ساپینتو در دیدار با گل گهر ارائه می دهد.
حواشی دیدار استقلال و گل گهر که منجر به اخراج سرمربی آبی پوشان شد، زمینه ساز دیدار وی با مدیران این باشگاه گردید.
باشگاه گل گهر از سرمربی استقلال شکایت کرد و مستندات ویدیویی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
تیم فوتبال استقلال در فاصله تعطیلات لیگ برتر با چند اتفاق خود را آماده برگزاری دیدار حساس برابر گل گهر می کند که مهمترین آن شارژ مالی بازیکنان از سوی باشگاه برای ادامه مسابقات بود.
آقای گل اسبق استقلال و مدیر آکادمی این روزهای باشگاه، مدعی است که نباید انتقادات و فشار روی سجاد شهباززاده افزایش یابد و این مهاجم قادر است به زودی قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد.
در تصاویر تلویزیون و دوربین باشگاه، کاملا مشخص است که کمک داور با وجود نزدیکی و اشراف به صحنه، پرچم خود را به نشانه خطا بلند نمی‌کند و به علامت گل، به سمت مرکز زمین حرکت می‌کند
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال فعالیت‌های خود برای بازگشت به آسیا را شروع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ