رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ما در تلاش هستیم تیم‌های ملی پاراوزنه برداری بانوان و بوچیا را برای اولین بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری ایران با انتقاد از عدم پرداخت پاداش وزنه‌برداران گفت:دو سال است که هنوز حق و حقوق وزنه‌برداران پرداخت نشده و حق دارند گلایه کنند.
سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری ایران با انتقاد از عدم پرداخت پاداش وزنه‌برداران گفت:دو سال است که هنوز حق و حقوق وزنه‌برداران پرداخت نشده و حق دارند گلایه کنند.
دارنده مدال نقره وزنه‌برداری در پارالمپیک 2020 توکیو گفت: تیم ما دل شیر برای مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی دارد، اما این دل خیلی خونین است.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
نفرات اعزامی از ایران به رقابت‌های پاراوزنه‌برداری و پاراشنای قهرمانی جهان در امارات و انگلیس مشخص شدند.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداران ما الگوی سایر کشورها شدند بنابراین در مسابقات جهانی کار سختی پیش رو داریم.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداران ما الگوی سایر کشورها شدند بنابراین در مسابقات جهانی کار سختی پیش رو داریم.
قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان و پارالمپیک پس از مدت‌ها مصدومیت، تمریناتش برای حضور در رقابت‌های جهانی و بازی‌های پاراآسیایی را آغاز کرد.
سومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان اسطوره پاراوزنه‌برداری ایران و جهان در حالی فرا رسید که جای خالی او هنوز هم در رقابت‌های پارالمپیک احساس می شود.
دارنده سه مدال برنز پاراوزنه‌برداری در بازی‌های پارالمپیک گفت: من و چهره‌های سرشناسی در این رشته زحمات زیادی کشیده‌ایم و دوست داریم که از موقعیت ما نیز استفاده شود، اما نمی‌دانم در بخش فنی چگونه تصمیم می‌گیرند که همه ما بیرون هستیم.
چهارمین دوره مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.
ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری از 27 دی ماه وارد اردوی آمادگی تیم ملی می‌شوند.
ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری گفت به دلیل مصدومیت جدیدی که برایش در تمرینات به وجود آمده بود، نیازی نبود که وزنه‌های بیشتری در جام جهانی 2022 بزند.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: برای این که بتوانیم روند رو به رشدی در پاراوزنه‌برداری داشته باشیم نیاز به فضای حرفه‌ای‌تری داریم.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
ملی‌پوشان ایران در ادامه جام جهانی پارا وزنه‌برداری امارات، موفق به کسب یک مدال طلا و برنز شدند.
سومین طلای ایران در رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری به نام امیر جعفری ثبت شد.
رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری با قهرمانی نماینده دسته 59 کیلوگرم ایران پیگیری شد.
طلای جام‌جهانی پاراوزنه‌برداری بر سینه رستمی
روح‌الله رستمی موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری شد.
رییس انجمن پارا وزنه‌برداری گفت: بانوان پاراوزنه‌بردار در صورتی که بتوانند رکورد خود را افزایش دهند به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.
رییس انجمن پارا وزنه‌برداری گفت: بانوان پاراوزنه بردار در صورتی که بتوانند رکورد خود را افزایش دهند به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.
ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ